Wat te verwachten ?

25-06-2012 15:16 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, wij (ouders + 2 volwassen kinderen) vertrekken volgende week voor 4 dagen Singapore en 20 dagen Maleisie. We zouden o.a.graag Tioman en Perhentian bezoeken. De eerste moeilijkheid is dat ik blijkbaar geen betaalbare accomodatie vind. Hoe gaat het er ginder aan toe ? Wordt je bij de halte in Mersing aangesproken voor accomodatie ?

Ik heb ook gelezen over zandvlooien. Is dat daar erg ? Kan je daar iets tegen doen ?

Hartelijk dank voor de reakties.
TO, ik heb geen tips voor je behalve dat het handig zou zijn in je topic titel aan te geven waar het ongeveer over gaat.... dan krijg je wat gerichtere aandacht waarschijnlijk.

Zandvlooien kun je overigens bestrijden met middelen die je best ter plaatse koopt. Het vervelende is dat ze de hele dag door bijten en niet alleen 's nachts zoals muggen. Het zijn echte rotbeesten.... toch veel plezier gewenst!
Hoe kan ik mijn titel aanpassen ?

Thx
Op Tioman zijn wij niet geweest, Perhentians wel. In het hoogseizoen is het behoorlijk druk. Niemand heeft ons in ieder geval in Kuala Besut (van waaruit de boten naar de Perhentians vertrekken) accomodatie aangeboden.

Ik zou persoonlijk toch nog even proberen iets te reserveren. Wij zaten zelf in Bayu Dive Lodge op het grote eiland. Leuk, maar niet super. Het was wel niet zo duur (geen idee meer van de exacte prijs).

Overigens geen last gehad van zandvlooien.

Veel plezier! Ik vond Singapore echt super.
Miljaar, ziet er weer een heel avontuur uit. Naar de andere kant van de wereld en geen plaats om te slapen.

Bedankt voor je reaktie alleszins.
Er zijn ook in Maleisie heel veel reisbureaus waar je accomodatie kunt regelen.

Veel plezier!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven