Weekend weg met puber.

21-11-2012 22:52 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik wil graag eens met mijn puberzoon een weekend weg ( ik vroeg het hem en hij vond het ook leuk) maar waar naar toe???? Hij wilde graag eens met de trein naar Londen, maar verder maakt het hem niets uit. Barcelona, Parijs , mij maakt het ook niets uit, als het maar te betalen is!! Wie heeft een tip?
Londen is toch al een geweldig idee? Dat lijkt me een goede puber-stad.
Barcelona.
Als hij graag eens met de trein naar Londen wil, dan ga je toch met de trein naar Londen. Of denk ik nou te moeilijk?
http://www.gezinopvakanti ... 9/met-pubers-naar-londen/
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Londen, Barcelona, Parijs...
Ga in therapie!
http://www.tripadvisor.nl ... Hotel-London_England.html
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:nellaaa schreef op 21 november 2012 @ 22:54:

Als hij graag eens met de trein naar Londen wil, dan ga je toch met de trein naar Londen. Of denk ik nou te moeilijk?Het lijkt mij ook vrij simpel. Denk dat Londen geweldig is voor pubers met al die diversiteit

Als hij graag eens met de trein naar Londen wil, dan ga je toch met de trein naar Londen. Of denk ik nou te moeilijk?Lijkt mij ook, klaar toch.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nee nellaaa je denkt niet moeilijk maar dat is best duur!

Tenminste wat ik kan vinden via Google! En ik wil het wel een beetje leuk houden
Zie link van bianca
Jij denkt dat Parijs of Barcelona veel goedkoper zijn?
Dan ga je naar Volendam. Is niet zo duur.
Leuke link, BGB! Ik krijg er zelf zin in.
Ga in therapie!
BGB dank je wel voor de link!
Als met de trein door de tunnel te duur is dan ga je met de trein/ferry via harwich of met een goedkope vlucht.
Nelaa ja is goedkoper! Dus ik ga die site kijken van BGB !
voor 45 euro p.p. kan je met de bus naar Londen. Maargoed.. dan slaap je in de bus en ben je welgeteld 1 complete dag in Londen Slopend, maar wel goedkoop!
Vliegen met Easyjet is vaak ook vrij goedkoop, maar als hij echt met de trein wil, even een goedkoop ticket zoeken voor de trein!
of naar Berlijn!

is met de trein super goed te doen en een ontzettend leuke stad
Berlijn is een hele coole stad, maar iets minder cool voor een puber, vind ik. Al is het wel heel goed te doen met de trein. Londen of Parijs is vooral ook leuk door alle beroemde bezienswaardigheden.
Brussel is ook leuk met veel studerende jongeren. Overheidsgebouwen en je kijkt je ogen uit op de grote markt bij de kathendraal
London gewoon met Ryanair oid boeken. Ik ben er laatst geweest voor een appel en een ei.,hotels zijn er zat via booking,com

En London is geweldig !

Als hij graag eens met de trein naar Londen wil, dan ga je toch met de trein naar Londen. Of denk ik nou te moeilijk?Dat
Berlijn is fantastisch, maar misschien iets te voor een puber. Wel heel leerzaam, veel geschiedenis natuurlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven