weekendje strand gezocht!

16-08-2012 14:37 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft voor mij DE tip?

Ik zoek een overnachting aan het strand voor aankomend weekend. Voor mijzelf, vriend en onze 2 kinderen (2 jaar en 3,5 maanden) Kan een stacaravan zijn, een appartement, een hotel met familiekamer, een strandhuisje,bungalow etc.

Maar niet massaal druk, niet mega duur, en niet te noordelijk.

Zijn mijn wensen te moeilijk? Mijn actie te laat? Ik kan op internet niks geschikts vinden...
Kom ik vaak tegen in potings als de jouwe, bijvoegelijke naamwoorden die relatief zijn:

- wat vind jij (niet) massaal druk

- wat vind jij (niet) mega duur

- wat vind jij (niet) te noordelijk

Hoe dicht wil je aan het strand zitten? Hoe is je vervoer? etc etc etc...
Het is hoogseizoen (het noorden zit nog midden in de zomervakantie en het midden is ook nog vrij) èn het wordt een tropisch weekend. Ik denk dat je echt heel goed moet zoeken wil je nog iets vinden...
http://www.bungalow.net/n ... ekust/vakantiehuizen.html
http://www.google.nl/sear ... UTF-8&hl=nl&client=safari
http://www.vvvsintmaarten ... 000_000000_000000&group=3
quote:giuliettacapuletti schreef op 16 augustus 2012 @ 14:40:

Het is hoogseizoen (het noorden zit nog midden in de zomervakantie en het midden is ook nog vrij) èn het wordt een tropisch weekend. Ik denk dat je echt heel goed moet zoeken wil je nog iets vinden...Ja dat vreesde ik al...
Ik zag dat je voor nog geen 100 euro in het Campanile hotel in Delft kan zitten aankomend weekend. Okee, daar is geen strand... Maar wel OV naar het strand! Misschien een overweging?

(Je moet alleen wel twee losse kamers nemen, ieder 49 euro per stuk.)

Alleen... Niet te druk, dat gaat niet op.
quote:Tia.Dalma schreef op 16 augustus 2012 @ 14:40:

Kom ik vaak tegen in potings als de jouwe, bijvoegelijke naamwoorden die relatief zijn:

- wat vind jij (niet) massaal druk

- wat vind jij (niet) mega duur

- wat vind jij (niet) te noordelijk

Hoe dicht wil je aan het strand zitten? Hoe is je vervoer? etc etc etc...

Massaal druk= over elkaar heen struikelen, de zee door de mensen niet meer kunnen zien.

Mega duur= meer dan 200 euro voor 1 overnachting

Niet te noordelijk= liever niet in noord holland en hoger (wadden etc)

Liefst aan het strand of in / aan de duinen.

Vervoer= auto / te voet (met baby kunnen we nog niet fietsen)
Thanx voor de tips zover!

@Pimpelmeesje: op die site heb ik hetzelfde probleem zoals ik jet steeds tegenkom: kan alleen meerdere overnachtingen. Twee overnachtingen is nog het overwegen waard (liefst 1) maar 3 of 4 gaat niet, want heb geen vakantie...
Hier, Rotterdam... Kan je je auto bij een station parkeren en vanaf daar met de trein naar Hoek van Holland?

Van Der Valk Rotterdam
@giuliettacapuletti: tja daar zal het op uitkomen, een logeeradres met vervoer richtibng het strand, maar ik wilde zo graag naar het strand kunnen wandelen... Das niet zo'n gesjouw. Ddenk dat mn eisen te hoog zijn voor het aankomend weekend...
http://www.roompotparken. ... -s-gravensande/index.html

Mooi strand, aan zee is gewoon wat duurder.

Niet meer beschikbaar Wél! Kies in de datumselector voor aankomst 17/8!

Die ene nacht dat jij al naar huis moet, neem je als verlies. Helaas. Maar wel vlak aan mooi strand dat minder massaal is doordat de massa naar Hoek of Kijkduin/Den Haag gaat. Al kan ik voor dit weekend niet zeggen of het niet ook koleredruk gaat worden.
Als je je overnachtingseisen een bietje bijstelt, en gaat kamperen, kun je terecht in bijv ter Heijde (bij monster) en zit je pal achter de duinen.
Zeebrugge of Oostende?
Of je gaat naar iets als de reeuwijkse plassen, loosdrecht, hoornse plas, noem maar op. Wel strand, geen zee.
Op walcheren heb je ok heel veel van die boerencampinkjes. Dat misschien iets? Lopen naar het strand is dan wel halbaar.

Of kijk eens bij Zoutelande, daar zitten campings met veel stacaravans. Oof Valkkoog, kleine apartementjes. Ik weet geen prijzen, of links, op dit moment, maar je kunt altijd kijken.
Ik zie nog wel wat bij de last minutes van de landal, maar je kan idd niet alles hebben.
Landal de Koornmolen zie ik vanaf 319 en dan kun je wandelen naar de Rottemeren.
hotel elzenduin in ter heijde.

pal aan een rustig leuk strand, met wandelopgang voor kinderwagen.

maar ja, ik zie een strakke aanbieding voor van zondag op maandag, helaas niet op zaterdag

http://www.hotelelzenduin ... s1&pag=hotelsites_hotels&
stayokay Noordwijkerhout?
NH Hotels zitten ook aan zee (Kijkduin) maar is alleen nog beschikbaar van vrijdag op zaterdag.
Is er komend weekend ergens een strand waar je niet over de mensen struikeld?
Misschien in Noord-Frankrijk...

Maar hier, in NL? Nee, ik denk dat alles druk is.
quote:Ivetje schreef op 16 augustus 2012 @ 16:18:

Is er komend weekend ergens een strand waar je niet over de mensen struikeld?Ja hoor, als je maar ver genoeg doorloopt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven