weekendje strand gezocht!
donderdag 16 augustus 2012 om 14:37
Wie heeft voor mij DE tip?
Ik zoek een overnachting aan het strand voor aankomend weekend. Voor mijzelf, vriend en onze 2 kinderen (2 jaar en 3,5 maanden) Kan een stacaravan zijn, een appartement, een hotel met familiekamer, een strandhuisje,bungalow etc.
Maar niet massaal druk, niet mega duur, en niet te noordelijk.
Zijn mijn wensen te moeilijk? Mijn actie te laat? Ik kan op internet niks geschikts vinden...
Ik zoek een overnachting aan het strand voor aankomend weekend. Voor mijzelf, vriend en onze 2 kinderen (2 jaar en 3,5 maanden) Kan een stacaravan zijn, een appartement, een hotel met familiekamer, een strandhuisje,bungalow etc.
Maar niet massaal druk, niet mega duur, en niet te noordelijk.
Zijn mijn wensen te moeilijk? Mijn actie te laat? Ik kan op internet niks geschikts vinden...
donderdag 16 augustus 2012 om 14:40
donderdag 16 augustus 2012 om 14:42
http://www.google.nl/sear ... UTF-8&hl=nl&client=safari
donderdag 16 augustus 2012 om 14:49
donderdag 16 augustus 2012 om 14:49
donderdag 16 augustus 2012 om 14:51
quote:Tia.Dalma schreef op 16 augustus 2012 @ 14:40:
Kom ik vaak tegen in potings als de jouwe, bijvoegelijke naamwoorden die relatief zijn:
- wat vind jij (niet) massaal druk
- wat vind jij (niet) mega duur
- wat vind jij (niet) te noordelijk
Hoe dicht wil je aan het strand zitten? Hoe is je vervoer? etc etc etc...
Massaal druk= over elkaar heen struikelen, de zee door de mensen niet meer kunnen zien.
Mega duur= meer dan 200 euro voor 1 overnachting
Niet te noordelijk= liever niet in noord holland en hoger (wadden etc)
Liefst aan het strand of in / aan de duinen.
Vervoer= auto / te voet (met baby kunnen we nog niet fietsen)
Kom ik vaak tegen in potings als de jouwe, bijvoegelijke naamwoorden die relatief zijn:
- wat vind jij (niet) massaal druk
- wat vind jij (niet) mega duur
- wat vind jij (niet) te noordelijk
Hoe dicht wil je aan het strand zitten? Hoe is je vervoer? etc etc etc...
Massaal druk= over elkaar heen struikelen, de zee door de mensen niet meer kunnen zien.
Mega duur= meer dan 200 euro voor 1 overnachting
Niet te noordelijk= liever niet in noord holland en hoger (wadden etc)
Liefst aan het strand of in / aan de duinen.
Vervoer= auto / te voet (met baby kunnen we nog niet fietsen)
donderdag 16 augustus 2012 om 14:53
donderdag 16 augustus 2012 om 14:58
donderdag 16 augustus 2012 om 14:59
http://www.roompotparken. ... -s-gravensande/index.html
Mooi strand, aan zee is gewoon wat duurder.
Niet meer beschikbaar Wél! Kies in de datumselector voor aankomst 17/8!
Die ene nacht dat jij al naar huis moet, neem je als verlies. Helaas. Maar wel vlak aan mooi strand dat minder massaal is doordat de massa naar Hoek of Kijkduin/Den Haag gaat. Al kan ik voor dit weekend niet zeggen of het niet ook koleredruk gaat worden.
Mooi strand, aan zee is gewoon wat duurder.
Niet meer beschikbaar Wél! Kies in de datumselector voor aankomst 17/8!
Die ene nacht dat jij al naar huis moet, neem je als verlies. Helaas. Maar wel vlak aan mooi strand dat minder massaal is doordat de massa naar Hoek of Kijkduin/Den Haag gaat. Al kan ik voor dit weekend niet zeggen of het niet ook koleredruk gaat worden.
donderdag 16 augustus 2012 om 15:04
Op walcheren heb je ok heel veel van die boerencampinkjes. Dat misschien iets? Lopen naar het strand is dan wel halbaar.
Of kijk eens bij Zoutelande, daar zitten campings met veel stacaravans. Oof Valkkoog, kleine apartementjes. Ik weet geen prijzen, of links, op dit moment, maar je kunt altijd kijken.
Of kijk eens bij Zoutelande, daar zitten campings met veel stacaravans. Oof Valkkoog, kleine apartementjes. Ik weet geen prijzen, of links, op dit moment, maar je kunt altijd kijken.
donderdag 16 augustus 2012 om 15:27
hotel elzenduin in ter heijde.
pal aan een rustig leuk strand, met wandelopgang voor kinderwagen.
maar ja, ik zie een strakke aanbieding voor van zondag op maandag, helaas niet op zaterdag
http://www.hotelelzenduin ... s1&pag=hotelsites_hotels&
pal aan een rustig leuk strand, met wandelopgang voor kinderwagen.
maar ja, ik zie een strakke aanbieding voor van zondag op maandag, helaas niet op zaterdag
http://www.hotelelzenduin ... s1&pag=hotelsites_hotels&