weekendje weg met man half dec
dinsdag 18 november 2014 om 14:43
Heeft iemand tips voor een leuk weekend weg rond 20 dec?
Heb al gekeken naar Rome, Parijs, Barcelona, maar ik weet niet welke stad het leukste is zo vlak voor kerst.
Hebben jullie ook nog tips over een boekingswebsite?
Alvast bedankt!!
Heb al gekeken naar Rome, Parijs, Barcelona, maar ik weet niet welke stad het leukste is zo vlak voor kerst.
Hebben jullie ook nog tips over een boekingswebsite?
Alvast bedankt!!
Trotse moeder van 5, 4 in mijn armen, 1 * voor altijd in mijn hart
dinsdag 18 november 2014 om 15:28
dinsdag 18 november 2014 om 17:48
quote:koos03 schreef op 18 november 2014 @ 15:28:
Ik zou in december tijd toch naar een stad gaan waar het geen 20 graden is
Waarom niet?
Mij lijkt het heerlijk.
Wij zijn jaren geleden eens in Thailand geweest eind november/begin december en ik vond het juist wel grappig om met die warme temperaturen overal kerstlampjes etc te zien.
Ik zou gewoon een bestemming zoeken waar je toch wel naar toe zou willen gaan of het nou kerst is of niet.
Ik zou in december tijd toch naar een stad gaan waar het geen 20 graden is
Waarom niet?
Mij lijkt het heerlijk.
Wij zijn jaren geleden eens in Thailand geweest eind november/begin december en ik vond het juist wel grappig om met die warme temperaturen overal kerstlampjes etc te zien.
Ik zou gewoon een bestemming zoeken waar je toch wel naar toe zou willen gaan of het nou kerst is of niet.
dinsdag 18 november 2014 om 17:52
dinsdag 18 november 2014 om 19:44
dinsdag 18 november 2014 om 23:00
woensdag 19 november 2014 om 10:56
Rome, absoluut. Ben daar een paar jaar geleden het eerste weekend van december geweest. We hadden heerlijk weer, tussen de 18 en 20 graden. Maar wat belangrijker was, het was relatief rustig. Rome is eigenlijk het hele jaar door crowded en eind november/begin december is het ook druk, maar nog leuk. Wel is het aan te raden om thuis al entreetickets te boeken voor het colloseum en het vaticaan, anders sta je daar evengoed nog een flinke tijd in de rij. Ik geloof dat er kort voor kerst ook een hele grote boom op het Sint Pietersplein komt, maar die was er nog niet toen wij er waren, we hebben alleen een kerstmarkt op Piazza Navona gezien, maar die stelde niet veel voor. Dus als je voor kerstmarkten etc gaat , dan is misschien een Duitse stad meer aan te raden, maar ik heb ook gehoord dat die van Wenen en Bratislava heel mooi zijn. Toevallig moet ik binnenkort in Innsbruck zijn en dat schijnt ook heel mooi te zijn met meerdere kerstmarkten, maar dat kan ik nu nog niet uit eigen ervaring vertellen.