Weekendje Zwolle?
donderdag 31 maart 2022 om 21:15

vrijdag 1 april 2022 om 09:25
Zoveel mensen zoveel smaken, ik weet het maar ik vind Zwolle niet leuk…woon er ruim 20 jaar vlakbij maar ga veel liever naar Deventer, Zutphen of Kampen.
Je zou ook een combi kunnen maken soort Hanzesteden rondje. Hattem is idd ook heel leuk. Zwolle heeft de standaardwinkels, horeca is om te huilen qua keuze en bediening, je betaalt teveel voor slechte kwaliteit.
Waanders is mooi maar ben je met een halfuurtje ook wel uitgekeken, kleine collectie en onprettig personeel.
Lees eens wat recensies zou ik zeggen.
Begrijp ook niet waarom mensen vd Valk opperen, lig je langs de snelweg ik weet niet hoever weg van de stad.
Je zou ook een combi kunnen maken soort Hanzesteden rondje. Hattem is idd ook heel leuk. Zwolle heeft de standaardwinkels, horeca is om te huilen qua keuze en bediening, je betaalt teveel voor slechte kwaliteit.
Waanders is mooi maar ben je met een halfuurtje ook wel uitgekeken, kleine collectie en onprettig personeel.
Begrijp ook niet waarom mensen vd Valk opperen, lig je langs de snelweg ik weet niet hoever weg van de stad.
vrijdag 1 april 2022 om 09:30
Thais eten bij Bayok. Verder hou ik niet zo van winkelen, dus dat doe ik daar eigenlijk niet.
Blue Sakura is een all you can eat in iets hoger segment. Vaca Negra voor vlees en je hebt ook een goede Griek, maar die ging verhuizen en ik weet niet of ze uitverbouwd zijn.
Je hebt ook een gave boekwinkel.
Blue Sakura is een all you can eat in iets hoger segment. Vaca Negra voor vlees en je hebt ook een goede Griek, maar die ging verhuizen en ik weet niet of ze uitverbouwd zijn.
Je hebt ook een gave boekwinkel.

vrijdag 1 april 2022 om 09:48
Zwolle is leuk!!
Als ik het zou kunnen betalen, boekte ik bij Grand Hotel Wientjes. Je kunt er trouwens ook heerlijk dineren.
Ook als je geen boek wil kopen, is Waanders in de Broeren prachtig om alleen maar even binnen rond te kijken.
Mijn favoriete terras is bij Villa Suikerberg maar dat komt vast ook omdat ik daar nogal wat keren geweest ben met verschillende heel dierbare personen.
Ook mooi vind ik wijntjes drinken bij het Vliegerhuys. Lang geleden dat ik daar was dus weet niet of het nog bestaat.
De winkelstraten zijn leuk en afwisselend ondanks de hoeveelheid ketenzaken.
Als ik het zou kunnen betalen, boekte ik bij Grand Hotel Wientjes. Je kunt er trouwens ook heerlijk dineren.
Ook als je geen boek wil kopen, is Waanders in de Broeren prachtig om alleen maar even binnen rond te kijken.
Mijn favoriete terras is bij Villa Suikerberg maar dat komt vast ook omdat ik daar nogal wat keren geweest ben met verschillende heel dierbare personen.
Ook mooi vind ik wijntjes drinken bij het Vliegerhuys. Lang geleden dat ik daar was dus weet niet of het nog bestaat.
De winkelstraten zijn leuk en afwisselend ondanks de hoeveelheid ketenzaken.

vrijdag 1 april 2022 om 10:00
Zwolle biblebelt?

In dat geval zou ik een weekendje Genemuiden, IJsselmuiden, Staphorst of Urk aanraden.

anoniem_408721 wijzigde dit bericht op 01-04-2022 10:01
2.37% gewijzigd

vrijdag 1 april 2022 om 10:01
PogingTwee schreef: ↑01-04-2022 07:06Blue Sakura vind ik dan weer niks. Mooie plek, maar het is een vreetschuur.
Yep. En een galmbak.
vrijdag 1 april 2022 om 10:02

vrijdag 1 april 2022 om 10:25
Yeah, Deventer! Is inderdaad een prachtige historische stad aan de IJssel (doe er de gratis te downloaden podwalk Het verhaal van Nederland, begin op de Worp en neem het veerpont naar de binnenstad en hoor over de pest en Geert Groote..), veel leuke vintage en andere originele winkeltjes, cafés, Zwarte Silo, DOK, leuke sfeer/ mentaliteit. Zutphen is Deventer in het klein.Vlaginvaas schreef: ↑01-04-2022 09:25Zoveel mensen zoveel smaken, ik weet het maar ik vind Zwolle niet leuk…woon er ruim 20 jaar vlakbij maar ga veel liever naar Deventer, Zutphen of Kampen.
Zwolle verbeeldt zich heel wat maar is burgerlijk, je hebt er alleen maar de standaard winkels, er is weinig authentieks aan. Mentaliteit is ook schreeuwerig.

vrijdag 1 april 2022 om 10:59
Maar hoezo dan andere steden in de buurt?Vlaginvaas schreef: ↑01-04-2022 10:47Een aantal mensen waaronder ik vinden Zwolle een afrader. Dat mag toch ook genoemd? En als extra service andere leuke steden in de buurt. Aan TO of ze er iets mee doet.
Waarom dan niet Groningen, Maastricht, Rotterdam of wateffer noemen?
Echt, hoor....

vrijdag 1 april 2022 om 11:24
als het mooi weer is zou ik ook een rondvaart maken, de stad ziet er weer heel anders uit vanaf het water en je ziet veel.
https://www.rondvaartzwolle.nl/ (bv, zijn vast nog meer opties)
En het weekend is er wel kort voor maar mijn tip als jullie met de auto of fiets zijn: de Agnietenberg.....sfeervol om te lunchen of dineren daar. En wie wat langer naar zwolle gaat of gewoon heerlijk wil wandelen: dat kan daar heel prachtig bij de vecht....
https://www.rondvaartzwolle.nl/ (bv, zijn vast nog meer opties)
En het weekend is er wel kort voor maar mijn tip als jullie met de auto of fiets zijn: de Agnietenberg.....sfeervol om te lunchen of dineren daar. En wie wat langer naar zwolle gaat of gewoon heerlijk wil wandelen: dat kan daar heel prachtig bij de vecht....
If your life feels like a rocky, bumpy mess, just remember: people gaze at the Grand Canyon in awe- C. Celini

vrijdag 1 april 2022 om 11:55
Vlaginvaas schreef: ↑01-04-2022 09:25
Dat opperde dan ook niemand. TO Iemand heeft gemeld dat ze die geboekt heeft.
anoniem_404887 wijzigde dit bericht op 01-04-2022 12:39
2.63% gewijzigd

vrijdag 1 april 2022 om 12:38
Oh ja. Ik dacht dat dit de TO was.
Maar ik lees hier ook geen aanbeveling.
Maar ik lees hier ook geen aanbeveling.
chocoladerijstwafel schreef: ↑31-03-2022 22:15Wij hebben zojuist ook geboekt! 2 nachten in het vd valk hotel!