Welk centerparcs park?
vrijdag 7 februari 2014 om 23:23
Euh..... je vraagt om het beste Centerparcs park. En nu ga je de Roompot boeken. Geen probleem voor mij verder hoor en heel veel plezier samen daar aan zee, maar vráág het dan niet.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 8 februari 2014 om 08:37
Met de leeftijd van jouw kinderen en het feit dat ze een super zwembad willen zou ik je echt Vossemeren aanraden. We hebben alle parken gehad en deze springt er voor deze leeftijd wat zwembad betreft uit.
Ze hebben 2 dichte glijbanen, familieglijbaan, de nieuwe monkey splash glijbaan (met een tol aan het einde), wildwaterbaan, koraalbad en groot golfslagbad. We zijn er met kerst nog geweest en zijn eigenlijk hele dagen in het zwembad geweest.
Erperheide is ook leuk maar niet zo spectaculair wat glijbanen betreft (de plantengroei vind ik daar wel mooier maar ja dat zal die kinderen wat boeien)
Ze hebben 2 dichte glijbanen, familieglijbaan, de nieuwe monkey splash glijbaan (met een tol aan het einde), wildwaterbaan, koraalbad en groot golfslagbad. We zijn er met kerst nog geweest en zijn eigenlijk hele dagen in het zwembad geweest.
Erperheide is ook leuk maar niet zo spectaculair wat glijbanen betreft (de plantengroei vind ik daar wel mooier maar ja dat zal die kinderen wat boeien)
zaterdag 8 februari 2014 om 09:52
Erperheide is voor kleine kinderen. Heijderbos is een tijd geleden uitgebreid qua huisjes, maar niet qua faciliteiten. Druk dus.
Huttenheugte zou geschikt zijn, Kempervennen ook. Waarbij HH soms honderden euro's goedkoper is dan KV.
Zandvoort, Zelande, Loohorst; niet doen. Goedkope aftreksels van de originele CP.
Aanrader: Landal Vennenbos. Oud CP-park met kwalitatief goede faciliteiten, huisjes á la Landal en dus beter onderhouden dan op CP.
Kijk ook eens op centerparcsforum.nl/forum en aquamundoforum.nl
Huttenheugte zou geschikt zijn, Kempervennen ook. Waarbij HH soms honderden euro's goedkoper is dan KV.
Zandvoort, Zelande, Loohorst; niet doen. Goedkope aftreksels van de originele CP.
Aanrader: Landal Vennenbos. Oud CP-park met kwalitatief goede faciliteiten, huisjes á la Landal en dus beter onderhouden dan op CP.
Kijk ook eens op centerparcsforum.nl/forum en aquamundoforum.nl
Ik krijg er een punthoofd van!
zaterdag 8 februari 2014 om 10:06
Ik heb geen ervaring met het zwembad van Vossemeren, maar ik ben wel met het kinderfeestje van mijn oudste (die 8 werd) naar de Discovery bay op dat park geweest. En dat was ook erg leuk, met een hoge hangbrug, een vlot wat je met een touw naar de overkant moet trekken en heel veel zand en water. Er is ook een parcours waar je 1.30 m voor moet zijn, op zo'n 4 m hoogte. Je kunt je daar ook gegarandeerd wel vermaken. Dat is allemaal overdekt trouwens.
zaterdag 8 februari 2014 om 10:23
quote:cupcakegirl schreef op 08 februari 2014 @ 09:58:
Als je echt op zoek bent naar een super zwembad moet je niet bij landal zijn hoor.Landal heeft 2 parken in Nederland met subtropisch zwembad. Zijn eerder parken van CP geweest dus die zwembaden doen niets onder voor de CP zwembaden. Huisjes vind ik van Landal over het algemeen beter onderhouden en schoner dan van CP. Als je CP boekt via de Duitse of Belgische site kan dat behoorlijk schelen qua kosten. Heb geboekt via de Duitse site en scheelde ¤ 80,= voor een midweek.
Als je echt op zoek bent naar een super zwembad moet je niet bij landal zijn hoor.Landal heeft 2 parken in Nederland met subtropisch zwembad. Zijn eerder parken van CP geweest dus die zwembaden doen niets onder voor de CP zwembaden. Huisjes vind ik van Landal over het algemeen beter onderhouden en schoner dan van CP. Als je CP boekt via de Duitse of Belgische site kan dat behoorlijk schelen qua kosten. Heb geboekt via de Duitse site en scheelde ¤ 80,= voor een midweek.
zaterdag 8 februari 2014 om 10:40
Als het je nou niet veel uitmaakt in welk park je terecht komt, kun je altijd overwegen om een mysteryweekend te boeken. Dan geef je door voor hoeveel personen je een huisje nodig hebt en dan krijg je een week vantevoren te horen in welk park je zit. Ze plaatsen je dan in een park waar ze ruimte over hebben, in ruil voor behoorlijke korting.
Maar dan heb je inderdaad wel kans dat je in een van de minder mooie parken terecht komt. Ik ben onlangs in Kempervennen geweest en vond het zwembad eigenlijk een beetje tegenvallen. 2 leuke glijbanen en een golfslagbad. Daarnaast nog een gedeelte waar je onderwater via ramen in een aquarium kon kijken, maar waar mensen het op internet hadden over leen-brilletjes, moesten wij daarvoor een bril of duikmasker kopen.
Het park was verder wel erg mooi, broodjes lekker, restaurants goed en er was voor jonge kinderen behoorlijk veel te doen.
Maar dan heb je inderdaad wel kans dat je in een van de minder mooie parken terecht komt. Ik ben onlangs in Kempervennen geweest en vond het zwembad eigenlijk een beetje tegenvallen. 2 leuke glijbanen en een golfslagbad. Daarnaast nog een gedeelte waar je onderwater via ramen in een aquarium kon kijken, maar waar mensen het op internet hadden over leen-brilletjes, moesten wij daarvoor een bril of duikmasker kopen.
Het park was verder wel erg mooi, broodjes lekker, restaurants goed en er was voor jonge kinderen behoorlijk veel te doen.