Welke kerstmarkt met moeder?
zaterdag 2 november 2019 om 12:42
Vorig jaar ben ik met mijn moeder naar de kerstmarkt in Munster geweest (ik had hier gelezen dat deze heel leuk was), we hadden een hotel geboekt, en zijn daar op zondag en maandag geweest. Ze zit in een rolstoel en het was allemaal heel goed te doen.
Nu wil ik weer met haar naar een kerstmarkt, Duitsland vinden we leuk, maar het moet niet te ver rijden zijn vanaf de randstad, ongeveer 1,5 uur, mag iets langer zijn.
Valkenburg lijkt me ook leuk, maar ik vraag me af of dat goed toegankelijk is? Ik heb begrepen dat een gedeelte van de kerstmarkt in een grot is? ik moet haar rolstoel duwen. Vorig jaar in Munster was het heel goed te doen over de kinderkopjes.
Ik ben dus op zoek naar een leuke, sfeervolle kerstmarkt en een leuk hotel daarbij in de buurt.
Nu wil ik weer met haar naar een kerstmarkt, Duitsland vinden we leuk, maar het moet niet te ver rijden zijn vanaf de randstad, ongeveer 1,5 uur, mag iets langer zijn.
Valkenburg lijkt me ook leuk, maar ik vraag me af of dat goed toegankelijk is? Ik heb begrepen dat een gedeelte van de kerstmarkt in een grot is? ik moet haar rolstoel duwen. Vorig jaar in Munster was het heel goed te doen over de kinderkopjes.
Ik ben dus op zoek naar een leuke, sfeervolle kerstmarkt en een leuk hotel daarbij in de buurt.

zaterdag 2 november 2019 om 13:09
Mrs-Stanton schreef: ↑02-11-2019 12:50Als jij de rolstoel moet duwen dan ga niet naar Valkenburg. Dat is bergje op, bergje af. Is leuk daar hoor, maar ik denk dat je 1000 doden sterft van die heuvels.
Ik vind Keulen en Dusseldorf altijd heel erg leuk. Wel megadruk.
Ja daar was ik al bang voor. In Keulen ben ik al geweest, Dusseldorf even kijken hoe ver dat rijden is.
zaterdag 2 november 2019 om 13:11
Leuk! dank voor de tip.
zaterdag 2 november 2019 om 13:15
zaterdag 2 november 2019 om 13:16
zaterdag 2 november 2019 om 19:01
Ook de gewone grotere tuincentra in Nederland hebben vaak een uitgebreide kerstafdeling waar professionele decorateurs hun best op hebben gedaan.
Veel oudere mensen zie je daar die door hun kinderen een ochtend of middag mee worden genomen.
Kunnen ze gelijk hun inkopen doen.
Veel oudere mensen zie je daar die door hun kinderen een ochtend of middag mee worden genomen.
Kunnen ze gelijk hun inkopen doen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

zondag 3 november 2019 om 16:00
In Aken kan het soms echt ongelooflijk druk zijn. Ik heb het zelf niet zo met kerstmarkten, maar ik zou dan toch voor Düsseldorf gaan. Dat is buiten de kerstmarkt om ook nog een leuke stad. Je kunt heel makkelijk parkeren in de parkeergarage evenwijdig aan de rivier. Dan ben je zo in het centrum.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin