welke pawel?
maandag 30 maart 2020 om 18:09
hallo ik ben op zoek naar een goede stevige pawel voor de komende mooie weer. het liefst eentje die meer dan 4 of 8 jaar meegaat en de maat 3x3. mag een beetje meer zijn, zoals 3.25, maar geen 4x4!
hij moet stevige poten hebben, tussen de 7 en 10 cm doorsnede.
kleur maakt me niet zoveel uit, al vind ik donkergrijs het mooiste. khaki is ook goed.
hij mag niet meer dan 300 kosten. liever goedkoper, maar duurzaamheid is natuurlijk ook heel belangrijk! dus of ik nou om de 2 jaar een van 100 koop of om de 6 jaar 300 dan maakt het niks uit.
graag kliksysteem en niet dat ik er uren werk aan heb. max 3 uur en liever binnen een uur maar dat gaat vast nooit lukken mij kennende hahah
hij moet stevige poten hebben, tussen de 7 en 10 cm doorsnede.
kleur maakt me niet zoveel uit, al vind ik donkergrijs het mooiste. khaki is ook goed.
hij mag niet meer dan 300 kosten. liever goedkoper, maar duurzaamheid is natuurlijk ook heel belangrijk! dus of ik nou om de 2 jaar een van 100 koop of om de 6 jaar 300 dan maakt het niks uit.
graag kliksysteem en niet dat ik er uren werk aan heb. max 3 uur en liever binnen een uur maar dat gaat vast nooit lukken mij kennende hahah
maandag 30 maart 2020 om 18:14
ja die bedoel ik
maandag 30 maart 2020 om 18:15
ja dank je voor je kusje
maandag 30 maart 2020 om 18:19
ja een echte bossche bol ben ik. oeteldonk de gekste!!!
BosscheBol1984 schreef: ↑30-03-2020 18:17Ik heb een tweede hands Pawel (ik ken dat woord wel, ben jij soms ook Brabander?) van marktplaats, zo blijven de kosten een beetje binnen de perken.