Welke plekken op aarde wil jij nog bezoeken?

26-05-2018 15:15 77 berichten
Alle reacties Link kopieren
Of welke plekken zijn het bezoeken waard?

Ik kom net terug uit Marokko, en volgend jaar wil ik weer een mooie reis maken. Ik heb alleen geen nieuwe plekken op mijn lijstje staan waar ik perse heen wil. Ook ben ik altijd benieuwd naar waar anderen graag naartoe willen/heen zijn geweest en waarom.

Ik houd zelf van een lekker zomers klimaat ( iig niet te koud ), mooie natuur en steden, niet al te toeristisch. Andere cultuur is ook leuk. Verder sta ik overal voor open. Ik denk misschien Cuba of Mexico.

Kom maar doorrr met die tips :)
karen28 schreef:
05-06-2018 12:18
Moet je zeker doen hoor! Wij zijn er vorig jaar 3 weken geweest en hebben een rondje gemaakt, vooral het palo duro canyon state park, guadelupe mountain (zwaar!) en big bend state park waren heel mooi. Wij zijn in oktober geweest en het was wel warm, maar goed te doen. Zou echt nog wel terug willen, voelde ons daar echt wel op ons gemak.
Ik hou van die cowboy lifestyle en in het voorjaar (feb/mrt) schijnt het er vol blauwe bloemen te staan. Ooit... Na al 3 keer verschillende highlights in 3 verschillende regio's te hebben bezocht, lijkt me Texas gewoon echt mijn ding.
Alle reacties Link kopieren
Mij lijken Taiwan en Japan erg interessant en wil ook graag naar Armenië/Georgië.
Verder is het mijn voornemen om in ieder geval in elk werelddeel te zijn geweest.
Tot nu toe in Europa en Azië geweest. Dit najaar naar Midden Amerika

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven