wellness mini break duitsland
zaterdag 28 september 2013 om 09:32
Samen met mijn vriend zijn we nu al een week aan t kijken en zoeken naar een leuke invulling van een week vakantie eind oktober.
We houden van sauna's etc dus waren nu aan t kijken naar een wellness mini break van 3-4 dagen.
we willen graag met de auto weg, dus Duitsland is dan goed te doen.
Alleen heb ik toch een beetje een beeld van alleen maar oude mensen die je dan om je heen hebt dan..
Dus ben erg benieuwd of een van jullie wel eens zoiets heeft gedaan en hoe dit was! En wellicht ook tips van mooie locaties met voldoende sauna's etc om je er een goede dag te vermaken.
We hebben nu via spadreams.nl wat leuke hotels gezien.
alvast bedankt!
We houden van sauna's etc dus waren nu aan t kijken naar een wellness mini break van 3-4 dagen.
we willen graag met de auto weg, dus Duitsland is dan goed te doen.
Alleen heb ik toch een beetje een beeld van alleen maar oude mensen die je dan om je heen hebt dan..
Dus ben erg benieuwd of een van jullie wel eens zoiets heeft gedaan en hoe dit was! En wellicht ook tips van mooie locaties met voldoende sauna's etc om je er een goede dag te vermaken.
We hebben nu via spadreams.nl wat leuke hotels gezien.
alvast bedankt!
zaterdag 28 september 2013 om 10:16
zaterdag 28 september 2013 om 12:05
Elke plaatsnaam waar Bad voor staat, heeft vaak een kuurcentrum. Daarnaast heb je in veel Duitse hotels ook sauna's en zwembaden.
Er zijn veel kuuroorden in Sauerland, het Teutoburgerwald en de Eiffel.
Bad Bentheim, Bad Arolsen, Bad Salzlufen en Bad Driburg ken ik allemaal en ik vond het leuke plaatsen. In laatstgenoemde, als je echt wilt uitpakken, kun je in hotel-spa Gräfliche park gaan zitten. Die hebben uitgebreide eigen wellness. Wij zaten er in een appartementje. Iets goedkoper.
Kies je voor wellness, dan is het publiek vaak wat ouder.
Er zijn veel kuuroorden in Sauerland, het Teutoburgerwald en de Eiffel.
Bad Bentheim, Bad Arolsen, Bad Salzlufen en Bad Driburg ken ik allemaal en ik vond het leuke plaatsen. In laatstgenoemde, als je echt wilt uitpakken, kun je in hotel-spa Gräfliche park gaan zitten. Die hebben uitgebreide eigen wellness. Wij zaten er in een appartementje. Iets goedkoper.
Kies je voor wellness, dan is het publiek vaak wat ouder.
zaterdag 28 september 2013 om 18:00
Duitsland heeft fantastische sauna's die echt door alle leeftijden bezocht worden. Zeker niet alleen door oude mensen! Ik was ooit in het meest fantastische complex ooit. In een soort duizend en een nacht thema, met superveel sauna's, restaurants etc. Helaas kan ik niet terugvinden waar dat was, sorry...
zaterdag 28 september 2013 om 20:36
quote:annabel_k schreef op 28 september 2013 @ 18:00:
Duitsland heeft fantastische sauna's die echt door alle leeftijden bezocht worden. Zeker niet alleen door oude mensen! Ik was ooit in het meest fantastische complex ooit. In een soort duizend en een nacht thema, met superveel sauna's, restaurants etc. Helaas kan ik niet terugvinden waar dat was, sorry...Lekker dan
Duitsland heeft fantastische sauna's die echt door alle leeftijden bezocht worden. Zeker niet alleen door oude mensen! Ik was ooit in het meest fantastische complex ooit. In een soort duizend en een nacht thema, met superveel sauna's, restaurants etc. Helaas kan ik niet terugvinden waar dat was, sorry...Lekker dan