Wereldreis
donderdag 26 juli 2012 om 09:32
Waar willen jullie heen Hahoe?
Je kunt kijken op www.wwoof.org , op sommige plekken wordt wel eens dergelijke hulp gevraagd, in ruil voor kost-en-inwoning.
Hou je er ook rekening mee dat je er in principe een werkvisum voor nodig hebt? Ik heb 2 weken in de middle-of-nowhere wat klusjes gedaan, maar voor langere tijd en op zo'n publieke plek zou ik het denk ik niet gokken.
Je kunt kijken op www.wwoof.org , op sommige plekken wordt wel eens dergelijke hulp gevraagd, in ruil voor kost-en-inwoning.
Hou je er ook rekening mee dat je er in principe een werkvisum voor nodig hebt? Ik heb 2 weken in de middle-of-nowhere wat klusjes gedaan, maar voor langere tijd en op zo'n publieke plek zou ik het denk ik niet gokken.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
donderdag 26 juli 2012 om 18:14
Leuk, om te bedenken of het iets voor jullie zelf is?
Geen ervaring met het meerunnen van een guesthouse, maar zou je vast moeten kunnen vinden. Eigenaren gaan volgens mij dolgraag ook eens met vakantie, dus als zij betrouwbare hulp/ oppas hebben voor hun bedrijf. Denk wel dat je altijd bij westerlingen terrecht komt. Gewoon aanschrijven en on the spot vragen/regelen werkt volgens mij beter, dan hebben ze je gezien en ingeschat of zij het zien zitten.
Geen ervaring met het meerunnen van een guesthouse, maar zou je vast moeten kunnen vinden. Eigenaren gaan volgens mij dolgraag ook eens met vakantie, dus als zij betrouwbare hulp/ oppas hebben voor hun bedrijf. Denk wel dat je altijd bij westerlingen terrecht komt. Gewoon aanschrijven en on the spot vragen/regelen werkt volgens mij beter, dan hebben ze je gezien en ingeschat of zij het zien zitten.