Werken in het buitenland
maandag 19 december 2011 om 20:58
Ik zou heel graag mijn spullen pakken een een tijdje in het buitenland gaan werken. Ik google me suf, maar ik zie door de linken de websites niet meer
Het maakt me niet uit welk land, hoef niet dik betaald te worden. Zolang het niet binnen een uur van NL ligt en het mijn onkosten (kamer en eten) dekt vind ik het helemaal prima.
Ik heb nu een administratief leidinggevende funtie, heb een jaar of 5 geleden eens een zomer in Turkije gewerkt (animatie) dus ik heb ook niet echt de achtergrond om kieskeurig te zijn.
Ik spreek uiteraard Nederlands en goed Engels. Mijn Duits, Frans en Spaans zijn niet om over naar huis te schrijven en ik kom niet verder dan een woord of 10 Turks.
Weet iemand waar ik kan beginnen met zoeken?
Het maakt me niet uit welk land, hoef niet dik betaald te worden. Zolang het niet binnen een uur van NL ligt en het mijn onkosten (kamer en eten) dekt vind ik het helemaal prima.
Ik heb nu een administratief leidinggevende funtie, heb een jaar of 5 geleden eens een zomer in Turkije gewerkt (animatie) dus ik heb ook niet echt de achtergrond om kieskeurig te zijn.
Ik spreek uiteraard Nederlands en goed Engels. Mijn Duits, Frans en Spaans zijn niet om over naar huis te schrijven en ik kom niet verder dan een woord of 10 Turks.
Weet iemand waar ik kan beginnen met zoeken?
maandag 19 december 2011 om 21:10
quote:gember999 schreef op 19 december 2011 @ 21:05:
Ben je nog onder de 30? neem dan een working holiday visa naar Australie!
Yep ik ben nog onder de 30, ik heb hier echter wel een woning, dus ik kan niet heel lang weg.
Ik heb nog veel vrije dagen staan en zou ong 2 maanden vrij kunnen nemen.
Ik wil liever niet op de bonnefooi weg, maar echt al een baan hebben geregeld zeg maar.
Ben je nog onder de 30? neem dan een working holiday visa naar Australie!
Yep ik ben nog onder de 30, ik heb hier echter wel een woning, dus ik kan niet heel lang weg.
Ik heb nog veel vrije dagen staan en zou ong 2 maanden vrij kunnen nemen.
Ik wil liever niet op de bonnefooi weg, maar echt al een baan hebben geregeld zeg maar.
maandag 19 december 2011 om 21:11
maandag 19 december 2011 om 21:11
maandag 19 december 2011 om 21:12
maandag 19 december 2011 om 21:14
Ik weet niet of het wat voor je is & ook niet hoe oud je precies bent... Maar er worden in de winter veel au pairs/kindermeisjes gevraagd voor het wintersport seizoen in Oostenrijk/Zwitserland & in de zomer veel in toeristische gebieden in Frankrijk e.d.
Verder zijn er altijd veel campings en vakantieparken opzoek naar seizoenswerkers vanuit het buitenland ivm de talen. In hotels, horeca, antimatie e.d.
Ik heb 2 maanden in Parijs gewerkt als au pair
Verder zijn er altijd veel campings en vakantieparken opzoek naar seizoenswerkers vanuit het buitenland ivm de talen. In hotels, horeca, antimatie e.d.
Ik heb 2 maanden in Parijs gewerkt als au pair
maandag 19 december 2011 om 21:44
quote:dapperedoda schreef op 19 december 2011 @ 21:34:
Ik zit veel op vacaturesites en kom momenteel vaak dingen tegen van organisaties als Club Med. Die zijn nu aan het werven voor het zomerseizoen. Misschien is dat een idee? Volgens mij krijg je dan je accommodatie ook erbij... Even googlen! en MOET je verplicht met de gasten ontbijten en lunchen en ze op elk moment verwelkomen ( in elk soort functie)
Ik zit veel op vacaturesites en kom momenteel vaak dingen tegen van organisaties als Club Med. Die zijn nu aan het werven voor het zomerseizoen. Misschien is dat een idee? Volgens mij krijg je dan je accommodatie ook erbij... Even googlen! en MOET je verplicht met de gasten ontbijten en lunchen en ze op elk moment verwelkomen ( in elk soort functie)
maandag 19 december 2011 om 22:22
woensdag 21 december 2011 om 15:21
Wij wonen in Australie en hier in Perth is volop werk. Ze hebben echt overal mensen tekort.
Bovendien verdient het heel veel. Ik schrok me rot toen wij een oppas voor ons zoontje zochten en een 16 jarige, zonder blikken of blozen, om 20 dollar per uur vroeg (omgerekend rond 15 euro, vind ik best veel voor iemand van 16 die alleen op de bank hoeft te hangen). Na wat onderzoek bleek dit heel normaal te zijn, zelfs redelijk goedkoop.
Ze zitten hier werkelijk te springen om mensen in alle sectoren. Door de zogenaamde "mining boom" zal er waarschijnlijk ook iets in admin te vinden zijn.
Bovendien verdient het heel veel. Ik schrok me rot toen wij een oppas voor ons zoontje zochten en een 16 jarige, zonder blikken of blozen, om 20 dollar per uur vroeg (omgerekend rond 15 euro, vind ik best veel voor iemand van 16 die alleen op de bank hoeft te hangen). Na wat onderzoek bleek dit heel normaal te zijn, zelfs redelijk goedkoop.
Ze zitten hier werkelijk te springen om mensen in alle sectoren. Door de zogenaamde "mining boom" zal er waarschijnlijk ook iets in admin te vinden zijn.
woensdag 21 december 2011 om 20:45
Twee maanden is inderdaad niet lang. Je zou kunnen overwegen om bijvoorbeeld reizen te gaan begeleiden zodat je geen dubbele kosten maakt voor een woning. Bij alle organisaties die een beetje avontuurlijk op pad gaan krijg je wel een soort minimum betaald. Ik heb zelf jaren als reisbegeleidster gewerkt in Nieuw Zeeland en India & Nepal.
De avontuurlijk aanbieders zijn Baobab, Koning Aap, Sawadee, Djoser etc,.. je zou op hun site kunnen kijken of ze alweer werven voor het zomerseizoen 2012. Vetpot is het niet maar wel een leuke ervaring.
De avontuurlijk aanbieders zijn Baobab, Koning Aap, Sawadee, Djoser etc,.. je zou op hun site kunnen kijken of ze alweer werven voor het zomerseizoen 2012. Vetpot is het niet maar wel een leuke ervaring.
woensdag 21 december 2011 om 22:29
donderdag 5 januari 2012 om 15:41
vrijdag 27 januari 2012 om 15:48