Wie weet hotelletje Winterberg of kort bij?
zaterdag 15 november 2008 om 23:36
das waldhouse is een kei leuk hotelletje.
Daar ben ik vorig jaar oktober geweest. Ligt in Winterberg zelf en vanuit het balkon kan je de bobslee baan zien en de brug waar je heel mooi over kan wandelen. Maar ook de rodelbaan is bijna in de achtertuin.
Het hotel is niet zo duur, precies weet ik niet meer.
En ze hebben een sauna en zwembad binnen . Ook kan je er een lekkere behandeling memen ( massage of zo).
Daar ben ik vorig jaar oktober geweest. Ligt in Winterberg zelf en vanuit het balkon kan je de bobslee baan zien en de brug waar je heel mooi over kan wandelen. Maar ook de rodelbaan is bijna in de achtertuin.
Het hotel is niet zo duur, precies weet ik niet meer.
En ze hebben een sauna en zwembad binnen . Ook kan je er een lekkere behandeling memen ( massage of zo).
maandag 15 december 2008 om 20:55
Of kijk eens op www.weekeindjewinterberg.de
Wij hebben hier vorig weekeinde geboekt en een prachtig weekend gehad, er ligt in WInterberg momenteel 50 centimeter sneeuw
Een aanrader, niet te lang rijden en de skipassen zijn ook nog eens betaalbaar....
Wij hebben hier vorig weekeinde geboekt en een prachtig weekend gehad, er ligt in WInterberg momenteel 50 centimeter sneeuw
dinsdag 16 december 2008 om 21:22
maandag 22 december 2008 om 19:30
hoi!!
neem eens een kijkje op www.derbrabander.nl
het is een hotel met nederlandse eigenaren, supergoed verzorgd hotel, schone nette kamers, goed eten en vanalles te doen!
dit is allemaal te lezen bij het kopje facilliteiten op de site!
Zelf ga ik hier altijd met veel plezier naar toe en ik blijf terug komen, dat zegt toch iets!
Groetjes, Charell
neem eens een kijkje op www.derbrabander.nl
het is een hotel met nederlandse eigenaren, supergoed verzorgd hotel, schone nette kamers, goed eten en vanalles te doen!
dit is allemaal te lezen bij het kopje facilliteiten op de site!
Zelf ga ik hier altijd met veel plezier naar toe en ik blijf terug komen, dat zegt toch iets!
Groetjes, Charell