Wie weet hotelletje Winterberg of kort bij?

15-11-2008 21:34 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wil begin volgend jaar met manlief lang weekend naar Winterberg of omgeving. Effe lekker relaxen. Bij voorkeur een hotel met wat luxe (bijv. health achtig iets).

Weten jullie wat? via internet kom ik er nog niet helemaal uit.....
das waldhouse is een kei leuk hotelletje.

Daar ben ik vorig jaar oktober geweest. Ligt in Winterberg zelf en vanuit het balkon kan je de bobslee baan zien en de brug waar je heel mooi over kan wandelen. Maar ook de rodelbaan is bijna in de achtertuin.

Het hotel is niet zo duur, precies weet ik niet meer.

En ze hebben een sauna en zwembad binnen . Ook kan je er een lekkere behandeling memen ( massage of zo).
Kijk eens op deze site. Alle hotels en andere accomodaties in Winterberg gerangschikt op beoordeling.

Winterberg
Of kijk eens op www.weekeindjewinterberg.de

Wij hebben hier vorig weekeinde geboekt en een prachtig weekend gehad, er ligt in WInterberg momenteel 50 centimeter sneeuw :-) Een aanrader, niet te lang rijden en de skipassen zijn ook nog eens betaalbaar....
Ik ben vorig jaar voor een lang weekend met mijn vriend naar Winterberg geweest, toen zaten we in het Golden Tulip hotel Winterberg, via weekendjeweg. Was toen heel goedkoop, en beviel echt super! Mooie kamers, lekker eten, en geweldige locatie! Er lag toen ook veel sneeuw, extra leuk!
hoi!!

neem eens een kijkje op www.derbrabander.nl

het is een hotel met nederlandse eigenaren, supergoed verzorgd hotel, schone nette kamers, goed eten en vanalles te doen!

dit is allemaal te lezen bij het kopje facilliteiten op de site!

Zelf ga ik hier altijd met veel plezier naar toe en ik blijf terug komen, dat zegt toch iets!

Groetjes, Charell
oh ja, dit hotel zit op zo'n 200 m van het centrum van Winterberg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven