Winkelen in omgeving Utrecht
woensdag 23 mei 2012 om 15:41
Zoals elk jaar 'mogen' mijn man en ik een weekend (vrijdag-zondag) zonder de kinderen weg
.
Dit jaar willen we eind juni in de buurt van Utrecht een hotelletje nemen.
We gaan uiteraard een dagje naar Utrecht, maar in de omgeving zie ik plaatsen als: Hilversum, Naarden, Huizen, Bussum, Almere en Soest.
Waar kun je nou gewoon lekker een dagje winkelen (en eten)?
Alle tips welkom.

Dit jaar willen we eind juni in de buurt van Utrecht een hotelletje nemen.
We gaan uiteraard een dagje naar Utrecht, maar in de omgeving zie ik plaatsen als: Hilversum, Naarden, Huizen, Bussum, Almere en Soest.
Waar kun je nou gewoon lekker een dagje winkelen (en eten)?
Alle tips welkom.
donderdag 24 mei 2012 om 00:17
Winkelen in Hilversum
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 25 mei 2012 om 08:59
maandag 28 mei 2012 om 10:51
haha jullie zullen het niet geloven, maar door al die leuke tips hier, gaan we ws niet eens naar Utrecht, maar weer naar Amersfoort en naar Zeist en naar Hilversum...En dan gaan we een keer doordeweeks een dag naar Utrecht.
Ik zag bij Woudenberg een Texas ribhouse, lijkt me leuk. Ik heb er nu al zin in. Alleen nog even een leuk hotel zoeken (lees zal wel vd Valk worden, is mijn vent gek op
.
Ik zag bij Woudenberg een Texas ribhouse, lijkt me leuk. Ik heb er nu al zin in. Alleen nog even een leuk hotel zoeken (lees zal wel vd Valk worden, is mijn vent gek op

maandag 28 mei 2012 om 16:38
Bedankt voor de tip Emma.
Digijuf, de reden dat ik Utecht toch een andere keer ga doen (of tja...plannen kunnen nog wijzigen natuurlijk) is dat ik het op zaterdag zo druk vind. En ik wil dan liever een keer op een dinsdag naar Utrecht gaan, ipv op een zaterdag. Verder hou ik erg van iets kleinere plaatsen zoals Amersfoort, Hengelo etc (nou ja klein...). Iets minder massaal bedoel ik.
Digijuf, de reden dat ik Utecht toch een andere keer ga doen (of tja...plannen kunnen nog wijzigen natuurlijk) is dat ik het op zaterdag zo druk vind. En ik wil dan liever een keer op een dinsdag naar Utrecht gaan, ipv op een zaterdag. Verder hou ik erg van iets kleinere plaatsen zoals Amersfoort, Hengelo etc (nou ja klein...). Iets minder massaal bedoel ik.

maandag 28 mei 2012 om 16:46
Restaurant Biltsche hoek is idd een aanrader! Van der valk maar wel wat luxer en duurder.
Vrijdagavond is er ook koopavond in Vianen. Qua winkels niet echt heel bijzonder, maar wel wat leuke boetieks enzo. Het is een oude vestingstad en erg mooi centrum. Zit ook een lekker italiaans restaurant (mama mia).
Vrijdagavond is er ook koopavond in Vianen. Qua winkels niet echt heel bijzonder, maar wel wat leuke boetieks enzo. Het is een oude vestingstad en erg mooi centrum. Zit ook een lekker italiaans restaurant (mama mia).
maandag 28 mei 2012 om 21:30
zondag 1 juli 2012 om 17:43