Wintersportliefhebbers
maandag 10 november 2025 om 18:11
Zijn hier meer wintersportliefhebbers die geen of weinig mensen om zich heen hebben?
Ik ga dit jaar samen met mijn dochter van 10 en nog een paar dagen met een kennis die ook een reisgenoot zocht.
Wie kijkt er hier ook al net even te vaak op de webcam of het sneeuwt?
Ik ga dit jaar samen met mijn dochter van 10 en nog een paar dagen met een kennis die ook een reisgenoot zocht.
Wie kijkt er hier ook al net even te vaak op de webcam of het sneeuwt?
#dat noemen wij niet raar, dat vinden wij alleen maar heel bijzonder
zondag 1 februari 2026 om 17:45
Druk!!!
Alles wat denkt te kunnen skiën komt de berg af, horror!!!
Levensgevaarlijk!
Wij hadden oa schoondochter mee en die heeft 4 prive-lessen van ons gehad en ze vond het geweldig, gelukkig.
Wij hebben maandags nog tot 13.30 uur geskied en zijn tot de conclusie gekomen dat we een volgende keer een midweek doen, veel rustiger.
‘t Hoost
zondag 1 februari 2026 om 19:26
Na de voorjaarsvakanties. Maar dan wel duimen dat de sneeuw een beetje goed houdt. Ben zelfs nog weleens op 1 april daar geweest (geen grap).
Je moet of voor de kerst gaan (kwam helaas voor mij niet uit dit jaar), of dus na de voorjaarsvakanties.
zondag 1 februari 2026 om 22:42
maandag 2 februari 2026 om 08:10
Oke na de voorjaarsvakantie dus naar Winterberg, aan mij zal t niet liggen

Man zegt ook altijd, regel het maar
Ik wilde zeker al 25 jaar een keer skiën in Griekenland, Parnassos. Dat gaan we met de kerst doen.
Dit gaat dus niet lukken, helaas.
Ik had een paar appartementen geboekt en de een na de andere Griek raadde het ons af omdat er eigenlijk nooit sneeuw ligt met de kerst.
Haha zul je deze kerst zien dat er wel sneeuw ligt
.
Man zegt ook altijd, regel het maar
Ik wilde zeker al 25 jaar een keer skiën in Griekenland, Parnassos. Dat gaan we met de kerst doen.
Dit gaat dus niet lukken, helaas.
Ik had een paar appartementen geboekt en de een na de andere Griek raadde het ons af omdat er eigenlijk nooit sneeuw ligt met de kerst.
Haha zul je deze kerst zien dat er wel sneeuw ligt
noglangnietjarig wijzigde dit bericht op 27-06-2026 13:43
32.25% gewijzigd
‘t Hoost
maandag 2 februari 2026 om 09:07
Norbert Maier in Rotterdam.ladadieladieda schreef: ↑01-02-2026 22:49Iemand hier ervaring met een goede bootfitter in de regio Groene Hart/Rotterdam?
maandag 2 februari 2026 om 09:10
Ik kom net terug uit de Franse Alpen maar sjemig, het is er behoorlijk drukker geworden en ook daar stort iedereen die denkt te kunnen skiën zich de berg af. Doodeng!noglangnietjarig schreef: ↑01-02-2026 17:45Druk!!!
Alles wat denkt te kunnen skiën komt de berg af, horror!!!
Levensgevaarlijk!
Wij hadden oa schoondochter mee en die heeft 4 prive-lessen van ons gehad en ze vond het geweldig, gelukkig.
Wij hebben maandags nog tot 13.30 uur geskied en zijn tot de conclusie gekomen dat we een volgende keer een midweek doen, veel rustiger.
zaterdag 27 juni 2026 om 22:38
zondag 28 juni 2026 om 16:32
Koop je skipas daar ruim van tevoren. Ze hanteren variabele prijzen en die nemen toe hoe later je boekt. Wel leuk gebied trouwens!
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in