yoga-vakantie

08-06-2011 07:56 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Iemand wel eens op yoga vakantie geweest? Wil je je ervaring delen ? Ben benieuwd! Wil grag een keer naar italie en/of bali
Nooit geweest, maar het is iets wat mij ook heel leuk lijkt.
Ik ben 1x geweest, op Ibiza. Alle cliches bleken werkelijkheid. De yogaleraar (die praatte als Bob Ross) dook op dag 1 al het bed in met een aantrekkelijke cursiste. Die -hoe ironisch- juist op vakantie was gegaan om los te komen van een 'ongepaste' relatie met haar supervisor .

Maar ik heb er best een leuke week gehad hoor.

www.ibizayoga.com, via http://www.freespirituk.com
.
"Ik ben 1x geweest, op Ibiza. Alle cliches bleken werkelijkheid. De yogaleraar (die praatte als Bob Ross) dook op dag 1 al het bed in met een aantrekkelijke cursiste. Die -hoe ironisch- juist op vakantie was gegaan om los te komen van een 'ongepaste' relatie met haar supervisor .

Maar ik heb er best een leuke week gehad hoor.

www.ibizayoga.com , via http://www.freespirituk.com"

Haha!! Oh meen je dat nou??! (hilarisch!)

Het staat bij mij op de planning om een weekend yoga vakantie te houden in Italie bijvoorbeeld. Misschien een idee om met een klein groepje iets te organiseren/plannen ooit? Mensen om mijn heen vinden dat niks. Die gaan liever een zon zee strand vakantie doen met me. Vind ik ook leuk. Maar wil ook eens een 'rustige' vakantiw ervaren in combinatie met yoga.

Iemand geinteresseerd? Ik kom zelf uit zuid-holland en ben 28.
Ik ben vorig jaar in Arco (Italië) geweest bij La Contessa en heb een fantastische week gehad! Heerlijk eten en drinken, super plek bovenin de bergen met ontelbaar veel lentebloemen (we waren in juni) prachtige omgeving leuke cursisten en een super docent.

's ochtends yoga en na een uitgebreide Italiaanse lunch (alles inclusief behalve eventuele drankjes) heb je de middag voor jezelf. Er worden wat wandelingen gemaakt waar je aan mee kan doen (of niet) proeverijen etc etc. Echt super!!!

check www.lacontessa.eu en nee, ik heb géén belang bij de zaak
Hee Sartan,toevallig las ik een advertentie daarvan en het leek me wel wat..dus niet de hele dag yoga en geen opgedrongen groepsactiviteiten begrijp ik?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven