zandvoort

17-07-2008 21:09 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nog nooit in Zandvoort geweest. Is het leuk om hier een paar daagjes heen te gaan? Ook als het weer niet al te best is? (zomer in Nederland... ) Wie weet een leuk hotel? (niet al te duur...)

Of is een andere plaats aan de Nederlandse kust leuker?
Ik zou zelf niet zo snel naar Zandvoort gaan, omdat het wel héél toeristisch is, en ik het niet de mooiste strandplaats vind die ik kan bedenken. Ik zou dan eerder kiezen voor Bergen aan Zee, Egmond aan Zee, misschien Noordwijk, of Zeeland (als het je vooral om strand gaat).
Peas on earth!
Heel toeristisch, veel Duiters, naast het strand verder niet veel te beleven. Ga naar Haarlem, winkelen uitgaan, musea etc. En ga een (mid)dagje naar Zandvoort en 's avonds eten in een strandtent.
Jazeker wel heel erg leuk om naar Zandvoort te gaan,vanuit daar kun je hele leuke uitstapjes maken naar Haarlem,Amsterdam etc..Het NH hotel vonden wij toen erg goed en de huisjes van Centerparcs zijn ook goed te doen.....

Of Schoorl of Bergen zijn ook beiden erg leuk om heen te gaan,en vanuit daar kun je ook wederom hele leuke uitstapjes maken....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven