Zeeland - wat is leuk?

15-05-2019 18:11 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Om mijn man te verrassen voor zijn verjaardag heb ik een nachtje in een luxe hotel bij Vrouwenpolder geboekt. We kunnen fietsen huren om de omgeving te verkennen. Mijn man vindt het ook leuk om in steden rond te lopen, lekker te eten, café te bezoeken en een beetje te winkelen. Ik had bedacht dat we naar Middelburg kunnen gaan hiervoor, of mogelijk naar Vlissingen of Goes. Zijn dit leuke steden om te bezoeken en welke is het meest aan te raden? Ik ben totaal niet bekend in Zeeland dus alle tips zijn welkom! Zijn er misschien ook mooie dorpen die de moeite zijn?
Bunnybunny schreef:
15-05-2019 21:40
Dank voor de tips!! Ik denk dat we naar Veere & Middelburg gaan, en een rondje om de Veerse plassen maken met de fiets.

Veel plezier!
Veel plezier Bunny!
Alle reacties Link kopieren
Zarah schreef:
15-05-2019 18:22
Vlissingen kan je gerust overslaan...
Met de boot op en neer naar Breskens is wel leuk.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
Sushi eten aan de boulevard van Vlissingen is wel echt heel gaaf! Wat een uitzicht vanaf de hangterrassen daar!

En Middelburg heeft een hele mooie boekhandel, veel leuke winkels inderdaad.
Villanelle schreef:
16-05-2019 08:48
Sushi eten aan de boulevard van Vlissingen is wel echt heel gaaf! Wat een uitzicht vanaf de hangterrassen daar!

En Middelburg heeft een hele mooie boekhandel, veel leuke winkels inderdaad.

De Drukkery ;). Daar kun je ook koffie drinken. Een ander heel leuk koffietentje is Wooncafé Schroevers in de Segeerstraat (even googelen). Heel knus en met een gezellige, kleurrijke inrichting.
Veere :flirting:
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand misschien een leuke camping in Zeeland waar ook wat te windsurfen of golfsurfen (in de buurt) is? Camping die ook voor actieve tieners (disco hoeft niet) leuk is? Ik kan ook een eigen topic openen als dat handiger is. Nu hebben we camping Molenhoek op het oog. Misschien hebben anderen nog andere tips. Alvast bedankt!
@ Rosamendosa: helaas daar ben ik niet in thuis.

@ TO: laat je nog even weten hoe het geweest is? Ben benieuwd naar je bevindingen.
herfstappeltaart schreef:
16-05-2019 09:10
De Drukkery ;). Daar kun je ook koffie drinken. Een ander heel leuk koffietentje is Wooncafé Schroevers in de Segeerstraat (even googelen). Heel knus en met een gezellige, kleurrijke inrichting.
Meekaane is een leuk lunchcafe!
En de kloveniersdoelen. Koffiepand ook leuk!
Rosamendosa schreef:
16-05-2019 19:59
Weet iemand misschien een leuke camping in Zeeland waar ook wat te windsurfen of golfsurfen (in de buurt) is? Camping die ook voor actieve tieners (disco hoeft niet) leuk is? Ik kan ook een eigen topic openen als dat handiger is. Nu hebben we camping Molenhoek op het oog. Misschien hebben anderen nog andere tips. Alvast bedankt!
De zandkreek.
Ik woon in zeeland dus niet op deze camping geweest maar lijkt me erg leuk .
MarvelousMrsMaisel schreef:
16-05-2019 09:49
Veere :flirting:
Daar suster Anna niet overslaan!
Alle reacties Link kopieren
herfstappeltaart schreef:
16-05-2019 20:02
@ Rosamendosa: helaas daar ben ik niet in thuis.

@ TO: laat je nog even weten hoe het geweest is? Ben benieuwd naar je bevindingen.
Doe ik! We gaan pas volgende week zaterdag :)
Alle reacties Link kopieren
Tijdschriftenverslindster schreef:
16-05-2019 07:21
Veel plezier Bunny!
Dankje!
Alle reacties Link kopieren
Naar 't smoske op de boulevard in Vlissingen!
Alle reacties Link kopieren
pipootje schreef:
16-05-2019 20:10
De zandkreek.
Ik woon in zeeland dus niet op deze camping geweest maar lijkt me erg leuk .
Dank je Pipootje! Ik ga op zoek! Bunnybunny; geniet ervan!
Alle reacties Link kopieren
herfstappeltaart schreef:
15-05-2019 19:04
Nou mensen lees nou toch mijn promopraatje voor Vlissingen. Er is ook echt veel leuks hoor. Oké, het centrum niet maar de rest wel! Nergens komen de grote zeeschepen zo dicht langs varen als daar!

Hoho, ik denk dat IJmuiden het gaat winnen hoor, daar passen de schepen maar net in de sluizen en sta je er vrijwel naast ;-)
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
himalaya schreef:
17-05-2019 18:39
Hoho, ik denk dat IJmuiden het gaat winnen hoor, daar passen de schepen maar net in de sluizen en sta je er vrijwel naast ;-)

(6) (6) (6) (6) (6) (6) :mrgreen:
Beerdiertje schreef:
17-05-2019 13:22
Naar 't smoske op de boulevard in Vlissingen!
Er is ook Smoske in Middelburg.
Pluk de dag is ook leuk.
De frietboetiek ook leuk!
Hoe lang ga je :-)
pipootje schreef:
17-05-2019 20:49
Er is ook Smoske in Middelburg.
Pluk de dag is ook leuk.
De frietboetiek ook leuk!
Hoe lang ga je :-)

1 nacht :rofl:
herfstappeltaart schreef:
18-05-2019 07:58
1 nacht :rofl:
Veel te kort!
Er is nog wel 1 leuk ding in Vlissingen dat is cinecity xl. Het grootste filmdoek van Nederland
Hoe was het?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven