Zimbabwe!
dinsdag 17 mei 2011 om 19:42
Voor mijn afstudeeronderzoek naar het imago van Zimbabwe als vakantie bestemming heb ik mensen nodig die een enquete kunnen invullen over dit onderwerp. Als u eerder in Afrika bent geweest, zou u dan zo vriendelijk willen zijn om deze enquete in te vullen.
De link naar de enquete is:
www.thesistools.com/web/?id=199517
Het zou mij enorm helpen!
Alvast bedankt!
Mvg,
Esther
De link naar de enquete is:
www.thesistools.com/web/?id=199517
Het zou mij enorm helpen!
Alvast bedankt!
Mvg,
Esther
dinsdag 17 mei 2011 om 19:49
Het is zeker einde van het studiejaar, en er moeten nog even wat onderzoeken gedaan worden want niet genoeg studiepunten?
A) je kunt niet lezen, want dergelijke oproepjes mogen niet.
wat is de belangrijkste reden om naar Z te gaan? Vervolgens kun je alle opties aanvinken..
C) waarom kan ik niet kiezen voor 'ik weet nog niet of ik naar Z wil gaan'?
D) ik moet kiezen tussen 'schoon' en 'vies'. Op welk gebied? Hotels? Achterafstraatjes? Hygiene?
Maar hé, het is een enquete van InHolland, dat zegt waarschijnlijk genoeg..
A) je kunt niet lezen, want dergelijke oproepjes mogen niet.
C) waarom kan ik niet kiezen voor 'ik weet nog niet of ik naar Z wil gaan'?
D) ik moet kiezen tussen 'schoon' en 'vies'. Op welk gebied? Hotels? Achterafstraatjes? Hygiene?
Maar hé, het is een enquete van InHolland, dat zegt waarschijnlijk genoeg..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
dinsdag 17 mei 2011 om 20:00
Hoi Esther,
Wat maakt mij, die 1 maal in haar leven in een totaal ander deel van het best wel grote continent Afrika is geweest, anders dan iemand die de Veluwe, Azerbeidzjan en Thailand heeft gezien? Qua doelgroep dan he? Wat weet ik eigenlijk in jouw ogen?
Ik heb geprobeerd je enquete in te vullen, maar vond mezelf dus uiteindelijk niet jouw doelgroep. Denk ik.
Veel succes met afstuderen en het vinden van een baan!
Wat maakt mij, die 1 maal in haar leven in een totaal ander deel van het best wel grote continent Afrika is geweest, anders dan iemand die de Veluwe, Azerbeidzjan en Thailand heeft gezien? Qua doelgroep dan he? Wat weet ik eigenlijk in jouw ogen?
Ik heb geprobeerd je enquete in te vullen, maar vond mezelf dus uiteindelijk niet jouw doelgroep. Denk ik.
Veel succes met afstuderen en het vinden van een baan!
dinsdag 17 mei 2011 om 20:24
Vind je enquete niet erg sterk. Bovendien kon ik m mobiel internettend niet handig invullen. Bolletjes all over the place.
Ik mis ruimte voor opmerkingen, dus komt ie hier: Zimbabwe is een prachtig land met een overwegend straatarme bevolking, schitterende natuur en een horror- politiek bewind. Ik heb mensen bij tientallen vanonder putdeksels van de riolering zien kruipen sochtends, vreselijk.
Ik mis ruimte voor opmerkingen, dus komt ie hier: Zimbabwe is een prachtig land met een overwegend straatarme bevolking, schitterende natuur en een horror- politiek bewind. Ik heb mensen bij tientallen vanonder putdeksels van de riolering zien kruipen sochtends, vreselijk.
dinsdag 17 mei 2011 om 20:34
quote:novina schreef op 17 mei 2011 @ 20:00:
Hoi Esther,
Veel succes met afstuderen en het vinden van een baan!Goede vraag, wat onderscheidt iemand die 10 dagen all inclusive op het strand heeft gelegen in Hurghada, Egypte van een andere reiziger? Avontuurlijkheid en kennis van het continent iig niet.
Hoi Esther,
Veel succes met afstuderen en het vinden van een baan!Goede vraag, wat onderscheidt iemand die 10 dagen all inclusive op het strand heeft gelegen in Hurghada, Egypte van een andere reiziger? Avontuurlijkheid en kennis van het continent iig niet.