zin in zomer

03-04-2008 20:58 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik weet het er is ergens al zo een bericht maar deze is anders. Ik heb het gehad met de herfst (zo voelt het nog steeds) en ik wil weg dromen.

Wie doet er mee, maakt deze zin af en laat iedereen meegenieten van jouw zomerse vooruitzichten.

Van de zomer ga ik...................

Ik ga lekker camperen in de zon, er is nog geen camping geboekt aangezien we naar het lekkere weer gaan. Het wordt of de ardennen en anders naar Frankrijk (indien nodig misschien nog wel verder maar ik wil ..
Van de zomer ga ik naar Frankrijk op vakantie. Nog nooit gedaan. Ik hoop op drie weken zon zon zon en nog eens zon.

En hier in Nederland mag het ook een lange, warme zomer worden, met van die heerlijke lange zomeravonden, heerlijk op de blote voetjes lopen, veel buiten zijn, kom maar op!

Maar het gaat weer sneeuwen geloof ik
Van de zomer ga ik niet echt op een 'grote' vakantie (moet sparen..) maar ga ik een stedentripje maken naar Londen Gezellig, saampjes met zusjelief.
Heb het net gisteren tegen hubbie gezegd: ik wil ergens heen waar water is en zon zon zon zon zon !!! Waar dat is maakt me niet uit (nou ja, wel in Europa want we kunnen niet zo ver ivm dreumesje) maar als dat er maar is !!!
Van de zomer ga ik...................

..... met vriendlief een maand rondreizen in Egypte, Israel en Jordanië. Low budget en onder de 1000 euro p.p., want we zijn net vorig jaar verhuisd en in huis wachten er ook nog allerlei dingen...
Van de zomer ga ik... Iemand die heel belangrijk voor me is opzoeken in Brazilie!! Na m twee jaar niet te hebben gezien..

Verder lekker werken en leuke dingen doen met mn vriendinnen, avondjes op t teras in Scheveningen, op vrije dagen lekker zonnen in de achtertuin, en zoals missisauga zegt op je blote voetjes rondstruinen.. vrolijk muziekje er bij

Van de zomer ga ik..........................

Lekker genieten in mijn tuintje(als de zon schijnt)kan ik mij al erg op verheugen, en verder gaan we aan het werk........ en dan in November begint onze zonvakantie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven