Zomervakantie; hulp nodig

21-02-2013 21:15 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kan wel wat hulp gebruiken bij het zoeken naar een zomervakantie want ik zie echt door de bomen het bos niet meer.

Wij zijn een gezin met drie kinderen in de leeftijd van 2 tot en met 7 en willen dit jaar eens naar een camping.

Wat willen we:

-caravan/chalet met in ieder geval 2 slaapkamers (jongste kan bij ons indien nodig)

-veranda of anderszins afgezette/af te sluiten ruimte/tuin zodat de jongste ook kan rondscharrelen zonder dat ik er continu achter aan moet.

-Geen massagebeuren. Animatie enzo vind ik niet nodig en een zwemparadijs ook niet.

-zwemgelegenheid (zwembad of meertje)

-gemoedelijke sfeer

-schoon en goed onderhouden terrein en sanitair etc.

Qua land denk ik dat Frankrijk wel weer een keer leuk is, maar we willen niet naar het uiterste zuiden. Uiterlijk midden Frankrijk. Belgie is ook een optie.

Het gaat om twee weken in augustus en de prijs is flexibel, maar liever goedkoper dan uitermate duur (geen 2000 per week ofzo).

Er zijn zo onwijs veel campings en aanbieders ik heb werkelijk geen idee waar ik moet beginnen met zoeken dus ik hoop dat jullie of tips hebben voor plekken waar ik kan zoeken of concrete tips voor campings, dat zou helemaal geweldig zijn!
La Palmyre camping de la côte Sauvage.

Heerlijk rustig in de bossen aan de Atlantische kust.
Op de site van de anwb staan heel veel campings en kun je ook nog eens heel veel wensen aangeven. Dat heb ik gedaan en steeds 2 campings vergeleken en er 1 weg gedaan, tot ik er 1 overhield
Augustus is de vakantiemaand van bijna heel Frankrijk, het is dan overal druk en vol.
verba volant, scripta manent.
De camping die sunny81 noemt ben ik als kind regelmatig geweest!

Toen was er nog niet een mooie waterglijbaan. Maar oooooh wat heb ik me vermaakt met mijn duikbril en bij de ijsblokjesautomaat.. Wat je bijblijft van een camping..
Weet niet of het perse een camping moet zijn?

Wij zijn al een paar keer naar Bungalowpark "Vallee de Rabais" geweest in de Belgische Ardennen. Is een hele mooie omgeving, en ook op het park zelf is van alles te doen ook voor kinderen. Huisjes zijn misschien wel wat gedateerd, wij waren er trouwens de laatste keer in de winter, maar ze zijn wel schoon.

Succes met de keuze!
Een voettocht van duizend kilometer begint met één stap (Lao Tse)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven