Zondag middag uitje

05-09-2010 12:36 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
..
uit eten,bios,karten,zwemmen.
Naar het strand, eerst wandeling en daarna achter glas een lekkere borrel en een lekker hapje.

De stad in, lekker struinen door achteraf straatjes/hofjes en dan op zoek naar een lekker terras/cafe voor een borrel en ergens lekker gaan eten.
Joh, al ga je gewoon gezellig op een terrasje zitten. Het is heerlijk weer, geniet ervan!
In de meeste grote steden is het nu koopzondag (eerste zondag van de maand).
Dit zijn idd de dingen waar ik ook al een beetje aan zat te denken.. Toch is het lastig, ook omdat je net niet genoeg tijd hebt om nog echt weg te gaan.

Ik denk (als vriendlief het leuk vind) we naar strand gaan en daarna een lekker wijntje doen. Opzich altijd goed ;)
En lekker uit eten gaan met evt. daarna een film.
veel plezier
Wij gaan zo naar strand. Eerst lekker spelen (dochter vooral) en dan aan de borrel.... Nu al zin in (jammer dat ze eerst nog even naar bed moet). Vanuit iedere plek in Zuid Holland goed te doen lijkt me (voor ons is het 5 minuten op de fiets, maar het is denk ik hooguit 30min. met de auto vanuit welke plek in ZH dan ook)
Maak wat lekkere dingen, flesje rose, kleedje en ga samen picknicken in een park, op het strand, bos, duinen...
zondagmiddaguitje . Ik vind het een goede middag voor een terrasje met uitzicht.
lekker wandelen (strand, bos, hei) en daarna op terras 'n hapje eten, zalig weer vandaag!
Inderdaad een flinke strandwandeling en daarna heerlijk smullen in een strandtentje. En bij thuiskomst geef je hem een veeg uit de pan.
Ik las uiltje

never mind verder
Stressed is just desserts spelled backwards
world press photo op het westelijk handelsterrein rotterdam
..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven