Zuid Korea/ Seoul
zondag 18 januari 2015 om 12:17
En... woon je er inmiddels? Ik heb de kans om er te gaan wonen en werken en vraag me af hoe het je bevalt! Ik moet er wel goed over nadenken, want ik woon nu in Duitsland en daar heb ik ook al erg naar mijn zin. Maar Azie trekt me ook erg. Ik ga in juni 2 weken in Seoul werken, dus dan hoop ik een goed beeld van de stad te krijgen. Het klimaat is niet zo aangenaam volgens mij? Veel regen en sneeuw in de winter?
zondag 18 januari 2015 om 22:03
Ben ook wel benieuwd. Op het werk van mijn man speelt het ook. Hij is nu al meerdere keren voor 1 week heen geweest. Maar nu de crisis weer afneemt zal hij waarschijnlijk vaker moeten en dan voor langere tijd.
Ik zou best meewillen maar ik vind een maand of 3 eigenlijk wel mijn max. We hebben ook nog 2 schoolgaande kinderen. Maar ik weet niet of het bedrijf dat lang genoeg vind om de huisvesting en onkosten te vergoeden voor een heel gezin.
Sowieso zal de beslissing nog wel even op zich laten wachten en misschien loopt het op niets uit, maar ik vind dit wel een leuk topic om te lezen.
Ik zou best meewillen maar ik vind een maand of 3 eigenlijk wel mijn max. We hebben ook nog 2 schoolgaande kinderen. Maar ik weet niet of het bedrijf dat lang genoeg vind om de huisvesting en onkosten te vergoeden voor een heel gezin.
Sowieso zal de beslissing nog wel even op zich laten wachten en misschien loopt het op niets uit, maar ik vind dit wel een leuk topic om te lezen.
maandag 19 januari 2015 om 11:19