1 vraag..geef deze burger wat moed
dinsdag 8 september 2009 om 22:04
@hotstuff20: sinds ik pappa ben, zie ik zelden een kroeg van binnen. Onlangs was mijn broer in de buurt (hij woont ver weg) en hebben we ouderwets aan de bar gehangen. Het was heel raar, maar een koud biertje in de kroeg smaakt bij een goed mannengesprek gewoon beter dan thuis op de bank voor de televisie.
dinsdag 8 september 2009 om 22:04
quote:hotstuff20 schreef op 08 september 2009 @ 22:01:
@Cole turner..jij komt aardig in de buurt van 'normaal'
zorgzaam voor je koter en vrouw lief.zo hoort het ook trouwens.niet elk weekend in de kroeg hangen..
@ roos..hoe ziet hij er uit? hoe oud?
wat Ik normaal vindt..dat hij laat merken dat je de moeite waard bent.
je met respect behandelt
niet vreemd gaat.
afspraken na komt
niet 1keer in 3dagen wat van je laten horen
eerlijkheid
duidelijkheid
het zijn zulke simpele dingen,maar ze zijn er ver te zoeken tegenwoordig
Niet normaal
ok toegeven das wel vanwege werk.
@Cole turner..jij komt aardig in de buurt van 'normaal'
zorgzaam voor je koter en vrouw lief.zo hoort het ook trouwens.niet elk weekend in de kroeg hangen..
@ roos..hoe ziet hij er uit? hoe oud?
wat Ik normaal vindt..dat hij laat merken dat je de moeite waard bent.
je met respect behandelt
niet vreemd gaat.
afspraken na komt
niet 1keer in 3dagen wat van je laten horen
eerlijkheid
duidelijkheid
het zijn zulke simpele dingen,maar ze zijn er ver te zoeken tegenwoordig
Niet normaal
ok toegeven das wel vanwege werk.
dinsdag 8 september 2009 om 22:10
quote:ColeTurner schreef op 08 september 2009 @ 22:00:
@haasje: ik ben geen normale vrouw, maar heb zeker feminine trekjes, wat doe ik anders op het VIVA forum.
@Christiane04: misschien ben ik wel heel erg saai.
Ik had het tegen TO cole.
Je begrijpt mij niet, tja daar ben je man voor hè? Die komen namelijk van mars... en ik houd mij verre van mars.
@haasje: ik ben geen normale vrouw, maar heb zeker feminine trekjes, wat doe ik anders op het VIVA forum.
@Christiane04: misschien ben ik wel heel erg saai.
Ik had het tegen TO cole.
Je begrijpt mij niet, tja daar ben je man voor hè? Die komen namelijk van mars... en ik houd mij verre van mars.
dinsdag 8 september 2009 om 22:11
dinsdag 8 september 2009 om 22:26
quote:Skytje schreef op 08 september 2009 @ 22:17:
Vroeg aan Christiane04 eigenlijk
Afwijkingen: alle variaties van vreemdgaan, mannen die ranzige topics op de sekspijler openen om te hengelen, extreme voetbalidioten, mannen die niet weten wat ze willen, mannen die wel weten wat ze willen, maar niet willen wat wij vrouwen willen dat ze willen, mannen die op hun 30e het hebben over hun auto en daarbij 'vroem-vroem'-geluiden maken.
Wil je nog meer voorbeelden?
Vroeg aan Christiane04 eigenlijk
Afwijkingen: alle variaties van vreemdgaan, mannen die ranzige topics op de sekspijler openen om te hengelen, extreme voetbalidioten, mannen die niet weten wat ze willen, mannen die wel weten wat ze willen, maar niet willen wat wij vrouwen willen dat ze willen, mannen die op hun 30e het hebben over hun auto en daarbij 'vroem-vroem'-geluiden maken.
Wil je nog meer voorbeelden?
dinsdag 8 september 2009 om 22:27
dinsdag 8 september 2009 om 22:32
quote:Christiane04 schreef op 08 september 2009 @ 22:26:
[...]
Wil je nog meer voorbeelden?hahah ja indd dat soort dingen.en zo kunnen we wel urennnnn door gaan
[...]
Wil je nog meer voorbeelden?hahah ja indd dat soort dingen.en zo kunnen we wel urennnnn door gaan
dinsdag 8 september 2009 om 22:35
quote:hans66 schreef op 08 september 2009 @ 22:31:
ColeTurner,
Hm, dat doe ik alleen als er anders onduidelijk is, op wie ik reageer. Of ik quote, of mijn reactie is op het eerste bericht.
Ik ben ook een Saturnus-man... met een wrong-planet-syndrome.
Het wordt tijd voor een praatgroep!
Heb je ooit die aflevering gezien van '30 minuten' over die Afrikaanse man die was geboren in het lichaam van een Nederlandse boer?
ColeTurner,
Hm, dat doe ik alleen als er anders onduidelijk is, op wie ik reageer. Of ik quote, of mijn reactie is op het eerste bericht.
Ik ben ook een Saturnus-man... met een wrong-planet-syndrome.
Het wordt tijd voor een praatgroep!
Heb je ooit die aflevering gezien van '30 minuten' over die Afrikaanse man die was geboren in het lichaam van een Nederlandse boer?
dinsdag 8 september 2009 om 22:44
dinsdag 8 september 2009 om 22:51
Als je zo negatief over mannen denkt Hotstuff, dat je je gaat afvragen of er normale mannen bestaan (ik vind dat nogal een vreemde gedachte en een absurde vraag), waarom wil je dan überhaupt een man?
Als je zo teleurgesteld bent dat je deze vraag stelt, kun je je dan niet beter even een tijd vermaken zonder mannen in je leven?
Als je zo teleurgesteld bent dat je deze vraag stelt, kun je je dan niet beter even een tijd vermaken zonder mannen in je leven?