1 vraag..geef deze burger wat moed

08-09-2009 21:43 124 berichten
Alle reacties Link kopieren
bestaan er nog ergens op deze planeet 'normale' mannen??
Ja, maar ze zijn allemaal bezet.
nope! allemaal uit verkocht, sorry... je zal het met een bijzonder exemplaar moeten doen......
hey hadden jullie niet ff kunnen liegen haha
Ja ze bestaan echt, ergens ;)
Jawel...

Maar waar????
quote:hotstuff20 schreef op 08 september 2009 @ 21:48:

hey hadden jullie niet ff kunnen liegen hahaJa had gekund maar ik gun je eerder een bijzonder lief exemplaar...
ja,

ééntje nog, maar die wil ik dus die houdt ik ontzettend geheim....
Ik geloof van wel. Maar ja, wat vind jij normaal?
Even een open deur intrappen. Wat vind je normaal?

Ik vind mezelf niet helemaal normaal. Ik houd van mijn vak, science fiction en koken. Ik houd niet van auto's en voetbal. Ben dus geen normale man in de ogen van velen. Iemand in mijn omgeving zei vroeger nog wel eens, mannen komen van Mars, vrouwen van Venus en Cole komt waarschijnlijk van Saturnus.

Ik ben daarentegen wel heel zorgzaam voor vrouw en kind, ga ik niet vreemd met andere vrouwen (of mannen/schapen/ etc) en hang ik niet eindeloos in de kroeg met mijn maten. Daarnaast deel ik ten minste twee interesses met vrouw. Zij houd van science fiction en ik houd van lekker eten. Kortom, ik ben niet normaal, mijn vrouw ook niet (want is zo gek om met mij een relatie te hebben), maar we zijn wel gelukkig samen.
gelukkig niet, ik zou geen normale man willen... dat creeert SLEUR
Ja, mijn broer....en verder...ik zie ze niet.
quote:hotstuff20 schreef op 08 september 2009 @ 21:43:

bestaan er nog ergens op deze planeet 'normale' mannen??Goeie vraag...ik betwijfel het.
Mijne is erg normaal maar vooral heel lief, leuk en knap en ben super blij met hem. Dus jah ze bestaan .
Ik houd wèl van auto's en voetbal.
quote:Bianca40 schreef op 08 september 2009 @ 21:52:

gelukkig niet, ik zou geen normale man willen... dat creeert SLEURDaar dacht ik dus nét aan!
quote:Zamirah schreef op 08 september 2009 @ 21:53:

Ik houd wèl van auto's en voetbal.Als ik mijn redenatie doorvoer, zou jij wel een man kunnen zijn.
Sorry, ben niet normaal
Ben jij een normale vrouw dan?
quote:ColeTurner schreef op 08 september 2009 @ 21:52:

Even een open deur intrappen. Wat vind je normaal?

Ik vind mezelf niet helemaal normaal. Ik houd van mijn vak, science fiction en koken. Ik houd niet van auto's en voetbal. Ben dus geen normale man in de ogen van velen. Iemand in mijn omgeving zei vroeger nog wel eens, mannen komen van Mars, vrouwen van Venus en Cole komt waarschijnlijk van Saturnus.

Ik ben daarentegen wel heel zorgzaam voor vrouw en kind, ga ik niet vreemd met andere vrouwen (of mannen/schapen/ etc) en hang ik niet eindeloos in de kroeg met mijn maten. Daarnaast deel ik ten minste twee interesses met vrouw. Zij houd van science fiction en ik houd van lekker eten. Kortom, ik ben niet normaal, mijn vrouw ook niet (want is zo gek om met mij een relatie te hebben), maar we zijn wel gelukkig samen.O, ik vind jou als je jezelf zo beschrijft juist heel erg normaal. Beter dan al die weirdo's met hun rare afwijkingen.
Iemand als Ab?
@haasje: ik ben geen normale vrouw, maar heb zeker feminine trekjes, wat doe ik anders op het VIVA forum.

@Christiane04: misschien ben ik wel heel erg saai.
@Cole turner..jij komt aardig in de buurt van 'normaal'

zorgzaam voor je koter en vrouw lief.zo hoort het ook trouwens.niet elk weekend in de kroeg hangen..

@ roos..hoe ziet hij er uit? hoe oud?

wat Ik normaal vindt..dat hij laat merken dat je de moeite waard bent.

je met respect behandelt

niet vreemd gaat.

afspraken na komt

niet 1keer in 3dagen wat van je laten horen

eerlijkheid

duidelijkheid

het zijn zulke simpele dingen,maar ze zijn er ver te zoeken tegenwoordig
quote:Eierdoppie schreef op 08 september 2009 @ 22:00:

Iemand als Ab?Ab normaal?
quote:Christiane04 schreef op 08 september 2009 @ 21:57:

[...]

O, ik vind jou als je jezelf zo beschrijft juist heel erg normaal. Beter dan al die weirdo's met hun rare afwijkingen.wat zijn afwijkinngen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven