10 jaar getrouwd

21-02-2012 20:53 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden,

Over een paar maanden zijn we tien jaar getrouwd! Daarom geven wij een high tea op een landgoed (lemferdinge) . Nu wilde ik eigenlijk opnieuw een fotoreportage doen omdat onze trouwfoto's

zijn mislukt. Nu is mijn vraag wat voor jurk zouden jullie doen?

Cocktailjurkje of avondjurk of gewoon wat simpels?
Wat je zelf mooi vind, en wat bij jou past.

Hij is immers met jou getrouwd, al zo lang.. dus wat jij doet is blijkbaar heel goed voor hem.

Gewoon waar jij je mooi en lekker in voelt.

Vertel mij eens, wat is het geheim volgens jou van een goed huwelijk?

Ik zie alleen maar mensen uit elkaar gaan.
Hoi,

Het geheim? Niet zomaar opgeven als het even niet lekker gaat. Zelfs een affaire hebben we overleefd. We hebben net ons derde kindje gekregen en zijn gelukkiger dan ooit. Zie ook in onze omgeving dat er veel scheidingen zijn erg jammer.
"zelfs een affaire hebben we overleefd"

Ja dan is die tien jaar niet zo moeilijk.. Echt de truc voor een gelukkig huwelijk..
quote:ster89 schreef op 21 februari 2012 @ 21:16:

"zelfs een affaire hebben we overleefd"

Ja dan is die tien jaar niet zo moeilijk.. Echt de truc voor een gelukkig huwelijk..Ongesteld ofzo?
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
quote:norma_jeane schreef op 21 februari 2012 @ 21:19:

[...]

Ongesteld ofzo?Nou, stiekem dacht ik hetzelfde eigenlijk. En ik moet echt niet ongesteld worden.
Het is toch mooi dat relaties dat kunnen doorstaan?
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
Ik zou lekker uitpakken, scoor een mooie jurk, geen Bruidsjurk, maar wel echt eentje waarin je jezelf prachtig voelt! Gefeliciteerd trouwens!
En over die affaire: wat goed dat jullie daar doorheen zijn gekomen en nog steeds (weer?) voor elkaar kiezen!
Een avondjurk lijkt me het mooiste, tien jaar is toch een hele mijlpaal. Wat vind je man leuk? Misschien dat hij je ook een tip kan geven?
Vergeven is ook belangrijk.

Ik ben daar wel goed in, maar als hij vreemd zou gaan of dat had gedaan, blijf ik dat voor me zien dus dan zou ik dr geen.. opgewonden gevoel meer van krijgen zeg maar.. Klinkt een beetje gek zeker:)?
Ook wij zijn in april 10 jaar getrouwd!! Geen jurken of foto's voor ons. Wij gaan op vakantie met onze 3 kinderen.

Voor jullie reportage zou ik gaan voor een jurk (of andere combinatie) waar jij je fijn en mooi in voelt! Als jij je lekker en mooi voelt, straalt dat van de foto's af!!
Als je binnen een huwelijk van tien jaar al een affaire hebt moeten doorstaan, wat vier je dan tijdens zo'n feest?

Je viert dan toch dat je al tien jaar voor elkaar kiest en je je aan de trouwbeloftes hebt gehouden?

Maar dat is dus niet het geval. Wat vier je dan wel?

Voor de foto: ik zou een mooie jurk aantrekken. Je wilt neem ik aan ook mooi gekleed het feest geven? Een avondjurk zou ik niet doen, maar er zijn genoeg 'overdag' jurken. Gave pumps erbij, mooie tas.
Affaire is misschien niet het goede woord, hij heeft gevoelens voor een ander gehad. Geen sex gehad. Maar goed het was eej super heftige periode maar dat ligt nu ver achter ons.
Mensen die een langdurige relatie hebben zijn vaak in staat problemen te overwinnen. Dit tot grote verbazing van vriendinnen en kennissen die verwachten dat een goede relatie probleemloos moet verlopen en het bijltje er bij neer gooien als er fouten gemaakt worden. In mijn vriendenkring zijn degenen met een langdurige relatie en probleemoplossend vermogen gelukkiger dan degenen met enorm hoge eisen en een serie diepe teleurstellingen en bijbehorende breakups. Dus wat vier je straks? Dat je nog bij elkaar bent en samen verder gaat! Van harte!
quote:sylly schreef op 21 februari 2012 @ 21:53:

Affaire is misschien niet het goede woord, hij heeft gevoelens voor een ander gehad. Geen sex gehad. Maar goed het was eej super heftige periode maar dat ligt nu ver achter ons.apart dat je gevoelens hebben voor iemand anders een affaire hebben noemt
Eens met pichegru!

Ik vind het juist sterk dat je die "affaire" (al is gevoelens hebben voor een ander pas een affaire als je er ook daadwerkelijk iets mee doet) hebt overleefd en er toch samen uit bent gekomen.

Overigens ben ik zelf in mei 11 jaar getrouwd en gelukkig geen affaire overleefd, maar er zijn heus genoeg dieptepunten geweest. Twee keer een PPD zorgt ook voor een behoorlijke crisis, maar het feit dat we ondanks dat nog steeds samen zijn en er sterker uit zijn gekomen, dat is zeker iets om te vieren! Dus ook in het geval van TO.
Ik ben hier al sinds 2003, maar dat schijnt Viva niet te kunnen weergeven
quote:hipslala schreef op 21 februari 2012 @ 21:52:

Je viert dan toch dat je al tien jaar voor elkaar kiest en je je aan de trouwbeloftes hebt gehouden?

O ja? Nooit geweten dat dat was wat je vierde. Ik dacht altijd dat je vierde dat je al zo lang bij elkaar bent en dat nog steeds fijn vindt.

Nooit geweten dat als je ooit gevoelens voor een ander hebt gehad, dat er dan een levenslang verbod is om nog te vieren dat je getrouwd bent.

Is dat dan ook een soort publieke bekentenis of zo? `Zo van zij vieren het niet, ssshht, wist je dat dan niet, hij is ooit verliefd geweest op een ander....Owwww.....jaaahhhh, nee, dan kun je geen feestje meer vieren, de schánde`
quote:pichegru schreef op 21 februari 2012 @ 22:13:

Mensen die een langdurige relatie hebben zijn vaak in staat problemen te overwinnen. Dit tot grote verbazing van vriendinnen en kennissen die verwachten dat een goede relatie probleemloos moet verlopen en het bijltje er bij neer gooien als er fouten gemaakt worden. In mijn vriendenkring zijn degenen met een langdurige relatie en probleemoplossend vermogen gelukkiger dan degenen met enorm hoge eisen en een serie diepe teleurstellingen en bijbehorende breakups. Dus wat vier je straks? Dat je nog bij elkaar bent en samen verder gaat! Van harte!

Helemaal Eensch.
Hi Sylly, alvast gefeliciteerd!

Leuk, een high tea (en lekker).

Zelf zou ik een leuk cocktailjurkje doen.

Past bij de gelegenheid en de locatie en is wat minder overdressed waarschijnlijk tov jullie gasten.

En staat ook nog jong en vlot..
Mooie jurk scoren. Zou lekker al een weekendje weg plannen met man en een mooie jurk samen scoren!!

Gefeliciteerd iig en al een fijne dag gewenst!!

Wij zijn volgend jaar 10 jr getrouwd en gaan in Vegas lekker fout nogmaals de geloften doen

Ps: ben trouwens wel benieuwd... Hoe kunnen bruidsfotos mislukken???

Mensen die een langdurige relatie hebben zijn vaak in staat problemen te overwinnen. Dit tot grote verbazing van vriendinnen en kennissen die verwachten dat een goede relatie probleemloos moet verlopen en het bijltje er bij neer gooien als er fouten gemaakt worden. In mijn vriendenkring zijn degenen met een langdurige relatie en probleemoplossend vermogen gelukkiger dan degenen met enorm hoge eisen en een serie diepe teleurstellingen en bijbehorende breakups. Dus wat vier je straks? Dat je nog bij elkaar bent en samen verder gaat! Van harte!Mooi gezegd!
Affaire was ook niet het goede woord maar hoe moet ik het anders kort samenvatten, gevoelens smsjes elkaar stiekem ontmoet, geen sex maar ja dat is lastig te controleren he.

Was ook altijd iemand die riep als mijnvent me bedonderd is het over, maar met kids en toch van hem houden heb ik hem een kans gegeven
Ik zou zeker iets heel bijzonders aantrekken, iets waar je nog tien jaar laten met een glimlach aan terug denkt! Want 'gewoon' zijn we elke dag al.

En las ik dat je trouwfoto's mislukt waren? Ik herstel vaak voor mensen de mislukte foto's - 99% is alsnog om te toveren. Dus als je interesse hebt - mail mij even( marinaphotography@ymail.com).
Only the best is good enough!

Ik had het niet beter kunnen zeggen! Dit dus. Van harte gefeliciteerd!

En ik zou inderdaad heel erg uitpakken, mooie jurk, mooi kapsel, mooie make-up. Maar zeker geen trouwjurk of galachtige jurk, eerder iets wat bij de dag past. Dus iets zomers waar jij je geweldig in voelt.

Veel plezier!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven