10 jaar getrouwd

21-02-2012 20:53 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden,

Over een paar maanden zijn we tien jaar getrouwd! Daarom geven wij een high tea op een landgoed (lemferdinge) . Nu wilde ik eigenlijk opnieuw een fotoreportage doen omdat onze trouwfoto's

zijn mislukt. Nu is mijn vraag wat voor jurk zouden jullie doen?

Cocktailjurkje of avondjurk of gewoon wat simpels?
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd! Leuk dat jullie het zo bijzonder gaan vieren.

Ik ben het met Pichegru eens, als je lang samen bent dan ga je ook in tijden dat het wat minder gaat (en dat hoeft helemaal niet een derde persoon te zijn) voor elkaar.

Als je samen groeit en veranderingen meemaakt en die overwint dan besef je hoe bijzonder en diep een relatie kan zijn. Dan geef je dat niet zomaar op.

(Hier ruim 25 jaar samen )
Egels kunnen momenteel moeilijk aan water komen. Help ze door een schoteltje met water op een beschut plekje neer te zetten, liefst met wat speciaal egelvoer (te koop in dierenwinkels). Voor insecten op een hogere plek een schoteltje water met steentjes.
quote:sylly schreef op 21 februari 2012 @ 22:51:

Affaire was ook niet het goede woord maar hoe moet ik het anders kort samenvatten, gevoelens smsjes elkaar stiekem ontmoet, geen sex maar ja dat is lastig te controleren he.

Was ook altijd iemand die riep als mijnvent me bedonderd is het over, maar met kids en toch van hem houden heb ik hem een kans gegeven

Ja... ik vind het erg knap van je hoor.

Maar nadat mijn ex mij had belazerd, werd ik niet meer warm of koud van hem... alleen misselijk en boos..
quote:sweetfirefly schreef op 29 maart 2012 @ 14:43:

Gefeliciteerd! Leuk dat jullie het zo bijzonder gaan vieren.

Ik ben het met Pichegru eens, als je lang samen bent dan ga je ook in tijden dat het wat minder gaat (en dat hoeft helemaal niet een derde persoon te zijn) voor elkaar.

Als je samen groeit en veranderingen meemaakt en die overwint dan besef je hoe bijzonder en diep een relatie kan zijn. Dan geef je dat niet zomaar op.

(Hier ruim 25 jaar samen )

Dat is ook heel mooi.

Perfect is het natuurlijk nergens..
quote:marinaphotography schreef op 29 maart 2012 @ 14:16:

Ik zou zeker iets heel bijzonders aantrekken, iets waar je nog tien jaar laten met een glimlach aan terug denkt! Want 'gewoon' zijn we elke dag al.

En las ik dat je trouwfoto's mislukt waren? Ik herstel vaak voor mensen de mislukte foto's - 99% is alsnog om te toveren. Dus als je interesse hebt - mail mij even( marinaphotography@ymail.com).Zal ik dan maar de zuurpruim Vivahoer zijn die zegt dat je geen reclame mag maken voor jezelf?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven