19 jarige jongen, vriendin minder lief, uitmaken?

07-02-2010 19:27 93 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forumleden,

Ik heb nu genoeg informatie bedankt.
Ohja mijn leeftijd is trouwens 19.
Als je 19 bent heb je je hele leven nog voor je.

Ga genieten van je leven!!!
Jullie lijken wel een stel kleuters,met je geen sex(straf) en je lijstjes met ik deed en toen deed zij ........pfff doodmoe zou ik ervan worden...
Dumpen die handel. Er zijn veel leukere meisjes op de wereld die wél lief en dankbaar zijn en veel seks willen.
Sorry, ik vind je een verwend, egoistisch knuppeltje..
Dit klinkt niet als een leuke relatie...

Heb je over al dit soort dingen wel eens rustig gepraat?

Dus niet tijdens de seks het probleem aankaarten, maar op een rustig moment, als het verder niet aan de orde is?

Ze komt op mij erg onzeker en (daardoor) jaloers over, ze wil zo graag de controle houden over de relatie.

Moeilijk, maar dit lijkt me niet iets om lang mee door te blijven lopen, het zal er vast niet ineens wel weer gezelliger op worden.

Dus óf een goed gesprek en een betere relatie óf toch echt een punt er achter zetten.

En ook dat is moeilijk, maar wel beter als dit niet beter wordt.
roflol.....okee jij wilt graag neuken, dat is logisch want je bent 19 jaar en ik weet dat jongens van 19 nog neuken als konijnen ( ik hoop dat ik rembo en rembo niet uit zijn grot lok met deze uitspraak, hij zal er vast wat op te melden hebben)

Ik zeg lekker uitmaken, het leven is veel te kort om je op deze leeftijd al zo druk te maken
Dit is dus een tante die weet hoe ze mannen/jongens moet bespelen...

Misschien wordt het eens tijd dat je je een vent toont...

Dit soort gedrag pik je toch niet? Kom op zeg...
Ik zou mijn tijd niet verspillen aan zo'n meid.
Je weet wel hoe je moet neuken maar niet hoe je een relatie verbreekt?
Je spreekt gewoon met haar af, en zegt lieverd, ik denk dat wij leukere mensen zijn zonder elkaar. Het ga je goed.
quote:Chardonnay schreef op 07 februari 2010 @ 19:37:

Je weet wel hoe je moet neuken maar niet hoe je een relatie verbreekt?dat is nog maar de vraag gezien de vriendin van TO niet wil....
Was de nick "dr jekyll and mr hyde" al vergeven?
quote:Chardonnay schreef op 07 februari 2010 @ 19:37:

Je weet wel hoe je moet neuken maar niet hoe je een relatie verbreekt?
Lees je eigen bericht nog eens en trek je conclusies. Succes!
En volgens mij is het op dit forum helemaal geen veel voorkomend probleem dat vrouwen niet goed in bed zijn. Wij vrouwen zijn vaak heel goed in bed, maar dat gekluns van die mannen maakt vaak dat de seks nergens over gaat.
*proest*
quote:dangeensuus schreef op 07 februari 2010 @ 19:36:

het leven is veel te kort om je op deze leeftijd al zo druk te makenexact!
Ze weet precies waar ze je hebben wilt,zoek een andere meid.
kijk altijd wat je hebt en niet wat je niet hebt...
quote:Chardonnay schreef op 07 februari 2010 @ 19:39:

En volgens mij is het op dit forum helemaal geen veel voorkomend probleem dat vrouwen niet goed in bed zijn. Wij vrouwen zijn vaak heel goed in bed, maar dat gekluns van die mannen maakt vaak dat de seks nergens over gaat.Ja ik vond deze opmerking ook niet bepaald vlijend zeg... begin nu wel te snapppen dat die vriendin niet wil.....
Waarschijnlijk is dat inderdaad het beste.
Ik vind jullie relatie niet erg leuk klinken, maar jij zeurt in mijn ogen ook te veel om sex. Het is geen recht dat je hebt, omdat je nu toevallig een vriendin hebt.
quote:Teen schreef op 07 februari 2010 @ 19:41:

[...]

Ja ik vond deze opmerking ook niet bepaald vlijend zeg... begin nu wel te snapppen dat die vriendin niet wil.....Hmm, ik heb dit misschien ook iets te vroeg geconcludeert. Ik las toevallig een artikel(ook op dit forum) over dit probleem. Het zal wel niet zo heel vaak voorkomen.
Jouw vriendin lijkt mij een naar kind. Zowel in gedrag, in haar opvattingen - singles en meiden die ONS hebben zijn dellen???

En wat een blok aan je been als je op een feestje bent! Wat een kleutertje is het eigenlijk.

Doe jezelf een plezier, zet haar op eBay en ga leven. Kies iemand die beter weet wat ze wil, die niet zo onzeker en jaloers is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven