1e date gehad...voelt ie zich afgewezen?

10-09-2008 00:18 407 berichten
Alle reacties Link kopieren
....
In het begin van dit topic zag ik nog heel veel herkenning van mezelf in jou, nu gelukkig niet meer. Hell woman!

Eerlijk gezegd snap ik helemaal niet waar je nou zo beledigd om bent. Je had geen date, je had de afspraak elkaar in de kroeg wel te zien.

Dat hij vervolgens niet de hele avond als een afgerichte poedel bij je blijft staan, snap ik daarom ook heel goed. Die jongen gaat even naar het toilet en komt onderweg wat bekenden tegen waar hij vervolgens wel een heel(!) half uur mee staat te praten, nou nou.

Dat gebeurt mij zo vaak als ik in de kroeg ben. Je gaf zelf aan dat het goed klikte tussen jou en zijn vrienden, dus dat hij je 'aan je lot overlaat', vind ik een beetje overdreven eerlijk gezegd.

En serieuze gesprekken voeren in de kroeg?! Nou daar heb ik ook niet altijd zin in hoor. Met vriendinnen gebeurt het nog wel eens, maar met een jongen waar ik 1 of 2 keer een welles/ nietes date mee heb gehad, nee, niet bepaald. Niet in de kroeg, niet waar mijn vriendinnen bij staan en niet zo snel al.

Het galmt bij mij in mijn hoofd ook snel van, 'Run Forrest Run, dus als ik je net ken moet je niet over mijn intenties gaan beginnen. Mijn intenties worden vanzelf wel duidelijk.

Eerlijk gezegd denk ik dat je hem helemaal niet zo leuk vindt, maar dat je zijn aandacht leuk, lekker en fijn vindt.

Je hele bericht is namelijk doorspekt van negativiteit. Hij 'zoop' en 'een paar biertjes verder', en zo zag ik nog wat dingen, maar ik kan nu niet teruglezen.

Vervolgens roddel je over hem tegen een van zijn vrienden. Dat vind ik echt een absolute no-go.

Waarschijnlijk hoef je, je nog weinig zorgen te maken over dit heerschap.

Daar hoor je he-le-maal niets meer van, denk ik. En terecht!
quote:winniethepooh1973 schreef op 14 september 2008 @ 16:43:

[quote]

Nee ff richting de garderobe met mij meelopen...alleen door donkere steegjes lopen naar de garderobe vind ik gewoon eng. quote]

Even off topic, wat is dat nou voor een tent dat je door donkere steegjes moet lopen om je jas te halen ????Een ballentent als je het mij vraagt.
Kon je je jas niet meenemen naar de locatie waar je de avond eindigde? Hoe werkt dat als het regent? Dan moet je de hele stad door om je jas te halen? Vaag verhaal...
Ik zou nu eigenlijk wel eens in het hoofd van die jongen willen kijken.

Hoe hij over haar en gisteravond denkt
Frankly my dear, I don"t give a damn
..
.
quote:GreenTea schreef op 14 september 2008 @ 17:01:

... en ik heb hem vaak genoeg gezegd dat wij nooit normale gesprekken kunnen voeren en alleen onzin praten.Nou mooi zo. Dat wordt dus echt noit iets tussen jullie twee. Eindelijk helderheid! Waarom wilde je dat dan eigenlijk wel?
quote:GreenTea schreef op 14 september 2008 @ 16:58:

nee ik kom uit een klein stadje...de garderobe hoort bij een beveiligde fietsenstalling en daar kan je jas terecht. want in de kroeg ophangen vind ik niet zo veiligDus als het regent krijg je eerst een natte klets in je nek, en dan mag je fijn je droge jas aan om verder te fietsen en de regen? Klinkt logisch...
Jezus, wat zeur je dan nog? Je vond hem niet leuk, hij jou ook niet, wat is nu nog het probleem dan?
Am Yisrael Chai!
[?
[
NEXT!
quote:GreenTea schreef op 14 september 2008 @ 17:04:

[...]

Wat wilde ik?Ja, dat lijkt me nou de juiste vraag om aan jezelf te stellen.
Pfff, je ziet het echt niet he? Ik ga ook geen moeite meer doen! Jij zult nog vaak je prachtige hoofdje stoten meid, als je zo doorgaat!

Succes!
...
Ja, maar dan zeg je het tegen hem en niet tegen een van zijn vrienden. Je begrijpt toch wel dat, dat een hele andere situatie is?!

Bovendien vind ik het gewoon 'raar' dat je iemand op de eerste date al zo tot de orde roept. Als je dat constateert op een (1e) date dan neem je dat voor kennisgeving aan en trek je, je conclusies. Het is namelijk niet aan jou om iemand te 'heropvoeden'. Zeker niet op een 1e date.

Ik kan me voorstellen dat als een vriendin mij vandaag zou opbellen en zou zeggen, 'die rare gast die gister voor je in de kroeg was vond je een kinderachtige kleuter want je wilde alleen maar over onzin praten en niet over je intenties' dat ik dan zou denken: Exit dan rare gast, beetje roddelen over mij tegen een vriendin?! Dacht het niet.

Kan me indenken dat die jongen dat nu ook denkt. En nogmaals, terecht in mijn ogen.
quote:GreenTea schreef op 14 september 2008 @ 17:05:

[...]

Wat zeuren? ik heb m een paar keer voor de grap gezegd of t m niet was opgevallen dat wij alleen maar over onzin praten als we samen zijn.

Je vond hem kinderachtig, hij praat alleen over onzin, hij zuipt teveel en het is een loser die je niet naar huis brengt en je als vuilnis behandeld.

Wat is dan het probleem nu? Waarom maak je je nu zo druk?

Of is dat jouw omslachtige manier om te zeggen dat je hem heel erg leuk vond en eigenlijk verkering met hem wil? Nee, da's dan echt heel duidelijk.
Am Yisrael Chai!
Waarom werkt dit soort topics toch voornamelijk op mijn lachspieren.....

Fash, ga door, ga door...
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Ergens in dit topic vertelde je dat beginnende relaties al heel snel strandden. Ik kan me inmiddels heel duidelijk voorstellen hoe dat nu toch komt. Ik denk dat je bij geen enkele vent ver komt als dit je normale gedrag is tegenover het andere geslacht.
Maar los van dit alles vond ik m wel heel leuk gezellig.....is er dan echt geen hoop meer?
quote:GreenTea schreef op 14 september 2008 @ 17:20:

Maar los van dit alles vond ik m wel heel leuk gezellig.....is er dan echt geen hoop meer?

Sorry hoor, ik wil je niet uitlachen want ik heb wel een beetje met je te doen, maar kind, je zit echt op een andere planéét.

Nee schat, er is géén hoop meer.
Am Yisrael Chai!
Same here poezewoes.... ik heb paar reacties gegeven (zonder antwoord.... tskkk, ben verbolgen, lijk TO wel..)

Maar serieus GT.... dit gaat 'm niet worden en in de toekomst voorzie ik hetzelfde.

Volgens mij wil jij dat hij jou wil om hem dan te dumpen of zoiets.... Nou, blijkbaar wil hij je niet (meer) beter leren kennen, waar ik me gezien jouw (re)acties wel iets bij voor kan stellen...

Ga je 'm nu nog sms-en dat je 'm een loser vindt, verwacht je dat hij nog contact opneemt. Zou je diep in je hart willen dat hij nog contact opneemt? Kan er namelijk op basis van je berichten geen touw aan vastknopen. Gezien je reacties hier lijkt het er namelijk op dat je baalt en hem toch nog wel soort van leuk lijkt te vinden.
Ah schei eens uit, Greentea!

Binnen een paar uur post je dat je hem gedumpt hebt en "is er dan echt geen hoop meer?"...........

WAKE UP!!!
Oh GreenTea: een deel is al beantwoord... vrees dat er inderdaad geen hoop meer is, tenzij je hem misschien belt om te zeggen:

'sorry dat ik me een beetje aanstelde, maar had het leuk gevonden om even met je alleen te zijn en hoopte dat je met me mee naar de garderobe zou lopen. Vind je het leuk om een keer samen af te spreken?"

maar als ik je zo lees ben je waarschijnlijk van mening dat het van hem moet komen, met excuses en al, dus ja, sorry, verloren zaak.

Case closed. Next.

Maar los van dit alles vond ik m wel heel leuk gezellig.....is er dan echt geen hoop meer?Ow please, dit meen je toch niet serieus hoop ik..... quote:thee schreef op 14 september 2008 @ 17:21:

Same here poezewoes.... ik heb paar reacties gegeven (zonder antwoord.... tskkk, ben verbolgen, lijk TO wel..)

Ik zag jou zelfs onaardig worden lieve Thee, ben ik niet van je gewend
oh that purrrrrrrrrfect feeling

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven