1e date, wel of niet doorzetten?
donderdag 5 februari 2009 om 11:35
Help! Na een lange relatie en een tijdje nu alleen geweest te zijn met 2 kleine kinderen heb ik op aandringen van vrienden toch eens gaan kijken wat dat internetdaten nu eigenlijk is. Moet zeggen ik zag er zelf echt helemaal niks in, maar laat ik nu toch een gezellige, lieve en naar mijn mening betrouwbare man gevonden hebben.
Hebben al de nodige mails en smsjes uitgewisselt, al een aantal uren aan de telefoon gehangen en staan nu dan toch op t punt om elkaar ook echt te gaan ontmoeten. Maar nu begin ik toch te twijfelen. Doe ik hier goed aan? En wat moet ik me er verder bij gaan voorstellen? Ben echt op van de zenuwen, zo'n eerste date is voor mij toch al snel zo'n 8 jaar geleden.
Daarbij woont hij niet echt om de hoek en hebben we in principe afgesproken dat ik naar hem toe ga om daar te gaan eten of weten we veel wat, maar nu kreeg ik nog t aanbod om meteen gebruik te maken van zn logeerkamer zodat we niet op de tijd zouden hoeven te letten. Nu weet ik niet wat ik daarvan moet denken. Hem kennende bedoelt hij het echt alleen maar goed.
Maar help, wat zouden jullie doen? en heeft iemand nog tips ofzo waar ik op zou moeten/kunnen letten?
Hebben al de nodige mails en smsjes uitgewisselt, al een aantal uren aan de telefoon gehangen en staan nu dan toch op t punt om elkaar ook echt te gaan ontmoeten. Maar nu begin ik toch te twijfelen. Doe ik hier goed aan? En wat moet ik me er verder bij gaan voorstellen? Ben echt op van de zenuwen, zo'n eerste date is voor mij toch al snel zo'n 8 jaar geleden.
Daarbij woont hij niet echt om de hoek en hebben we in principe afgesproken dat ik naar hem toe ga om daar te gaan eten of weten we veel wat, maar nu kreeg ik nog t aanbod om meteen gebruik te maken van zn logeerkamer zodat we niet op de tijd zouden hoeven te letten. Nu weet ik niet wat ik daarvan moet denken. Hem kennende bedoelt hij het echt alleen maar goed.
Maar help, wat zouden jullie doen? en heeft iemand nog tips ofzo waar ik op zou moeten/kunnen letten?
maandag 23 februari 2009 om 11:21
Nee, ik heb het nog niet meegemaakt dat er een man in the picture kwam. Zou best wel een leuke relatie willen hebben hoor, ik ben al best wel lang alleen. Ik denk dat het, mocht ik iemand ontmoeten, toch een tijdje kan duren voordat ik iemand voorstel aan de kids. Maarja, je weet het gewoon niet. Ik denk wel dat het makkelijker is als iemand zelf ook kinderen heeft.
Hoe is het verder, heb je hem nog gezien???
Hoe is het verder, heb je hem nog gezien???