25 jaar getrouwd,ideeen??

15-09-2019 22:45 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het voorjaar geven we een feest omdat we 25 jasr getrouwd zijn. DJ met lekkere muziek,drank, hapjes..gezellig feestje wordt t hopelijk.
Nu zitten we te bedenken hoe we t feest gaan "openen". Sowieso geen officiele openingsdans, haha, zo'n flater willen we ons de tweede keer besparen :-D .Heeft er iemand leuke ideeen? Hoor ze graag!!!
Toch een openingsdans, maar dan wel 1 waar niemand (of toch minstens de helft van de zaal) niet op kan blijven stilstaan?

Ik denk maar aan 't Wereldkampioenschap Macarena of Las Ketchup :-).

Of een andere bom van een danshit.

Of gelijk voor de vermenigvuldiging gaan.
Als ze nog leven en aanwezig zijn jij dansen met zijn vader en hij met jouw moeder.
En daarna verder vermenigvuldigen.

Of toch die openingsdans van 25 jaar geleden nog es opnieuw doen.
Zou bij mij ook wel iets hebben.
- Dansgroep inhuren die een soort van flashmop komt doen?
- Dweilorkest die het eerste half uurtje (of 20 minuten) de sfeer erin komt brengen?
- Een speech met daarna een proost?
- Een film met fotos en filmpjes van jullie huwelijksdag, laat de laatste beelden iets van dansen zijn, en de dj dat inmixen en dat er daarna gelijk gefeest kan worden.
- Een stand up comedian die met input vanuit het publiek in de eerste 20 minuten de lachers op de hand weet te krijgen, en daardoor iedereen vrolijk en in losse sfeer.
Alle reacties Link kopieren
Wat dacht je van een Brassband, hoog Exotisch gehalte Caribische / Carnaval.

Lekker in de stemming Komen lekker loss, kun je daarna een speech houden en wat hapjes serveren en daarna de Dj loslaten op je Gasten.

Band blij
Jij blij
Gasten blij
Win win.

Have fun.
Minds are Like Parachutes, they Only Function when open #.
Sowieso geen officiele openingsdans, haha, zo'n flater willen we ons de tweede keer besparen :-D
Ik moest hier enorm om lachen, haha!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven