30 en single

28-11-2010 23:04 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allen,

Ik ben nu al ruim 4 jaar single (een paar scharrels gehad, maar die waren op niks uitgelopen). Uiteraard is er niks mis met single zijn, maar de laatste tijd begint het toch een beetje te knagen. Ik zie al mijn vriendinnen dolgelukkig met hun vriendjes en dan vraag ik mij af: is er iets mis met mij dan? Ben ik te kieskeurig misschien? Waarom ben ik niemand speciaal tegengekomen al die jaren bij wie het wederzijds klikt? En knagend gevoel wordt er ook niet beter op met aankomende feestdagen

Heb veel gedate afgelopen jaren (online en offline), heb veel mensen ontmoet, onderneem best veel maar kom maar niemand tegen die mij echt raakt of andersom. Ook beginnen mijn ouders inmiddels wat hints hier en daar te droppen: "goh, heb je nou nog geen leuke jongen ontmoet?" en dan vriendinnen: "het komt echt goed hoor, het overkomt je wanneer je het niet verwacht"

Of ik vind de heren in kwestie leuk, maar zij mij niet of vice versa *zucht*. Heb verder een leuke baan, vrienden, hobbies, en ga regelmatig op stap.

Heb inmiddels een punt bereikt dat ik begin te denken dat ik de rest van mijn leven alleen zal blijven . Het komt heel dramatisch over haha, maar ik moest het even kwijt.

Ik weet ook niet waar ik heen wil met mijn verhaal... Even een dipje..
Je bent 30. Geen 44.
Ik denk dat je inderdaad de rest van je leven alleen blijft.
Nee, dat klopt, nog niet. Maar desalniettemin knaagt het wel...
En stel nou hè, stel nou dat dat zo zou zijn?

Dat je nooit meer iemand tegenkomt..

En dan...

Ben je dan doodongelukkig?

Ik vraag het omdat ik nu 37 ben, en ik eigenlijk mijn leven wel had ingesteld op een single leven.

Vond het ook wel prima

Na 3 relaties was ik er wel uit

Dit kan ik dus niet..

En ik was daar eigenlijk heel erg mee in mijn sas.

En ja...toen kwam hij ineens een paar maanden geleden voorbij

Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik dacht dat 30 het nieuwe twintig was? Je hebt toch alle tijd om een leuke vent tegen te komen?

Als je denkt dat je altijd alleen blijft dan blijf je waarschijnlijk ook altijd alleen.
Dat is een leuk verhaal, Summerdance

Ik zou niet doodongelukkig zijn, maar mis soms wel een arm om mij heen. Ik vond het al die jaren geen enkel probleem hoor, lekker genieten van single life, maar nu dat alle vriendinnen vriendjes hebben, raakte het mij ineens. Ach ja, het zal wel weer overwaaien...
Ik snap je wel hoor. Ik ben zelf ok 30 en vrijgezel. Ik heb dan wel een lief dochtertje van 3 jaar. Maar een leuke man erbij zou leuk zijn. En ik denk soms ook tja wanneer zou ik hem tegenkomen. Maar ze zeggen altijd je ontmoet hem op het moment dat je het het minst verwacht!!

Dus het komt vast goed!
Dankjewel, Yael1980. Dat hoor ik inderdaad ook vaak van vrienden. Zelf vond ik ergens een mooie uitspraak erover:

"If you are looking for the love of your life, stop! They will be waiting for you when you start doing things you love".
quote:Vivachickster schreef op 28 november 2010 @ 23:04:

Uiteraard is er niks mis met single zijn, maar de laatste tijd begint het toch een beetje te knagen. Alles voor "maar" kan worden overgeslagen.
quote:Vivachickster schreef op 28 november 2010 @ 23:42:

Dankjewel, Yael1980. Dat hoor ik inderdaad ook vaak van vrienden. Zelf vond ik ergens een mooie uitspraak erover:

"If you are looking for the love of your life, stop! They will be waiting for you when you start doing things you love".

Ik kan me best voorstellen dat er een punt komt dat je denkt; is dit het nou?

Ik geloof echt dat je iemand tegenkomt als je zelf heel happy bent met jezelf en heel veel dingen onderneemt die jou heel gelukkig maken.

Je kunt ook denken: Ik ben nu single en ik ga mooie lange reizen maken, een nieuwe sport beoefenen etc.

Je komt de meest leuke mensen tegen, die dan ook weer leuke mensen kennen en zo kom je weer in een andere omgeving terecht. In je eigen cirkeltje van vrienden etc lijkt mij altijd zo beperkt om nieuwe leuke mannen tegen te komen.

Het komt echt goed, kom je een topic plaatsen als je een leuke vent bent tegengekomen?
Het mooie van dat advies is natuurlijk dat als er geen bal van klopt, je tenminste een leuk leven hebt.
quote:rider schreef op 28 november 2010 @ 23:51:

Het mooie van dat advies is natuurlijk dat als er geen bal van klopt, je tenminste een leuk leven hebt.Hhahah welk advies rider?
quote:Medatative_rose schreef op 28 november 2010 @ 23:52:

[...]

Hhahah welk advies rider?

dan van jou, en dat wat TO ergens opgepikt heeft.

Persoonlijk geloof ik niet in dat advies, maar het blijft een goed advies, en dat maakt het wel tot een heel mooi advies.
Waar geloof jij er dan wel in, rider?
quote:rider schreef op 28 november 2010 @ 23:54:

[...]

dan van jou, en dat wat TO ergens opgepikt heeft.

Persoonlijk geloof ik niet in dat advies, maar het blijft een goed advies, en dat maakt het wel tot een heel mooi advies. Ok, ik moet trouwens lachen om je motto..ik dacht dat 1 kind al genoeg was om 1 elninjoo te compenseren.
quote:Medatative_rose schreef op 28 november 2010 @ 23:50:

[...]

Het komt echt goed, kom je een topic plaatsen als je een leuke vent bent tegengekomen?Haha, zal ik doen
quote:Vivachickster schreef op 28 november 2010 @ 23:57:

Waar geloof jij er dan wel in, rider? Ik geloof dat nogal wat mensen single zijn, en dat voor een flink deel van hun leven ook blijven. Ik geloof dat je geen mannen aantrekt door leuke dingen te doen, maar wel dat je een leuker leven hebt door je te richten op wat voor jezelf leuk is ipv op het vinden van een man. Ik geloof dat sommige mensen enorm pech hebben, sommige mensen enorm geluk, en dat de rest daar tussendoor strompelt.
quote:Medatative_rose schreef op 28 november 2010 @ 23:57:

[...]

Ok, ik moet trouwens lachen om je motto..ik dacht dat 1 kind al genoeg was om 1 elninjoo te compenseren.Ik compenseer dan ook tien elninjoos
Mag ik vragen aan de vrijgezellen vrouwen (heren mag ook) of jullie leven inderdaad minder compleet is zonder partner?

Want dat lijkt me dan zo lastig gelukkig zijn
Dat sommigen mensen enorm pech hebben, weet ik maar al te goed. Kijk maar naar mij ;) Je hebt absoluut een goed punt, Rider.

@ Summerdance, mijn leven zou niet minder compleet zijn, want ben tevreden met wat ik heb en geniet er elke dag weer van. Ik mis soms de warmte en iemand om mij heen. Wil weer eens lekker verliefd worden, vlinders voelen etc, veeeeeels te lang geleden
Dat laatste kan ik me dan wel weer voorstellen

Ik vond mijn single leven prima al vond ik mezelf zo af en toe wel een hoog sneuheids gehalte hebben als ik mijn dag weer eens aan mijn hond stond te vertellen
Haha, en ik aan mijn katje Oh god, ik moet echt nog een extra hobby gaan zoeken geloof ik en lekker eens genieten van het leven zoals het is..
quote:Vivachickster schreef op 29 november 2010 @ 00:08:

Dat sommigen mensen enorm pech hebben, weet ik maar al te goed. Kijk maar naar mij ;) Je hebt absoluut een goed punt, Rider.

Meestal
quote:rider schreef op 29 november 2010 @ 00:16:

[...]

Meestal Goeroe Rider!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven