35 en nog nooit een relatie gehad.
zaterdag 26 mei 2007 om 17:29
Ik ben 35 en ik heb nog nooit een relatie gehad. Ik ben weleens verliefd geweest maar heb nooit echt een vriend gehad. Mannen zagen mij meer als een soort maatje waar je mee kon lachen of met wie ze moesten omgaan om zo tot mijn altijd mooiere vriendinnen te komen. Daarbij komt dat ik mezelf heel lang niet de moeite waard heb gevonden maar daar wordt al aan gewerkt. Ik probeer van mezelf te houden en zeg tegen mezelf dat ik goed ben zoals ik ben en soms lukt dat ook wel maar er zijn van die momenten zoals gisteren, ik liep te wandelen en voelde me goed en ineens kwam ik een vriendin tegen met haar kind en ik voelde me zoooo mislukt. waarom kan iedereen iemand vinden ook al is het niet voor altijd maar ik zou ook zo graag het samengevoel eens willen hebben. Ik schrijf dit omdat ik dit nog nooit heb verteld, ik kom ook over als een spontaan gezellig iemand,en niemand weet hoe ik me echt voel want ik schaam me zo en de laatste tijd krijg ik steeds meer het gevoel dat ik mislukt ben.
Ik weet ook wel dat jullie me niet kunnen helpen maar ik wou het zo graag eens van me afschrijven.
Ik weet ook wel dat jullie me niet kunnen helpen maar ik wou het zo graag eens van me afschrijven.

zondag 7 juli 2019 om 19:18
Je haalt zelf de kern eruit. Je hebt inmiddels gelezen dat je niet onder de categorie mensen valt met een beneden gemiddeld uiterlijk. En er zijn legers aan vrouwen die in katzwijm vallen voor de gekwelde emo look (ik weet niet of dat de look is die je wil uitstralen maar zo zou ik het eerder omschrijven dan de verbeten psychokop van Hitler).phantast schreef: ↑06-07-2019 23:26Misschien heb ik wel een soort van kwade uitstraling omdat ik nooit geleefd heb en enkel heb overleeft in al die jaren. Misschien draagt dit ook bij aan het probleem.
Een ding is zeker ik heb geen vrolijke levenslustige uitstraling. Hierbij eenmalig een foto van mij : *knip, indien Phantast later de link wil verwijderen*
Ben ook niet bepaald een klein persoon qua fysiek, mensen halen het iig niet in hun hoofd om grappen met mij uit te halen en eigenlijk bevalt mij dit wel daar ik vroeger een slangenmens was van een kilo of 50 en werd gezien als makkelijke slachtoffer.
Er zit eigenlijk geen enkele dag meer tussen dat ik mij goed voel, ik voel mij altijd kut en volgens mij heb ik een leeftijd bereikt dat je gezichtsuitdrukking ook echt zo blijf staan zoals hoe je je voelt.
Ik denk (makkelijk pratend achter mijn tablet) dat je lichaamstaal niet juist kunt interpreteren. Je bent blind voor jouw eigen voorkomen (de discrepantie tussen hoe jij jezelf omschrijft en hoe je er daadwerkelijk uitziet), hoe wil je dan de signalen van anderen zien (en juist interpreteren)? Je hebt niet geleerd om die taal te lezen, je bent inmiddels bang voor vrouwen schrijf je. Ik denk echt dat er een wereld voor je open gaat als je meer onder de mensen komt en oefent met lichaamstaal. Al is het in de vorm van vrijwilligerswerk bij bijvoorbeeld ouderen (dus zonder de druk van een potentiële vleeskeuring).
Aan je uiterlijk ligt het zeker niet. Ik reageer net als Sjulia omdat ik het zo ontzettend zonde vind dat je jezelf zo tekort doet. Jouw uitgangspositie is ook vele malen rooskleuriger: juist door jouw uiterlijk hoef je niet eens te overcompenseren om de getapte gast te zijn of de bovenmenselijk begaafde empathische gozer.
zondag 7 juli 2019 om 20:21
Hoe serieus ben jij in je ‘vermoedens’ dat je een vrouw iets aan zou kunnen doen? In 1 van je berichten omschreef je dat het maar goed was dat je geen vrouw had omdat je vreest(?) dat je haar wat aan zou kunnen doen. Is dat iets wat je denkt wat echt zou kunnen gebeuren? Anyway, ik denk dat een relatie ook niet je doel moet zijn. Dat is het ook niet meer zeg je, oké. Maar meer tussen de mensen komen lijkt me al een wereld van verschil voor je. Liefdes komen in alle soorten en maten. Collega’s en vriendschappen beuren je zelfbeeld al op. Ook denk ik dat actiever in het leven staan je beeld over liefdes, vrouwen en relaties zou kunnen veranderen, in de positieve zin. Ik zou ook echt echt echt een goede therapeut zoeken..
zondag 7 juli 2019 om 22:49
Niet al te serieus , ik heb waarschijnlijk veel empathy ergens ver weggestopt. Dit zijn normale gevoelens dat een Incel met regelmaat ervaart. Het is om mijzelf duidelijk te maken dat het niet de schuld van de vrouwen is al voelt dat wel zo. Gevoelsmatig voelt het voor een incel oneerlijk om altijd afgewezen te worden, onzichtbaar te zijn en niet de juiste sociale vaardigheden te bezitten. Ik bevind mij in de positie om mensen als Elliot Roger te begrijpen , ik snap zijn frustraties maar 99% van de incels zal nooit daadwerkelijk over gaan tot geweld, ik behoor tot die categorie.Sjulia schreef: ↑07-07-2019 20:21Hoe serieus ben jij in je ‘vermoedens’ dat je een vrouw iets aan zou kunnen doen? In 1 van je berichten omschreef je dat het maar goed was dat je geen vrouw had omdat je vreest(?) dat je haar wat aan zou kunnen doen. Is dat iets wat je denkt wat echt zou kunnen gebeuren? Anyway, ik denk dat een relatie ook niet je doel moet zijn. Dat is het ook niet meer zeg je, oké. Maar meer tussen de mensen komen lijkt me al een wereld van verschil voor je. Liefdes komen in alle soorten en maten. Collega’s en vriendschappen beuren je zelfbeeld al op. Ook denk ik dat actiever in het leven staan je beeld over liefdes, vrouwen en relaties zou kunnen veranderen, in de positieve zin. Ik zou ook echt echt echt een goede therapeut zoeken..
Ik zie dat ik in een andere hardere realiteit leef dan jij wat betreft collega's die je zelfbeeld op beuren, ik ben mijn gehele leven juist het tegenovergestelde gewend, pesterijen, genegeerd worden, buitengesloten worden zelfs door de leiding. Daarom heb ik geen sociale vaardigheden ontwikkelt, slechts enkel survival skills. Ik zal nooit kunnen deelnemen aan sociale interactie. Ik zit daarentegen te wachten tot iemand een nare opmerking maakt zodat ik mijzelf kan verdedigen. Deze uitstraling past precies bij mij. Een uiterlijk dat mensen afschrikt en dat is precies wat ik wil in het onderbewuste, want ik ben enkel nare opmerkingen gewend en door er zo uit te zien houd ik mensen op afstand, mijn uiterlijk en lichaam is hierop afgestemd, pure survival.
Het klopt dat ik geen relatie meer wil, of dates of iets dat daar op lijkt. Ik mis het gevoel dat ik dat nog wel wilde. Het is nu zover dat zoals Stalin ooit zei nadat hij allemaal nare shit had meegemaakt in zijn leven- my last warm feelings for humanity died . - Vandaar dat Stalin zichzelf Stalin noemde dat Man van Staal betekent . Ik zou een meedogenloze dictator kunnen zijn geweest had ik een eeuw eerder geleefd. En dit past niet bij deze tijd, de meeste mensen hebben geloof ik een vrij gelukkig leven, er is niet echt armoede meer of elke dag vechten om te overleven. En dit is precies wat ik zelf wel ervaar maar dan onder andere omstandigheden.
zondag 7 juli 2019 om 22:59
Maakt me heel verdrietig voor je. Dat jouw leven zo is gegaan. En dat je zo weinig geluk haalt uit je leven. En met zo’n houding in het leven (moet) staan. Ik vind het moeilijk geloven dat je nooit zou kunnen deelnemen aan sociale interactie. Ben ik te positief voor en ik heb te vaak gezien hoe mensen sociale fobieën, angsten en onzekerheden overwinnen. Ik hoop dat jij ook je overwinningen mag krijgen.phantast schreef: ↑07-07-2019 22:49Niet al te serieus , ik heb waarschijnlijk veel empathy ergens ver weggestopt. Dit zijn normale gevoelens dat een Incel met regelmaat ervaart. Het is om mijzelf duidelijk te maken dat het niet de schuld van de vrouwen is al voelt dat wel zo. Gevoelsmatig voelt het voor een incel oneerlijk om altijd afgewezen te worden, onzichtbaar te zijn en niet de juiste sociale vaardigheden te bezitten. Ik bevind mij in de positie om mensen als Elliot Roger te begrijpen , ik snap zijn frustraties maar 99% van de incels zal nooit daadwerkelijk over gaan tot geweld, ik behoor tot die categorie.
Ik zie dat ik in een andere hardere realiteit leef dan jij wat betreft collega's die je zelfbeeld op beuren, ik ben mijn gehele leven juist het tegenovergestelde gewend, pesterijen, genegeerd worden, buitengesloten worden zelfs door de leiding. Daarom heb ik geen sociale vaardigheden ontwikkelt, slechts enkel survival skills. Ik zal nooit kunnen deelnemen aan sociale interactie. Ik zit daarentegen te wachten tot iemand een nare opmerking maakt zodat ik mijzelf kan verdedigen. Deze uitstraling past precies bij mij. Een uiterlijk dat mensen afschrikt en dat is precies wat ik wil in het onderbewuste, want ik ben enkel nare opmerkingen gewend en door er zo uit te zien houd ik mensen op afstand, mijn uiterlijk en lichaam is hierop afgestemd, pure survival.
zondag 7 juli 2019 om 23:04
Die interessante trekken zoals omschrijft ontstaan denk ik tijdens het ouder worden. Meer en meer kan je van iemands gezicht aflezen hoe iemand het leven ervaart naarmate de jaren verstrijken. Als je je altijd slecht voelt dan kan je lichaam deze gezichtsuitdrukkingen niet meer zo eenvoudig kunnen herstellen na een bepaalde leeftijd is mijn observatie. En volgens mij geldt dit ook voor bijvoorbeeld mensen die altijd gerookt hebben of overmatig onbeschermd de zon in gingen in hun jongere jaren, op deze leeftijd ga je alles zien.VesperLynd schreef: ↑07-07-2019 14:40Phantast, ik vind je ook stukken dichter bij mooi zitten dan bij lelijk! Mooi symmetrisch gezicht, juiste verhoudingen, interessante trekken.
anoniem_379598 wijzigde dit bericht op 07-07-2019 23:20
13.53% gewijzigd
zondag 7 juli 2019 om 23:17
Is niet nodig, elk persoon heeft zijn eigen shit om mee te dealen in het leven, dit is een van mijn dingen. En als ik ervaringen lees van mensen in een soortgelijke situatie dan kill ik liever alle valse hoop dan om te verlangen naar iets dat niet haalbaar is. En als ik ervaringen van mensen lees die 50+ zijn dan kom ik tot de conclusie dat ik mij alleen maar slechter zou gaan voelen. Daarom vind ik 45 jaar een mooie leeftijd om mijn leven af te ronden, dan heb ik nu nog ruim 9 jaar de tijd om een redelijk volwaardig mono/solo leven te leiden waarin ik nog allerlei dingen kan gaan ondernemen.Sjulia schreef: ↑07-07-2019 22:59Maakt me heel verdrietig voor je. Dat jouw leven zo is gegaan. En dat je zo weinig geluk haalt uit je leven. En met zo’n houding in het leven (moet) staan. Ik vind het moeilijk geloven dat je nooit zou kunnen deelnemen aan sociale interactie. Ben ik te positief voor en ik heb te vaak gezien hoe mensen sociale fobieën, angsten en onzekerheden overwinnen. Ik hoop dat jij ook je overwinningen mag krijgen.
zondag 7 juli 2019 om 23:32
Ik lijk niet oud omdat ik altijd redelijk gezond geleefd heb, nooit de zon in gaan, niet roken, niet drinken etc daardoor blijft je huid er langer goed uitzien denk ik. Daarbij is het vrij apart dat ik nog geen enkele grijze haren heb maar dat is meer een genen kwestie dan. Eenzaamheid heeft mij niet echt gebroken, het heeft een gevoelloze machine van mij gemaakt. Mijn menselijkheid is uitgeschakeld , ik voel mij ook gewoon echt geen mens meer, al vele jaren niet meer.Sjulia schreef: ↑07-07-2019 00:49Ik vind 35 jong. En jij lijkt ook zeker niet ouder. Moeilijke materie hoor, ik kan me namelijk heel goed voorstellen dat eenzaamheid je breekt.Maar zonder nieuwe of andere stappen zal niks veranderen, iets waarvoor je lijkt te kiezen. Zwaar en ik had je beter gegund.
woensdag 31 juli 2019 om 02:26
Ik ben gestopt met lezen hier omdat ik te weinig geduld heb om me in mijn vrije tijd zo te ergeren aan dingen. Phantast sorry maar voor mijn gevoel kan jij alleen zenden en wil jij niet uit de slachtofferrol komen en dan zie ik niet zo het nut in van een dialoog aangaan op een forum. Maar ik moet toch even zeggen dat ik net je foto zag en duuude wat zit je nou de hele tijd moeilijk te doen dat je lelijk bent. Je ziet er hartstikke leuk uit.
Ik heb ooit ergens gelezen dat jij vegetariër bent, toch? Kom eens meeschrijven op topics daar over. Verbreid je Vivaforum-horizon eens.
Ik heb ooit ergens gelezen dat jij vegetariër bent, toch? Kom eens meeschrijven op topics daar over. Verbreid je Vivaforum-horizon eens.

vrijdag 16 augustus 2019 om 21:00
Volgens jouw "gevoel" daar het al fout want het klopt niet. Als het enige probleem zou zijn dat ik een slachtofferrol zou zitten denk je niet dat ik daar dan al vele jaren geleden iets aan gedaan zou hebben? Dat ik nooit tot dat inzicht ben gekomen, dat ik mijn hele leven in de slachtofferrol blijf hangen?chocolol schreef: ↑31-07-2019 02:26Ik ben gestopt met lezen hier omdat ik te weinig geduld heb om me in mijn vrije tijd zo te ergeren aan dingen. Phantast sorry maar voor mijn gevoel kan jij alleen zenden en wil jij niet uit de slachtofferrol komen en dan zie ik niet zo het nut in van een dialoog aangaan op een forum. Maar ik moet toch even zeggen dat ik net je foto zag en duuude wat zit je nou de hele tijd moeilijk te doen dat je lelijk bent. Je ziet er hartstikke leuk uit.
Ik heb ooit ergens gelezen dat jij vegetariër bent, toch? Kom eens meeschrijven op topics daar over. Verbreid je Vivaforum-horizon eens.![]()
Je zit er echt naast en aan posts zoals die van jou erger ik mij inmiddels ook niet meer, dat zijn naar mijn mening onwetende mensen die al snel zoiets gaan roepen.
Inmiddels maakt het mij ook helemaal niets meer uit, alleen zijn is een onderdeel van mij geworden, en naarmate de jaren verstrijken begin ik mij inwendig prettiger te voelen. Mijn leven is toeschouwer zijn en gewoon doen waar ik zin in heb zo lang het maar solo is.
vrijdag 18 oktober 2019 om 17:59
Soms denk ik er wel eens over na, hoe kansloos dit eigenlijk wel niet is :/ Dan lig ik in bed en denk ik, fucking hell ben nu 36 jaar en nog steeds helemaal groen. Straks ben ik 50 en kijk ik terug op een leeg bij tijd en wijlen ondraaglijk leven. Het wordt met de dag erger, ik voel me niet menselijk meer. Ik voel mij als een monsterlijk wezen. Dit gaat echt verkeerd aflopen. Ik zie mezelf niet ouder worden dan 39. Ik kan geen emoties meer ervaren, geen pijn meer voelen. Als het ijskoud is buiten ben ik in staat om naakt rond te lopen zonder iets te voelen. Alleen bij extreem geweld kan ik nog iets van voldoening voelen. Ik voel mij niet meer van deze wereld, realiteit. Dit is wat jarenlange isolatie met een mens doet I guess. De grip op de werkelijkheid verloren en er ontstaan positieve wanen, soms wordt ik overladen met liefde door een hogere macht komt er serotonine vrij en voel mij onoverwinnelijk , een volmaakt wezen met een gevoel van superioriteit. Ik heb veel inzicht in mijzelf en ik vermoed dat ik schizofrenie heb ontwikkeld vandaar deze positie wanen afgewisseld met extreem negatieve.
vrijdag 18 oktober 2019 om 18:27
Sorry phantast maar dit gaat echt helemaal nergens meer over. Alsof ik een jongetje van 15 lees.
De wereld draait niet alleen om seks. Er zijn zoveel manieren om nuttig te zijn, om je leven zin te geven.
Mijn ervaring - en velen met mij- is dat het leven mooi wordt door anderen te helpen. Er zijn zoveel wezens die hulp nodig hebben, en jij kan ze die geven! Dus in plaats van jezelf heel erg zielig te vinden, ga wat doen! Het interesseert die mensen, dieren en planten geen reet hoe vaak je neukt of niet.
Er is totaal geen dialoog mogelijk. Je hebt alles volledig ingevuld met onjuiste informatie en je bent alleen maar over jezelf aan het praten - nergens kijk of vraag je ook maar een seconde naar anderen. Dit zijn gewoon sociale skills die te leren zijn. Je bent geen zielig hulpeloos stemloos vogeltje. Je bent een volwassen vent geboren in een bijzonder bevoorrechte positie.
De wereld draait niet alleen om seks. Er zijn zoveel manieren om nuttig te zijn, om je leven zin te geven.
Mijn ervaring - en velen met mij- is dat het leven mooi wordt door anderen te helpen. Er zijn zoveel wezens die hulp nodig hebben, en jij kan ze die geven! Dus in plaats van jezelf heel erg zielig te vinden, ga wat doen! Het interesseert die mensen, dieren en planten geen reet hoe vaak je neukt of niet.
Er is totaal geen dialoog mogelijk. Je hebt alles volledig ingevuld met onjuiste informatie en je bent alleen maar over jezelf aan het praten - nergens kijk of vraag je ook maar een seconde naar anderen. Dit zijn gewoon sociale skills die te leren zijn. Je bent geen zielig hulpeloos stemloos vogeltje. Je bent een volwassen vent geboren in een bijzonder bevoorrechte positie.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
vrijdag 18 oktober 2019 om 18:30
Ik heb wel familie, maar die durf ik niet meer onder ogen te komen omdat ik vind dat ik gefaald heb ik het leven, ik heb ze al zeker 12 jaar niet meer gesproken. Ik denk niet dat ze weten dat ik nog besta en dat is maar goed ook.
vrijdag 18 oktober 2019 om 18:34
Ik bedoel geen seks, ik walg van seks. Ik wil niks met seksualiteit te maken hebben voor mij is dit een closed case. Ik vind mensen verschrikkelijke wezens en ik walg van ze. Ik wil geen mensen helpen, het enige waar ik wat mee heb zijn dieren en die help ik al vaak genoeg.LaFolie schreef: ↑18-10-2019 18:27Sorry phantast maar dit gaat echt helemaal nergens meer over. Alsof ik een jongetje van 15 lees.
vrijdag 18 oktober 2019 om 18:41
Hij komt op mij over als iemand met ernstige psychische problemen. Jij doet er wel erg makkelijk over.LaFolie schreef: ↑18-10-2019 18:27Sorry phantast maar dit gaat echt helemaal nergens meer over. Alsof ik een jongetje van 15 lees.
vrijdag 18 oktober 2019 om 18:51
Onzin, als je je omringt door mensen die ook dieren helpen kan dat niet anders zijn dan een warm bad. Sommigen vaak ook net als jij sociaal wat onhandig, soms snakkend naar een beetje contact. En allemaal met hetzelfde doel: dieren helpen!_phantast_ schreef: ↑18-10-2019 18:34Ik bedoel geen seks, ik walg van seks. Ik wil niks met seksualiteit te maken hebben voor mij is dit een closed case. Ik vind mensen verschrikkelijke wezens en ik walg van ze. Ik wil geen mensen helpen, het enige waar ik wat mee heb zijn dieren en die help ik al vaak genoeg.
Bovendien kan je natuurlijk voor seks invullen wat voor jou van toepassing is, apart dat je juist weer dat er uit haalt om over te vallen.
Alle mensen verschrikkelijk noemen is echt puberaal en een beetje stom. Er zijn zat lieve, warme mensen, onschuldige kinderen.
Je vult bizar veel voor jezelf in, gewoon omdat dat lekker makkelijk en veilig is. Liever de hele wereld stom dan dat jij iets moet leren of aanpassen.
En geloof me, ik zie genoeg ellende door de handen van mensen, daar werkte ik tot voor kort dag in dag uit mee (dierwelzijn). Het is de kunst van het ondanks dat tóch liefhebben en vergeven die je moet leren.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
vrijdag 18 oktober 2019 om 18:52
vrijdag 18 oktober 2019 om 19:39
vrijdag 18 oktober 2019 om 21:38
NVM mensen, ik had even een terugvalletje, gelukkig komen dit soort momenten niet vaak voor meer. Zolang ik in het heden blijf denken en kan blijven begrijpen en accepteren dat ik een solo wezen ben, dan kan ik maandenlang stabiel blijven. Niet dat ik mij dan goed voel maar wel stabiel en functioneel.

zaterdag 19 oktober 2019 om 05:33
_phantast_ schreef: ↑18-10-2019 18:34Ik bedoel geen seks, ik walg van seks. Ik wil niks met seksualiteit te maken hebben voor mij is dit een closed case. Ik vind mensen verschrikkelijke wezens en ik walg van ze. Ik wil geen mensen helpen, het enige waar ik wat mee heb zijn dieren en die help ik al vaak genoeg.
Bijzonder dat je dan vrijwillig dit contact met deze verschrikkelijke wezens waar je van walgt, opzoekt via dit forum.

zaterdag 19 oktober 2019 om 08:08
En jij douwt hem met z’n egocentrische geneuzel nog wat verder de slachtofferrol in. Kom zeg. Volwassen vent die praat alsof hij 80 is ipv 36 en er nergens meer iets aan te veranderen is. Hij zoekt geen hulp, alleen een podium.
zaterdag 19 oktober 2019 om 08:31
Bijzondere invalshoek, het benoemen dat hij een podium zou zoeken. Niet mijn uitgangspunt in ieder geval. Ik denk zeker dat hij slachtoffer is, van zijn eigen hoofd. En ik heb hem al verteld dat niks zal veranderen als hij geen stappen onderneemt, dus nee ik heb hem niet ‘verder de slachtofferrol ingeduwd.’ Ik heb hem vooral aangeraden psychologische hulp te zoeken.
zaterdag 19 oktober 2019 om 22:38
Gevoelsmatig voel ik mij 90 jaar oud. Hulp zoeken wordt zwaar overschat. alsof een gesprek eenmaal in de 6 weken van pakweg een half uurtje ook maar iets gaat veranderen.