35 en nog nooit een relatie gehad.
zaterdag 26 mei 2007 om 17:29
Ik ben 35 en ik heb nog nooit een relatie gehad. Ik ben weleens verliefd geweest maar heb nooit echt een vriend gehad. Mannen zagen mij meer als een soort maatje waar je mee kon lachen of met wie ze moesten omgaan om zo tot mijn altijd mooiere vriendinnen te komen. Daarbij komt dat ik mezelf heel lang niet de moeite waard heb gevonden maar daar wordt al aan gewerkt. Ik probeer van mezelf te houden en zeg tegen mezelf dat ik goed ben zoals ik ben en soms lukt dat ook wel maar er zijn van die momenten zoals gisteren, ik liep te wandelen en voelde me goed en ineens kwam ik een vriendin tegen met haar kind en ik voelde me zoooo mislukt. waarom kan iedereen iemand vinden ook al is het niet voor altijd maar ik zou ook zo graag het samengevoel eens willen hebben. Ik schrijf dit omdat ik dit nog nooit heb verteld, ik kom ook over als een spontaan gezellig iemand,en niemand weet hoe ik me echt voel want ik schaam me zo en de laatste tijd krijg ik steeds meer het gevoel dat ik mislukt ben.
Ik weet ook wel dat jullie me niet kunnen helpen maar ik wou het zo graag eens van me afschrijven.
Ik weet ook wel dat jullie me niet kunnen helpen maar ik wou het zo graag eens van me afschrijven.
vrijdag 6 december 2019 om 11:39
Een eenzame vos, die al een hele tijd geen eten had gehad en die dan ook erg mager was, kwam na veel omzwervingen bij een wijngaard. Er waren rijkelijk veel druiven, die in grote trossen hingen, rijp en zeer geschikt om te eten.
Omdat er niemand in de buurt was, sloop de vos stiekem de wijngaard in. Maar - terwijl hij daar inging, ontdekte de vos, dat de druiven heel hoog hingen. Hij sprong er naar, maar miste. En hij sprong nog eens, en nog eens. Maar zijn inspanningen waren vergeefs. De druiven hingen te hoog. Zijn vermoeide lichaam begon pijn te doen door de vele pogingen zijn honger te stillen.
Tenslotte, toen de teleurgestelde en boze vos van zijn laatste sprong terugviel, riep hij: "Ik wil de druiven helemaal niet. Ze zijn zuur en helemaal niet geschikt om te eten."
Mensen doen alsof ze dingen, die ze niet kunnen krijgen, verachten.
Omdat er niemand in de buurt was, sloop de vos stiekem de wijngaard in. Maar - terwijl hij daar inging, ontdekte de vos, dat de druiven heel hoog hingen. Hij sprong er naar, maar miste. En hij sprong nog eens, en nog eens. Maar zijn inspanningen waren vergeefs. De druiven hingen te hoog. Zijn vermoeide lichaam begon pijn te doen door de vele pogingen zijn honger te stillen.
Tenslotte, toen de teleurgestelde en boze vos van zijn laatste sprong terugviel, riep hij: "Ik wil de druiven helemaal niet. Ze zijn zuur en helemaal niet geschikt om te eten."
Mensen doen alsof ze dingen, die ze niet kunnen krijgen, verachten.

vrijdag 6 december 2019 om 12:18
Aanranding of verkrachting is je plan? Als een prostituee niet wil dan gaat ze dat niet tegen haar wil doen._phantast_ schreef: ↑06-12-2019 11:01Ik mag niet klagen idd. In je eentje leven is makkelijk wat betreft financiën. Ik geef nooit geld uit aan onzinnige dingen. Ik ga nooit uit eten, ga er nooit op uit, heb geen dure hobby’s, geen huisdieren, geen verslavingen. Het enige dat ik doe is overleven en bestaan. In 2020 ga ik hoerenloper worden en experimenteren met dingen dus het geld is dan zo weer verdwenen. Het zou mij ook niet uitmaken als hoeren van mij walgen, graag zelfs. Ergens voelt het fijn dat zo’n vrouw het tegen haar zin in moet doen met mij dat voelt als wraak. Ik ga ook een lastige klant worden die zich niet laat afzetten.

vrijdag 6 december 2019 om 12:59
Je leeft in een fantasiewereld, zoals je nick al een beetje aangeeft. De prijs die gevraagd wordt voor de diensten die zo'n vrouw levert, compenseert de ongemakken. Reken er maar op dat jij niet bijzonder bent en dat je weer vergeten bent zodra je weg bent._phantast_ schreef: ↑06-12-2019 11:01Ik mag niet klagen idd. In je eentje leven is makkelijk wat betreft financiën. Ik geef nooit geld uit aan onzinnige dingen. Ik ga nooit uit eten, ga er nooit op uit, heb geen dure hobby’s, geen huisdieren, geen verslavingen. Het enige dat ik doe is overleven en bestaan. In 2020 ga ik hoerenloper worden en experimenteren met dingen dus het geld is dan zo weer verdwenen. Het zou mij ook niet uitmaken als hoeren van mij walgen, graag zelfs. Ergens voelt het fijn dat zo’n vrouw het tegen haar zin in moet doen met mij dat voelt als wraak. Ik ga ook een lastige klant worden die zich niet laat afzetten.
Maar het eerste dat je zegt geeft wel aan waar de schoen wringt: Je hebt geen leven dat interessant is voor een vrouw. Er is niets dat jou positief onderscheidt. Je onderneemt niets, hebt geen passie of doet niets om iets van een passie in jezelf te ontdekken. Als jij je leven al niets waard vindt, hoe moet iemand anders dat dan wel vinden?

vrijdag 6 december 2019 om 13:19
Dankjewel phantast, voor je (alsnog) uitgebreide antw. Ik heb nog een aantal vragen voor je als je dat oké vind. Ik reageer later nog even inhoudelijk.
Heb je familie en wat is je band met hun? Heb jij ook vrienden/kennissen en wat zijn je interesses? Wat vind je leuk om te doen? Wat vind je van huisdieren? Waar word je blij van?
Heb je familie en wat is je band met hun? Heb jij ook vrienden/kennissen en wat zijn je interesses? Wat vind je leuk om te doen? Wat vind je van huisdieren? Waar word je blij van?
vrijdag 6 december 2019 om 20:09
Ik weet niet hoe het in zijn werk gaat maar blijkbaar lukt het zo'n beetje iedereen....hondenmens schreef: ↑06-12-2019 13:20Toch zijn er mensen die hun partner vonden terwijl ze heel depressief waren. Volgens mij is de grootste factor toch geluk hebben.
Maar ik denk eerlijk gezegd niet dat het aan geluk ligt. Ik vermoed dat ik zoals ik al eerder heb aangegeven dat ik niemands type ben. Ik heb vaak de indruk dat vrouwen op een bepaald type vallen, elke vrouw valt op een ander type en ik denk dat ik in geen enkele categorie pas waardoor ik al direct buiten spel sta.
Een vrouw heeft mij dat ooit eens online vertelt. Die wees mij uiteraard af op basis van foto's en ze zei iets van - ik kan gewoon niet inschatten wat voor type jij bent, dat heb ik nooit eerder meegemaakt - Ik denk serieus dat daar het probleem ligt, alsof ik geen enkele vorm van aantrekkingskracht heb ondanks dat ik niet lelijk ben.

vrijdag 6 december 2019 om 20:52
Je klinkt steeds leuker. Maar niet heus. In mijn hoofd pas jij perfect in het hokje "psychopaat"._phantast_ schreef: ↑06-12-2019 11:01Ergens voelt het fijn dat zo’n vrouw het tegen haar zin in moet doen met mij dat voelt als wraak. Ik ga ook een lastige klant worden die zich niet laat afzetten.
vrijdag 6 december 2019 om 20:57
Nah, een psychopaat is charismatisch en manipulatief, volgens mij ben ik alles behalve charismatisch. Maakt ook niet uit mensen als jij overdrijven graag. Je bedoelt het vast goed.ikBedoelHetGoed schreef: ↑06-12-2019 20:52Je klinkt steeds leuker. Maar niet heus. In mijn hoofd pas jij perfect in het hokje "psychopaat".

vrijdag 6 december 2019 om 21:14
Een psychopaat beleeft plezier aan het leed van een ander. Precies waar jij op hoopt: leed bij een ander. En zo word jij duisterder en met de dag minder aantrekkelijk. Heeft niks met uiterlijk te maken._phantast_ schreef: ↑06-12-2019 20:57Nah, een psychopaat is charismatisch en manipulatief, volgens mij ben ik alles behalve charismatisch. Maakt ook niet uit mensen als jij overdrijven graag. Je bedoelt het vast goed.
vrijdag 6 december 2019 om 21:21
Dan bedoel je hooguit wat psychopatische trekjes, omdat iemand meteen als een psychopaat te bestempelen gaat veel te ver. Zo kom jij zelf ook niet bepaalt aantrekkelijk over als je zulke extreme uitspraken doet. Je probeert nu een bepaalt beeld van mij neer te zetten op basis van één uitspraak.ikBedoelHetGoed schreef: ↑06-12-2019 21:14Een psychopaat beleeft plezier aan het leed van een ander. Precies waar jij op hoopt: leed bij een ander. En zo word jij duisterder en met de dag minder aantrekkelijk. Heeft niks met uiterlijk te maken.
Plezier zou ik er niet aan beleven. Het voelt eerder als gerechtigheid.
vrijdag 6 december 2019 om 21:39
Je hebt wel meerdere ernstige opmerkingen gemaakt in dit topic hoor. Loep jezelf maar even. Het is niet heel vreemd dat iemand je zo ziet._phantast_ schreef: ↑06-12-2019 21:21Dan bedoel je hooguit wat psychopatische trekjes, omdat iemand meteen als een psychopaat te bestempelen gaat veel te ver. Zo kom jij zelf ook niet bepaalt aantrekkelijk over als je zulke extreme uitspraken doet. Je probeert nu een bepaalt beeld van mij neer te zetten op basis van één uitspraak.
Plezier zou ik er niet aan beleven. Het voelt eerder als gerechtigheid.
vrijdag 6 december 2019 om 21:50
Ok, prima hoor dan ben ik toch lekker een psychopaat , whatever.
Trouwens dat is alleen maar beter, psychopaten doen het over het algemeen erg goed bij de dames.
vrijdag 6 december 2019 om 21:53
Je meende zelf schizofrenie met grootheidswaanzin. Ik heb beiden niet beweerd in ieder geval._phantast_ schreef: ↑06-12-2019 21:50Ok, prima hoor dan ben ik toch lekker een psychopaat , whatever.
vrijdag 6 december 2019 om 22:01
Ja ik sta achter deze uitspraak. Ik denk dat dit voort vloeit uit langdurige isolatie. Soms heb ik van die episodes dat dit toe slaat. Een soort zelfbeschermingsmechanisme vermoed ik. Ik krijg dan van die positieve hallucinaties die heel realistisch aanvoelen en het duurt een tijdje voordat ik wakker word uit zo'n positieve waanwereld.
Ik vermoed diagnose schizofrenie bij mezelf.
vrijdag 6 december 2019 om 22:17
Doe eens gek en stap naar iemand die zo'n diagnose echt kan stellen.
Of als je daar geen zin in hebt, hier een online test: https://psychcentral.com/quizzes/schizophrenia-test/
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.

vrijdag 6 december 2019 om 23:22
Ik vind het echt lastig om te lezen dat je vrouwen haat en 'wraak' wil nemen. 1) Ik heb jou helemaal niets aangedaan (we zijn elkaar vermoedelijk nog nooit tegengekomen). 2) Probeer dingen te doen om 'succesvoller' te worden op de datingmarkt. Nieuwe mensen ontmoeten, een hobby oppakken, etc. Maar weinig vrouwen willen een vrouwenhater.

vrijdag 6 december 2019 om 23:23
Nou, misschien omdat schizofrenie een zeer ernstige ziekte is? Toch wel fijn om te weten dan of je daar aan lijdt, zodat er een behandeling gestart kan worden.
Veel plezier dan maar?Online testje kan leuk zijn, daar kijk ik wel eventjes naar.
zaterdag 7 december 2019 om 13:04
Neuh. Incel dekt de lading wel.ikBedoelHetGoed schreef: ↑06-12-2019 20:52Je klinkt steeds leuker. Maar niet heus. In mijn hoofd pas jij perfect in het hokje "psychopaat".
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
zaterdag 7 december 2019 om 13:20
Ik vind dit echt ziekelijk van je. Wat hebben deze dames van plezier je misdaan?_phantast_ schreef: ↑06-12-2019 11:33Ik geloof er niks van. Al jouw reacties zijn bot, kortaf en oppervlakkig. Dus dat je nu een heel verhaal wilde typen klinkt ongeloofwaardig. Jij bent hier alleen maar om te trollen. Ik vind het prettig dat je walgt van mij, wees blij dat je nooit in de buurt gaat komen bij mij.. iets dat de dames van plezier wel moeten gaan meemaken. Het gaat mij niet om de intimiteit omdat ik geen seksdrive heb. Maar een vrouw op deze wijze een naar gevoel bezorgen gaat mij voldoening geven. De tijd dat ik doorbreng met zo’n vrouw hoop ik dat het vooral een vervelende ervaring voor haar wordt. Seks dus met iemand die je helemaal niet ziet zitten.
Je bent gewoon teleurgesteld in het leven. Tjah je moet je eigen leven maken. Dat kan niemand anders voor jou doen. En ik vind het heel sneu voor je dat je blijkbaar geen enkele grip krijgt op je leven, maar ook geen hulp accepteert. Je zult er zelf iets van moeten maken. En als jij dat niet wil, prima. Maar ga hiervoor geen vrouwen geen misbruiken. Denk dat je ook een flink probleem krijgt met de pooier(s).
Maar als dit je plannen zijn, dan is het niet normaal. En ja je wil heeeeel graag bevestigd horen dat je niet normaal bent. Ik vind het echt triest voor je. Je hebt hulp nodig. Misschien wel opname.
Het leven is te kort om te lang op de verkeerde plek te blijven.
zaterdag 7 december 2019 om 16:39
Beiden niet, ik kom hier enkel om frustraties te uiten. Tot over minimaal een maand dan slaat de frustratie misschien weer toe voor een paar daagjes.
zaterdag 7 december 2019 om 16:43
Beter lezen kerel, ik typte dat ik het een fijne gedachte vind dat een vrouw het tegen haar zin in moet doen met mij, nergens beweer ik dat ik ze wil misbruiken. Van wat ik op fora lees is het juist andersom. De dames van plezier misbruiken juist de mannen. Je spreekt voor een uur af en staat na 5 minuten weer buiten is veel voorkomend. Of de dames doen niet wat ze in de advertenties beweren. En als je moeilijk gaat doen gaan ze dreigen met pooiers. Ik heb mij prima ingelezen hoe het er aan toe gaat. Ik heb niks te verliezen dus ik ben wel in voor een confrontatie met zo'n pooier. Ik laat mij absoluut niet wegjagen hoe gevaarlijk zo'n figuur er ook uitziet.louti schreef: ↑07-12-2019 13:20Ik vind dit echt ziekelijk van je. Wat hebben deze dames van plezier je misdaan?
Je bent gewoon teleurgesteld in het leven. Tjah je moet je eigen leven maken. Dat kan niemand anders voor jou doen. En ik vind het heel sneu voor je dat je blijkbaar geen enkele grip krijgt op je leven, maar ook geen hulp accepteert. Je zult er zelf iets van moeten maken. En als jij dat niet wil, prima. Maar ga hiervoor geen vrouwen geen misbruiken. Denk dat je ook een flink probleem krijgt met de pooier(s).
Maar als dit je plannen zijn, dan is het niet normaal. En ja je wil heeeeel graag bevestigd horen dat je niet normaal bent. Ik vind het echt triest voor je. Je hebt hulp nodig. Misschien wel opname.
Ik zal straks nog even bellen voor een opname daar ben ik wel aan toe.

Mensen brengen hun nietszeggende sterk overdreven meninkjes over als feiten, vermakelijk wel.
zaterdag 7 december 2019 om 16:52
zaterdag 7 december 2019 om 17:53
Seks hebben met een vrouw die het tegen haar zin doet, staat voor mij gelijk aan misbruik._phantast_ schreef: ↑07-12-2019 16:43Beter lezen kerel, ik typte dat ik het een fijne gedachte vind dat een vrouw het tegen haar zin in moet doen met mij, nergens beweer ik dat ik ze wil misbruiken.
En ik vind het een erg nare gedachte, dat jij het een fijne gedachte vindt dat een vrouw het tegen haar zin met jou moet doen.