37jarige man, advies gevraagd

08-10-2011 22:25 3087 berichten
Ik ben een 44 jarige man en maagd op alle gebieden. Nooit gezoend, nooit gedate en nooit seks gehad.

Huidige status 2018 in 7 jaar tijd sinds het begin van dit topic:

Geen veranderingen.
anoniem_132785 wijzigde dit bericht op 24-05-2018 23:42
7.30% gewijzigd
quote:watmoetikhiervandenken schreef op 09 mei 2017 @ 11:43:

Strikjes met stippels zijn inderdaad niet heel common. Maar ach, hebben we niet allemaal een afwijking? Bij de ene persoon valt het misschien net iets meer op dan bij een ander persoon, maar denk dat iedereen wel iets heeft hoor.

Tja hangt er net van af welke afwijkingen binnen een normale standaard deviatie past, he. Als je in zoomt vind je altijd verschillen, maar zijn ze statistisch gezien relevant? Maw verschil je genoeg om als 'anders dan de meesten' te worden gekenmerkt?

Ik benader de meeste zaken wel anders dan de meeste anderen heb ik het idee. Natuurlijk kan ik verkeerd zitten en kan mijn hypothese worden gefalsifieerd maar toch nu toe heb ik nog geen Black Swan ontdekt <<houdt gewoon weg in dat je minder kans hebt op anderen te ontmoeten die affiniteit hebben met jouw karakter
Alle reacties Link kopieren
quote:strikjemetstippels schreef op 09 mei 2017 @ 11:28:

[...]

Eerlijk gezegd begrijp ik niet wat je precies zegt. Kan zijn om dat we te verschillend zijn hoor.

Anyway, ik ben nog al nuchter en ik denk dat het evolutionair ook gewoon niet per se goed is voor voortbestaan van de soort dat allerlei fringe types zich voort planten. Dat is geen normatief iets van uit mijn kant verder, iedereen doet maar wat ie wil.

Ik ben overigens pertinent tegen socio engineering, ook al ben ik zelf ook een afwijkend type. Op gelegde empathie trek ik heel slecht en ik krijg juist aversie.

Wat begrijp je niet zo goed? De hele post of een gedeelte ervan?

Je benoemt voortplanting. Maar het hebben van een relatie hoeft niet meteen te beteken dat je je moet voortplanten.

Het kan wel betekenen dat je iets positiever in het leven staat zonder de frustraties die kunnen heersen.

Het kan ervoor zorgen dat twee personen wel beseffen dat ze zich beter niet voortplanten om eender welke reden maar in dit verhaal ontmoeten zij elkaar nooit. Terwijl dat wel mogelijk zou moeten zijn. Ok, ze weten dat er geen kinderen van komen maar ze kunnen wel samen een liefdevolle relatie aangaan. Een heleboel negatieve gevoelens verdwijnen dan (niet door de relatie zelf maar wel door een gevoel van acceptatie. Niet alleen te zijn op deze aardbol.). Het negatieve perspectief wat men heeft wordt op die manier omgezet naar iets wat op z'n minst neutraal is. Als dit bij enkele mensen kan werken zal het ook bij meerdere mensen werken en zo creëer je een bevolkingsgroep die niet gebukt gaat onder de negativiteit.

Het is niet omdat er iets afwijkt dat je niet tot een groep kan behoren. Wat raar is wordt uitgesloten. Op zich een begrijpelijk mechanisme maar als ik er verder op doordenk vind ik het vooral pathetisch want zo wordt negativiteit gecreëerd. 'Doe maar alsof het niet bestaat...' Dan heb je er geen last van. Maar dat heb je net wel omdat zij net in opstand komen. Als je de ander z'n ding laat doen in zoverre het niet schadelijk is worden die negatieve gevoelens vermeden. Win-win voor iedereen. Zonder de noodzaak tot voortplanting maar het zorgt volgens mij gewoon voor minder spanning, die nu wel heerst maar die 'perfect' te voorkomen valt.

Op zich hoeft de overheid zich hier niet mee te moeien maar het ligt vermoedelijk wel aan de individualisering van onze maatschappij.

Het ding is, zolang iemand geen schadelijk gedrag stelt, hoeft er toch niet afkeurend op gereageerd worden? Eigenaardig houdt niet per definitie gevaar in. Alcohol is dan een groter probleem me dunkt. Om maar een voorbeeld te noemen.
quote:JonasV91 schreef op 09 mei 2017 @ 12:01:

[...]

Wat begrijp je niet zo goed? De hele post of een gedeelte ervan?

Je benoemt voortplanting. Maar het hebben van een relatie hoeft niet meteen te beteken dat je je moet voortplanten.

Het kan wel betekenen dat je iets positiever in het leven staat zonder de frustraties die kunnen heersen.

Het kan ervoor zorgen dat twee personen wel beseffen dat ze zich beter niet voortplanten om eender welke reden maar in dit verhaal ontmoeten zij elkaar nooit. Terwijl dat wel mogelijk zou moeten zijn. Ok, ze weten dat er geen kinderen van komen maar ze kunnen wel samen een liefdevolle relatie aangaan. Een heleboel negatieve gevoelens verdwijnen dan (niet door de relatie zelf maar wel door een gevoel van acceptatie. Niet alleen te zijn op deze aardbol.). Het negatieve perspectief wat men heeft wordt op die manier omgezet naar iets wat op z'n minst neutraal is. Als dit bij enkele mensen kan werken zal het ook bij meerdere mensen werken en zo creëer je een bevolkingsgroep die niet gebukt gaat onder de negativiteit.

Het is niet omdat er iets afwijkt dat je niet tot een groep kan behoren. Wat raar is wordt uitgesloten. Op zich een begrijpelijk mechanisme maar als ik er verder op doordenk vind ik het vooral pathetisch want zo wordt negativiteit gecreëerd. 'Doe maar alsof het niet bestaat...' Dan heb je er geen last van. Maar dat heb je net wel omdat zij net in opstand komen. Als je de ander z'n ding laat doen in zoverre het niet schadelijk is worden die negatieve gevoelens vermeden. Win-win voor iedereen. Zonder de noodzaak tot voortplanting maar het zorgt volgens mij gewoon voor minder spanning, die nu wel heerst maar die 'perfect' te voorkomen valt.

Op zich hoeft de overheid zich hier niet mee te moeien maar het ligt vermoedelijk wel aan de individualisering van onze maatschappij.

Het ding is, zolang iemand geen schadelijk gedrag stelt, hoeft er toch niet afkeurend op gereageerd worden? Eigenaardig houdt niet per definitie gevaar in. Alcohol is dan een groter probleem me dunkt. Om maar een voorbeeld te noemen.

Ik begrijp niet wat je boodschap was in die post, om dat je naar mijn idee te veel uit waaiert en niet echt tot een kern komt. Ook nu weer. Dat kan aan mij liggen hoor, ik ben nu een maal iemand die graag enkel in abstracties denkt en communiceert.

Anyway nee, er hoeft geen nageslacht te komen maar het hele mechanisme, waar om wij als soort een relatie willen, komt daar wel vandaan. We zijn in de kern gewoon dieren natuurlijk, en heb je geen duidelijke functie in die groep, dan is het inderdaad vaak een gegeven dat je buiten de boot valt. Zeg ik zonder boosheid of zo verder, puur beschouwend.

En jij noemt het een win-win, maar waar om zou het dat zijn voor de grootste groep? Ik zie het niet, hoor. Imho leg je te veel emotie in je beschouwing en dat vertroebelt.
quote:strikjemetstippels schreef op 09 mei 2017 @ 11:49:

[...]

Tja hangt er net van af welke afwijkingen binnen een normale standaard deviatie past, he. Als je in zoomt vind je altijd verschillen, maar zijn ze statistisch gezien relevant? Maw verschil je genoeg om als 'anders dan de meesten' te worden gekenmerkt?

Ik benader de meeste zaken wel anders dan de meeste anderen heb ik het idee. Natuurlijk kan ik verkeerd zitten en kan mijn hypothese worden gefalsifieerd maar toch nu toe heb ik nog geen Black Swan ontdekt <<houdt gewoon weg in dat je minder kans hebt op anderen te ontmoeten die affiniteit hebben met jouw karakter

Interessant. Ik ben nu wel heel nieuwsgierig naar wat jouw karakter zo uitzonderlijk maakt.

Het bevreemd me ook dat jij nu op 35-jarige leeftijd al minder aanspraak krijgt op straat. Is de tand des tijds voor jou nu al zo wreed geweest? Op je 35e ben je nog in de bloei van je leven.
quote:strikjemetstippels schreef op 09 mei 2017 @ 12:06:

[...]

Ik begrijp niet wat je boodschap was in die post, om dat je naar mijn idee te veel uit waaiert en niet echt tot een kern komt. Ook nu weer. Dat kan aan mij liggen hoor, ik ben nu een maal iemand die graag enkel in abstracties denkt en communiceert.

Anyway nee, er hoeft geen nageslacht te komen maar het hele mechanisme, waar om wij als soort een relatie willen, komt daar wel vandaan. We zijn in de kern gewoon dieren natuurlijk, en heb je geen duidelijke functie in die groep, dan is het inderdaad vaak een gegeven dat je buiten de boot valt. Zeg ik zonder boosheid of zo verder, puur beschouwend.

En jij noemt het een win-win, maar waar om zou het dat zijn voor de grootste groep? Ik zie het niet, hoor. Imho leg je te veel emotie in je beschouwing en dat vertroebelt.

Ik durf wel eens rond de pot draaien. Da's waar. De kern van het verhaal is dat, als iets niet hoeft, het ook niet veroorzaakt moet worden door allerlei kunstmatige sociale constructies. Want die zorgen ervoor dat wat 'raar' is aan de kant geschoven wordt en vaak op een harde manier. Terwijl dat niet nodig is. Is het raar en vind je het maar niets? Ga er dan niet verder op in. Maar begin niet met bijvoorbeeld pestgedrag. Want dan worden er frustraties gecreëerd bij de gepeste en vroeg of laat reageert die ook. Met alle gevolgen van dien. Veelal nog 'eigenaardiger' dan voordien. Volgens mij is dat dan een normale actie-reactie?

Ik snap jouw punt en het feit is dat men in de diepste wortel van ons bestaan neigt naar de noodzaak tot voortplanting.

Ik zie een win-win in een situatie waarbij er bijvoorbeeld een kinderloos koppel dat in een bos woont. Dat eventueel als 'eigenaardig' bestempeld kan worden maar waar m'n hen verder geen last van heeft. Als die mensen gelukkig zijn en als de anderen hen met rust laten is iedereen er toch bij gebaad? Waarom is het in bepaalde situaties per sé nodig om bij hen reacties uit te lokken of hen te pesten? Komt toch vaak voor? Je hoeft niet in interactie te gaan met hen maar toch zeker geen conflict maken dat er niet is? Laat hen doen en doe het jouw eigen ding. Geen frustraties, geen negatieve gevoelens, gewoon iets neutraal.

Ik leg er inderdaad veel emotie in en dat vertroebelt, da's waar. Alleen vind ik persoonlijk dat we net iets minder hard mogen zijn tegenover elkaar. Nu denk ik dat er veel te vaak een lone wolf gecreëerd wordt terwijl dat te voorkomen is. Er hoeft niets gemaakt/gefaket te worden, enkel de opstelling/mindset kan toch wat anders? Elkaars perspectief trachten te begrijpen kan ons al ver brengen maar dat vraagt natuurlijk wat energie en wat tijd.
quote:2koffie schreef op 09 mei 2017 @ 11:25:

Met je paragraaf daarboven had ik veel ervaring toen ik in de twintig was - als slachtoffer :-) Ik gaf iedereen, ook vreemde figuren, altijd beleefd antwoord en er bleken er dus heel veel te zijn die dat opvatten als interesse van mij uit. Als ze mij dan uitvroegen en ik nee zei, waren ze boos. Dan vonden ze me gemeen of lesbisch (uh?). Misschien wel gemeen én lesbisch tegelijk.Dit is precies wat ik bedoel. Deze mannen die zo boos reageren, slaan de plank gigantisch mis. Het zegt meer over henzelf dan over jou. Zij interpreteerden jouw gedrag verkeerd (nota bene hun fout) en geven jou daarvan - geheel ten onrechte natuurlijk - de schuld. Ik zou hiervan de grondoorzaak willen weten. Waardoor gingen zij de mist in? Wat hebben ze zelf geleerd in de omgang met vrouwen?
World of Warcraft: Legion
quote:hans66 schreef op 09 mei 2017 @ 13:58:

[...]

Dit is precies wat ik bedoel. Deze mannen die zo boos reageren, slaan de plank gigantisch mis. Het zegt meer over henzelf dan over jou. Zij interpreteerden jouw gedrag verkeerd (nota bene hun fout) en geven jou daarvan - geheel ten onrechte natuurlijk - de schuld. Ik zou hiervan de grondoorzaak willen weten. Waardoor gingen zij de mist in? Wat hebben ze zelf geleerd in de omgang met vrouwen?

Dat is eigenlijk een 'samenvatting' vanuit één van de perspectieven...

Als iemand per sé commentaar wenst te geven op iemand, doe dat dan pas als je de moeite hebt gedaan om de antwoorden op diverse 'Waarom-vragen' uit te vissen. Dat zorgt hypothetisch voor begrip waardoor je je misschien wel kunt inleven in die persoon en waardoor je misschien zelfs constructief kan helpen.

Met die gedachte dat er wederzijds tijd en energie geïnvesteerd wordt. Dat hoeft op zich niet zoveel te zijn vermoed ik.

Dan pas mag je spreken...

Onlangs een artikel gezien in de Flair (of althans het kopje ervan) waarbij een jongere dame (35) ALS heeft maar door een oudere dame uitgescholden word als zatte trut...

Da's een hele pijnlijke situatie die perfect te vermijden viel mocht die oudere dame moeite gedaan hebben om te vragen waarom die jongere dame gedrag stelde dat leek op dat van een alcoholverslaafde en niet zomaar oordeelde op basis van geen informatie.

Dan houdt men beter z'n mond als er toch maar onzinnige zaken uit kunnen komen...

Eén simpel klein voorbeeld dat pijn en frustraties oproept die per definitie te vermijden waren...
quote:justme_37 schreef op 09 mei 2017 @ 00:28:

[...]

Het is voor mij nu eerst noodzaak om weer iets van menselijke emoties terug te krijgen. Ik ben nu al een paar jaar een soort robot dat emoties faked en door het leven gaat op de automatische piloot. Ik voel me niet slecht of goed, het voelt alsof ik niet leef ondanks dat ik wel bepaalde hobby's uitoefen. Ik wil de passie weer terug krijgen en kunnen voelen.

Wauw, ik ben al de hele dag in een vrolijke stemming door jou. Ik vind dat jij een grote doorbraak hebt bereikt. Ik voel dezelfde euforische stemming die ik had bij mijn eigen doorbraak een tijdje geleden.

Gefeliciteerd met dit resultaat. Je mag best trots zijn op jezelf. Super Super Super.

quote:hans66 schreef op 09 mei 2017 @ 13:58:

[...]

Dit is precies wat ik bedoel. Deze mannen die zo boos reageren, slaan de plank gigantisch mis. Het zegt meer over henzelf dan over jou. Zij interpreteerden jouw gedrag verkeerd (nota bene hun fout) en geven jou daarvan - geheel ten onrechte natuurlijk - de schuld. Ik zou hiervan de grondoorzaak willen weten. Waardoor gingen zij de mist in? Wat hebben ze zelf geleerd in de omgang met vrouwen?

Voor de mannen zelf, en andere mannen, is het wel handig om te weten ja. Als ze dat inzicht in zichzelf niet ontwikkelen, zullen ze iedere keer tegen hetzelfde aan blijven lopen.

Ze willen teveel stappen overslaan en geen moeite steken in die tussenliggende stappen. Bovendien richten ze zich op de verkeerde vrouwen.
quote:justme_37 schreef op 09 mei 2017 @ 00:19:

[...]

...... Ik durf nog steeds geen praatje te beginnen uit het niets met vrouwelijke personen. Ik ga dan meteen weer denken aan het verleden .......

Vanaf nu mag je gewoon bang zijn. Die angst is zooo herkenbaar voor mij. Ik ben diep, diep geroerd. Vanaf nu hoef je niet meer te versieren, hoef je niet meer te scoren, hoef je niet meer te presteren. Vanaf nu mag je gewoon bang zijn. Ik heb de afgelopen tijd veel gehuild (na de doorbraak). Ik kan me voorstellen dat er bij jouw ook tranen komen.

HELEMAAL NIETS HOEFT MEER. Je bent oké zoals je bent. Je bent vermoeid, ga eerst maar eens flink uitrusten. Een maand lang lastige situaties met vrouwen vermijden waarin je niet jezelf kan zijn,

.

quote:Ook heb ik nog steeds vluchtgedrag. Zo zaten er laatst 3 dames op een bankje buiten in een park. Sowieso is dit zeer bedreigend voor mannen als ik .........

Bedreigend en intimiderend. Heel herkenbaar. Vanaf nu hoef je helemaal niets meer.

Tot slot heb ik nog een gedicht voor jou van Priesteres Krista Steenbergen dat ik wil delen:

"Lichaam als instrument"

Rust uit op mijn borsten.

Laat me je kussen met mijn lippen als een moeder.

Met mijn mond vertel ik je verhaaltjes over dat er alleen maar Liefde is.

Met mijn zachte ogen Zie ik jou, tot in je diepste kern, waar jij en ik één zijn. Mijn ogen die kijken zonder oordeel.

Met mijn oren luister ik eindeloos naar jouw verdriet, jouw pijn, jouw verhaal.

Met mijn hart, laat ik je de oneindige ruimte voelen die wij zijn.

Mijn handen strelen je, verwarmen je, raken je. Ik houd je gezicht vast en zegen je.

Mijn armen omhelzen je en je voelt de warmte van mijn lichaam.

Onze adem groeten elkaar.

Met het vuur in mijn bekken nodig ik je uit, daag ik je uit om je eigen kracht in jouw bekken te voelen.

Samen zweven we op golven energie.

Dansen we, ontmoeten we.

Mijn hart opent en opent jouw hart.

Een stroom van liefde bemint ons.

Zo laat ik je via het lichaam voelen wie zij is.
Ik begrijp met de beste wil van de wereld niet wat er bedreigend kan zijn aan 3 vrouwen die op een bankje zitten. Vrouwen die geen gesprek beginnen me je, geen moves maken, geen rare dingen roepen, eigenlijk helemaal niks doen waar jij bij betrokken bent of wat je als bedreigend zou kunnen opvatten, ze zitten gewoon te zijn en dan zijn ze bedreigend??
quote:Timetraveler schreef op 09 mei 2017 @ 15:50:

Ik begrijp met de beste wil van de wereld niet wat er bedreigend kan zijn aan 3 vrouwen die op een bankje zitten. Vrouwen die geen gesprek beginnen me je, geen moves maken, geen rare dingen roepen, eigenlijk helemaal niks doen waar jij bij betrokken bent of wat je als bedreigend zou kunnen opvatten, ze zitten gewoon te zijn en dan zijn ze bedreigend??Met z'n drieën!
Dat ligt eraan wat TO heeft meegemaakt toch? Lijkt me niet zo moeilijk te begrijpen.

Ik begrijp met de beste wil van de wereld niet wat er bedreigend kan zijn aan 3 vrouwen die op een bankje zitten. Vrouwen die geen gesprek beginnen me je, geen moves maken, geen rare dingen roepen, eigenlijk helemaal niks doen waar jij bij betrokken bent of wat je als bedreigend zou kunnen opvatten, ze zitten gewoon te zijn en dan zijn ze bedreigend??

Maar misschien gaan ze wel rare dingen roepen of iets andere vervelends doen. Bij het idee alleen al dat dit zou kunnen gebeuren krijg je al de zenuwen. Dat misschien?

Want er moest geloof ik een rolletje pepermunt opgeraapt worden? Raap het op, neem er zelf eentje en bied het de dames ook aan.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Hm ja. Ik ben het zo niet gewend dat mannen vrouwen imponerend en zelfs eng vinden. Ik ga het hele topic eens lezen. Heb geduld met me.
quote:strikjemetstippels schreef op 09 mei 2017 @ 11:02:

[...]

Wat vind je dan van de andere kant?

Ik, vrouw, 35j. Tot een paar jaar geleden kreeg ik erg veel mannelijke aandacht, en luisterden mannen toch wel naar mijn verhalen of opmerkingen want mooi snoetje en lichaam.

Nu het verval heeft toe geslagen, heb ik enkel mijn vreemde karakter nog. Geen mannen die meer naar me toe komen op straat, of extra lopen, geen verzachtende omstandigheid voor mijn afwijkend karakter.

Je moet niet denken dat de evolutionaire spel regels enkel jou raken. Voor iedereen m of v buiten de comfort van ~67% in de Gauss distributie is het gewoon niet zo simpel vaak.

Ik vind van mezelf dat ik ook een vreemd karakter heb. Veel mensen vinden het denk ik vreemd dat ik op mijn 43ste nog maagd ben. Dat zegt wel iets over mijn karakter.

En ik snap helemaal wat jij bedoelt wat betreft verval en het vrouwelijke . Lange tijd kon ik eigenlijk het beste communiceren met bejaarde vrouwen. In zekere zin staan zij ook aan de kant en dat schept een band, want ik voel mij ook aan de kant staan.
Ik schrik daar ook wel van. Dat er mannen zijn die zo bang zijn voor vrouwen in het algemeen. We zijn gewoon mensen. Hebben jullie dan geen zussen en nichtjes, geen moeder, nooit eens een vrouwelijke studiegenoot of klasgenoot, of collega gehad waarmee je gewoon goed overweg kon, zonder dat er allerlei andere gevoelens en angsten meespeelden?

De meeste vrouwen die ik ken zijn allemaal hartstikke druk met hun werk, sport, hobby's, vrienden en de rest van hun eigen leven. Sommigen hebben al lang een relatie en/of een gezin. Al die vrouwen zijn er echt niet op uit om jullie dagelijks af te wijzen, maar we zijn ook niet verplicht om vriendelijk te doen naar iedereen die we tegenkomen. We zijn niet verantwoordelijk voor jouw levensgeluk, dat zul je toch echt zelf moeten doen. Juist door al je onmacht en onzekerheid te projecteren op vrouwen, kom je geen stap verder, want niemand buiten jezelf kan je problemen oplossen.
quote:strikjemetstippels schreef op 09 mei 2017 @ 11:02:

[...]

Ik, vrouw, 35j. Tot een paar jaar geleden kreeg ik erg veel mannelijke aandacht, en luisterden mannen toch wel naar mijn verhalen of opmerkingen want mooi snoetje en lichaam.

Nu het verval heeft toe geslagen, heb ik enkel mijn vreemde karakter nog. Geen mannen die meer naar me toe komen op straat, of extra lopen, geen verzachtende omstandigheid voor mijn afwijkend karakter.

Wat heb jij jezelf dan aangedaan dat je op jouw jonge leeftijd de laatste 2 jaar zo erg bent 'vervallen'? Of heb je een ernstige ziekte doorgemaakt?

Ben ruim 10 jaar ouder dan jij.
quote:inkijk74 schreef op 09 mei 2017 @ 16:54:

[...]

Ik vind van mezelf dat ik ook een vreemd karakter heb. Veel mensen vinden het denk ik vreemd dat ik op mijn 43ste nog maagd ben. Dat zegt wel iets over mijn karakter.

En ik snap helemaal wat jij bedoelt wat betreft verval en het vrouwelijke . Lange tijd kon ik eigenlijk het beste communiceren met bejaarde vrouwen. In zekere zin staan zij ook aan de kant en dat schept een band, want ik voel mij ook aan de kant staan.Aan de kant van wat staan bejaarde vrouwen? A. Weet je helmaal miet of ze " het " nog doen en B. Hebben ze zeer waarschijnlijk ooit in het midden gestaan.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
En op welke leeftijd begint dat eigenlijk, bejaard-zijn?
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
quote:Elmervrouw schreef op 09 mei 2017 @ 17:28:

En op welke leeftijd begint dat eigenlijk, bejaard-zijn?Gewoon bij 65+
quote:valerievaldera schreef op 09 mei 2017 @ 16:57:

Ik schrik daar ook wel van. Dat er mannen zijn die zo bang zijn voor vrouwen in het algemeen. .........

Wij schrikken er zelf ook van. Elke keer weer als het heftig is.

Het is als een storm in ons lichaam als een vrouw emotioneel dichterbij komt, wij willen handelen, maar dan totaal verkrampen.

Heel veel energie gaat er in zitten om de storm eronder te krijgen.
quote:inkijk74 schreef op 09 mei 2017 @ 17:57:

[...]

Het is als een storm in ons lichaam als een vrouw emotioneel dichterbij komt, wij willen handelen, maar dan totaal verkrampen.

Op 'n bankje met vriendinnen zitten is 'emotioneel dichtbij' komen.. ? Waarom zijn vrouwen zo eng? Wat hebben ze je ooit aangedaan? En waarom kun je vrouwen niet gewoon als mensen zien? En telt het ook voor lesbische vrouwen of zijn die minder eng..?

Ik begrijp met de beste wil van de wereld niet wat er bedreigend kan zijn aan 3 vrouwen die op een bankje zitten. Vrouwen die geen gesprek beginnen me je, geen moves maken, geen rare dingen roepen, eigenlijk helemaal niks doen waar jij bij betrokken bent of wat je als bedreigend zou kunnen opvatten, ze zitten gewoon te zijn en dan zijn ze bedreigend??Op het eerste gezicht zou je zeggen dat ze om die redenen niet bedreigend zijn. Het probleem (in mijn geval vroeger) is, dat je niet weet wat ze gaan doen met wat ze zien.
World of Warcraft: Legion
quote:hans66 schreef op 09 mei 2017 @ 18:51:

[...]

Op het eerste gezicht zou je zeggen dat ze om die redenen niet bedreigend zijn. Het probleem (in mijn geval vroeger) is, dat je niet weet wat ze gaan doen met wat ze zien.Wat voor bijzonders zin ze dan? Een man ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven