37jarige man, advies gevraagd

08-10-2011 22:25 3087 berichten
Ik ben een 44 jarige man en maagd op alle gebieden. Nooit gezoend, nooit gedate en nooit seks gehad.

Huidige status 2018 in 7 jaar tijd sinds het begin van dit topic:

Geen veranderingen.
anoniem_132785 wijzigde dit bericht op 24-05-2018 23:42
7.30% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 09 mei 2017 @ 19:32:quote:Op het eerste gezicht zou je zeggen dat ze om die redenen niet bedreigend zijn. Het probleem (in mijn geval vroeger) is, dat je niet weet wat ze gaan doen met wat ze zien.Wat voor bijzonders zin ze dan? Een man ?Ik bedoel geklets achter je rug om. Als ze een in hun ogen eigenaardige man zien zullen ze dat later met hun vrienden bespreken: "Nou, ik heb laatst een man gezien... die vind ik raar..." gevolgd door geroddel. Dat geklets vindt dan later plaats, wanneer de man allang uit hun zicht is. Het was vroeger dat geklets dat ik (en misschien andere mannen) bedreigend vond. Vrouwen die niet meer jongvolwassen zijn zullen niet meer zo kletsen, maar uitzonderingen hierop zullen er nog af en toe zijn. Ik ben de 50 gepasseerd maar mensen vertrouw ik niet automatisch.
World of Warcraft: Legion
quote:hans66 schreef op 09 mei 2017 @ 19:47:

[...]

Ik bedoel geklets achter je rug om. Als ze een in hun ogen eigenaardige man zien zullen ze dat later met hun vrienden bespreken: "Nou, ik heb laatst een man gezien... die vind ik raar..." gevolgd door geroddel. Dat geklets vindt dan later plaats, wanneer de man allang uit hun zicht is. Het was vroeger dat geklets dat ik (en misschien andere mannen) bedreigend vond. Vrouwen die niet meer jongvolwassen zijn zullen niet meer zo kletsen, maar uitzonderingen hierop zullen er nog af en toe zijn. Ik ben de 50 gepasseerd maar mensen vertrouw ik niet automatisch.Maar je weet helmaal niet OF ze kletsen en WAT ze zeggen, want daar ben je nooit bij.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:hans66 schreef op 09 mei 2017 @ 19:47:

[...]

Ik bedoel geklets achter je rug om. Als ze een in hun ogen eigenaardige man zien zullen ze dat later met hun vrienden bespreken: "Nou, ik heb laatst een man gezien... die vind ik raar..." gevolgd door geroddel. Dat geklets vindt dan later plaats, wanneer de man allang uit hun zicht is. Het was vroeger dat geklets dat ik (en misschien andere mannen) bedreigend vond. Vrouwen die niet meer jongvolwassen zijn zullen niet meer zo kletsen, maar uitzonderingen hierop zullen er nog af en toe zijn. Ik ben de 50 gepasseerd maar mensen vertrouw ik niet automatisch.Maar is dat erg dan? Mensen kletsen nou eenmaal en er valt altijd wel wat te roddelen. Kan zijn omdat ze je een rare vinden, maar net zo goed wanneer je op een supermodel lijkt. Of je hebt toevallig dezelfde jas aan als hun jongere broertje.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
quote:strikjemetstippels schreef op 09 mei 2017 @ 11:11:

[...]

Ik zou me zo in schrijven (hypothetisch want ik ben er te verlegen voor), als vrouw.

Eigenlijk vind ik dat zonde, hoewel ik helemaal begrijp als iemand verlegen is. Vanzelfsprekend.

Punt is dat ik best wel vrijgezelle mannen ken die ik ook een vriendin gun. Soms Nerd-achtige types, maar dat zijn best oké mannen.

Had ik al gezegd dat ik ook een vriendin zoek? Oud ben je niet want je bent 8 jaar jonger. Misschien vind je jezelf een afwijkend type, maar dat zie ik niet als een obstakel voor een leuke avond. (we kunnen het altijd hebben over de evolutietheorie (heb je al eens nagedacht waarom het homofilie nog steeds bestaat en er niet 'uitgefokt' is? ))
quote:blijfgewoonbianca schreef op 09 mei 2017 @ 19:50:

[...]

Maar je weet helmaal niet OF ze kletsen en WAT ze zeggen, want daar ben je nooit bij.En ik dacht ook dat vrouwen veel kletsten/roddelen onderling....tot ik eens een jongensgroepsapp zag. Man man daar steken mijn vriendinnen en ik zwak bij af hoor
quote:watmoetikhiervandenken schreef op 09 mei 2017 @ 10:36:

[...]

Momenteel ben ik ook buitenstaander. Ben in mijn vorige relatie bedrogen en ijskoud aan de kant gezet/ingeruild. ......

Heftige shit man! Het kan best zijn dat jij op dit moment mèèr buitenstaander bent dan ik.

Voor jou geldt ook: Welcome brother. Welkom bij ons clubje.
Dus eigenlijk gaat het om een sociale fobie maar dan alleen tegenover vrouwen (van een bepaalde leeftijd?).
quote:blijfgewoonbianca schreef op 09 mei 2017 @ 19:50:

[...]

Maar je weet helmaal niet OF ze kletsen en WAT ze zeggen, want daar ben je nooit bij.Nee, inderdaad. Ze observeren, maar later merk je dat ze geroddeld hebben. Door de gebeurtenissen daarna. Daar zijn zij soms niet zelf bij betrokken, maar anderen.
quote:tonkje schreef op 09 mei 2017 @ 20:13:

[...]

Maar is dat erg dan? Mensen kletsen nou eenmaal en er valt altijd wel wat te roddelen. Kan zijn omdat ze je een rare vinden...Ik denk, dat je het effect van roddelen een beetje onderschat.
Off topic
quote:hans66 schreef op 09 mei 2017 @ 13:58:

[...]

Dit is precies wat ik bedoel. Deze mannen die zo boos reageren, slaan de plank gigantisch mis. Het zegt meer over henzelf dan over jou. Zij interpreteerden jouw gedrag verkeerd (nota bene hun fout) en geven jou daarvan - geheel ten onrechte natuurlijk - de schuld. Ik zou hiervan de grondoorzaak willen weten. Waardoor gingen zij de mist in? Wat hebben ze zelf geleerd in de omgang met vrouwen?

Ja gewoon, het probleem waar veel mannen last van hebben: een iets te opgeblazen, en volledig misplaatst, ego.

Als ze nee zegt, draai gewoon om wens haar succes en ga verder. Het is totaal irrelevant waarom ze nee zegt. Ze ken jou niet eens dus persoonlijk kan het niet zijn.
quote:valerievaldera schreef op 09 mei 2017 @ 16:57:

Ik schrik daar ook wel van. Dat er mannen zijn die zo bang zijn voor vrouwen in het algemeen. We zijn gewoon mensen. Hebben jullie dan geen zussen en nichtjes, geen moeder, nooit eens een vrouwelijke studiegenoot of klasgenoot, of collega gehad waarmee je gewoon goed overweg kon, zonder dat er allerlei andere gevoelens en angsten meespeelden?

De meeste vrouwen die ik ken zijn allemaal hartstikke druk met hun werk, sport, hobby's, vrienden en de rest van hun eigen leven. Sommigen hebben al lang een relatie en/of een gezin. Al die vrouwen zijn er echt niet op uit om jullie dagelijks af te wijzen, maar we zijn ook niet verplicht om vriendelijk te doen naar iedereen die we tegenkomen. We zijn niet verantwoordelijk voor jouw levensgeluk, dat zul je toch echt zelf moeten doen. Juist door al je onmacht en onzekerheid te projecteren op vrouwen, kom je geen stap verder, want niemand buiten jezelf kan je problemen oplossen.Dit herken ik uit het verleden: de hoofdoorzaak dat mannen bang zijn voor vrouwen, is omdat ze weinig eigenwaarde hebben en zichzelf eigenlijk niet goed genoeg vinden. Dat leidt altijd tot geforceerd gedrag en tja dat merken vrouwen ook wel. Uiteindelijk ben je dan niet meer degene die ze in het begin leuk/interessant vonden en dan is het niet raar dat ze hun interesse verliezen.
quote:spell68 schreef op 09 mei 2017 @ 22:21:

Ja gewoon, het probleem waar veel mannen last van hebben: een iets te opgeblazen, en volledig misplaatst, ego.

Als ze nee zegt, draai gewoon om wens haar succes en ga verder. Het is totaal irrelevant waarom ze nee zegt. Ze ken jou niet eens dus persoonlijk kan het niet zijn.

"draai gewoon om" van die waardeloze adviezen die je al twintig jaar hoort en die niet werken. Elke keer worden we op die manier met een kluitje het riet ingestuurd. Fuck You!

We hebben in dit systeem meer dan twintig jaar aan de kant gestaan. De maat is vol en we gaan dit systeem omver werpen. We zijn tot het uiterste getergd. Je gaat het meemaken, met 25 jaar frustratie kan er heel wat energie vrijkomen, dat kan ik jou verzekeren!
quote:spell68 schreef op 09 mei 2017 @ 22:25:

Dit herken ik uit het verleden: de hoofdoorzaak dat mannen bang zijn voor vrouwen, is omdat ze weinig eigenwaarde hebben en zichzelf eigenlijk niet goed genoeg vinden. Dat leidt altijd tot geforceerd gedrag en tja dat merken vrouwen ook wel. Uiteindelijk ben je dan niet meer degene die ze in het begin leuk/interessant vonden en dan is het niet raar dat ze hun interesse verliezen.Even mezelf als voorbeeld. Ik heb nooit een eigenwaarde probleem gehad op andere vlakken, integendeel. Heb van een een maatschappelijk gehoord dat er niets mis was met me (behalve onervarenheid) En toch in relatie tot vrouwen inderdaad mezelf te laag plaatsen. Mijn zelfbeeld strookte door de ervaringen niet met de werkelijkheid. Ik denk dat dit voor het grootste deel kwam doordat ik buiten versierpogingen nagenoeg geen contact had met vrouwen, mannelijke vriendenkring, opleiding en werkomgeving. Klinkt dat aannemelijk?
quote:inkijk74 schreef op 09 mei 2017 @ 23:14:

[...]

"draai gewoon om" van die waardeloze adviezen die je al twintig jaar hoort en die niet werken. Elke keer worden we op die manier met een kluitje het riet ingestuurd. Fuck You!

We hebben in dit systeem meer dan twintig jaar aan de kant gestaan. De maat is vol en we gaan dit systeem omver werpen. We zijn tot het uiterste getergd. Je gaat het meemaken, met 25 jaar frustratie kan er heel wat energie vrijkomen, dat kan ik jou verzekeren!Heb je zelf door hoe eng dit klinkt?
quote:SF_ schreef op 09 mei 2017 @ 23:27:

[...]

Heb je zelf door hoe eng dit klinkt?Die spell68 is gewoon een arrogante kwal. Na 25 jaar kan het niet langer opbrengen om ja en amen te zeggen.
Wow...

Wat Spell schrijft is niet arrogant, hij legt gewoon een sociale regel uit. 'Systeem omverwerpen', 'fuck you', "getergd' ...

Zoek hulp.
Ik ben het ook eens met Spell.

Ik heb dan wel een stoornis in het autismespectrum, maar op veel vlakken ben ik in de praktijk nauwelijks autistisch. Ik gedraag me soms net iets anders. Ik heb wel profijt van de positieve kanten van autisme. Mensen met andere vormen van autisme weet ik wel op hun waarde te schatten.

Op het vlak van het aanspreken van vrouwen ben ik erg verlegen (of ik pas het systeem toe: Als een vrouw geen voor mij herkenbare interesse toont, is ze gewoon niet verliefd, en wil ze geen contact of uitsluitend vriendschappelijk contact) en erg onervaren. Ik weet ook niet wat ik moet doen als het goed mogelijk is dat ze wel verliefd is.

Autisme is een reden om mij hiermee niet te helpen. "Aan autisme is niets te doen, dus therapie of psychiatrische medicatie zal niet helpen, dus ook geen Cognitieve Gedrags-Therapie" zegt de weigerachtige hulpverlening. En daar heb ik het maar mee te doen. Met ongeveer 340 euro armer sta ik weer op straat (ik heb een flinke spaarpot, maar ik vind dat dat er niet toe doet; 340 euro vind ik wel weggegooid geld).

[...]

We hebben in dit systeem meer dan twintig jaar aan de kant gestaan. De maat is vol en we gaan dit systeem omver werpen. We zijn tot het uiterste getergd. Je gaat het meemaken, met 25 jaar frustratie kan er heel wat energie vrijkomen, dat kan ik jou verzekeren!Wow! Is er een (ondergrondse) beweging? De exacte plannen zijn zeker geheim?
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
En als het systeem omver geworpen is dan scoor je ineens wél een fotomodel?
quote:2koffie schreef op 10 mei 2017 @ 08:15:

En als het systeem omver geworpen is dan scoor je ineens wél een fotomodel?
quote:ooitverlegen schreef op 09 mei 2017 @ 23:14:

[...]

Even mezelf als voorbeeld. Ik heb nooit een eigenwaarde probleem gehad op andere vlakken, integendeel. Heb van een een maatschappelijk gehoord dat er niets mis was met me (behalve onervarenheid) En toch in relatie tot vrouwen inderdaad mezelf te laag plaatsen. Mijn zelfbeeld strookte door de ervaringen niet met de werkelijkheid. Ik denk dat dit voor het grootste deel kwam doordat ik buiten versierpogingen nagenoeg geen contact had met vrouwen, mannelijke vriendenkring, opleiding en werkomgeving. Klinkt dat aannemelijk?

Ja, want ik heb precies hetzelfde. Omdat ik er zo weinig mee omging, zag ik ze als "mythische en enge" wezens. En een relatie waarbij ik keihard gedumpt ben, wat 100% mijn eigen schuld was trouwens, die heeft me wel wakker gemaakt. Ik heb heel veel tijd en energie geïnvesteerd om te onderzoeken wat daar nu precies fout ging en voornamelijk wat mijn eigen aandeel was.

Dat is gelukt en dat heeft er ook voor gezorgd dat ik er tegenwoordig niet zo'n probleem meer mee heb.

[...]

We hebben in dit systeem meer dan twintig jaar aan de kant gestaan. De maat is vol en we gaan dit systeem omver werpen. We zijn tot het uiterste getergd. Je gaat het meemaken, met 25 jaar frustratie kan er heel wat energie vrijkomen, dat kan ik jou verzekeren!

Het is wel begrijpelijk dat vrouwen hard voor je wegrennen, ik vind je als een heel eng mannetje klinken. Beetje zoals een godsdienstfanaat. Yek!

Is MGTOW niets voor jou? Ergens in Tibet, in een klooster of zo.
quote:hans66 schreef op 10 mei 2017 @ 04:37:

---

Autisme is een reden om mij hiermee niet te helpen. "Aan autisme is niets te doen, dus therapie of psychiatrische medicatie zal niet helpen, dus ook geen Cognitieve Gedrags-Therapie" zegt de weigerachtige hulpverlening. En daar heb ik het maar mee te doen. Met ongeveer 340 euro armer sta ik weer op straat (ik heb een flinke spaarpot, maar ik vind dat dat er niet toe doet; 340 euro vind ik wel weggegooid geld).

Hebben die überhaupt verstand van hetgeen waarmee ze bezig zijn?

Denken zij nu werkelijk dat er geen enkele evolutie mogelijk is of houden ze zich oerdom omwille van financieringsregels?

Edit: "= laten we iedereen weer maar eens over dezelfde kam scheren..."
Inderdaad, JonasV. Ik heb serieus last van fabeltjes die invloedrijke mensen over autisme hebben. Het zijn zakkenvullers, i.p.v. dat het geld wordt ingezet waarvoor het bedoeld is. Mijn 340 euro is in hun zakken verdwenen, zonder dat daar wat tegenover staat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven