37jarige man, advies gevraagd

08-10-2011 22:25 3087 berichten
Ik ben een 44 jarige man en maagd op alle gebieden. Nooit gezoend, nooit gedate en nooit seks gehad.

Huidige status 2018 in 7 jaar tijd sinds het begin van dit topic:

Geen veranderingen.
anoniem_132785 wijzigde dit bericht op 24-05-2018 23:42
7.30% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dina80 schreef:
16-05-2017 15:40
Oh ik wil wel even voor je onder mijn bed kijken of ik nog zo'n bug voor je heb liggen?
Doe maar! Dat is beter dan aanschuiven in de eindeloze rij wachtenden voor de afdeling bugfix van Viva.
Ok, heb je een momentje?
Het topic "Het nieuwe forum is live! (Mededelingen bugs)" heeft in aantallen posts dit topic inmiddels ruimschoots ingehaald.

Ik vind het nogal wat om na 2700 berichten nog nooit een relatie te hebben gehad. Er gaat duidelijk iets helemaal niet goed. In mijn tijd zou ik daarvan in shock geraakt zijn denk ik.
ooitverlegen schreef:
16-05-2017 15:50
Het topic "Het nieuwe forum is live! (Mededelingen bugs)" heeft in aantallen posts dit topic inmiddels ruimschoots ingehaald.

Ik vind het nogal wat om na 2600 berichten nog nooit een relatie te hebben gehad. Er gaat duidelijk iets helemaal niet goed. In mijn tijd zou ik daarvan in shock geraakt zijn denk ik.
Oeps dubbel door het corrigeren van een foutje, sorry!
ooitverlegen schreef:
16-05-2017 15:50

Ik vind het nogal wat om na 2700 berichten nog nooit een relatie te hebben gehad. Er gaat duidelijk iets helemaal niet goed. In mijn tijd zou ik daarvan in shock geraakt zijn denk ik.
Er wordt al 2700 berichten over de theorie gepraat, maar weinig in de praktijk gedaan.
Eigenlijk net zoals in het topic 'het nieuwe forum is live'.
Ik heb voor je onder mijn bed gekeken, maar helaasch, geen bug daar gevonden. Wel een winegum, propje papier en een slipje (van mezelf helaas).
Dina80 schreef:
16-05-2017 15:53
Er wordt al 2700 berichten over de theorie gepraat, maar weinig in de praktijk gedaan.
Eigenlijk net zoals in het topic 'het nieuwe forum is live'.
Treffende overeenkomst! Ik kwam op een speciaal forum overigens een toepasselijk topic tegen: Zijn (deze groep) advies resistent? :lightbulb:

Ook is daar een topic geweest met een poll wat je allemaal onderneemt om de situatie te veranderen. Dat viel nogal tegen. Maar het geldt niet voor allemaal want er is ook een succes topic.
Dina80 schreef:
16-05-2017 15:55
Ik heb voor je onder mijn bed gekeken, maar helaasch, geen bug daar gevonden. Wel een winegum, propje papier en een slipje (van mezelf helaas).
Misschien herken je ze gewoon niet, dat is hier ook het probleem.

Hahaha, kleingeld van maken. Is daar al een topic over geweest?
Is waar al een topic over geweest?
Dina80 schreef:
16-05-2017 16:04
Is waar al een topic over geweest?
Gedragen ondergoed verkopen.
Helaasch, hij draait nu al mee met de wasmachine.
Kan ik u nog ergens anders mee van dienst zijn?
Maar er wordt toch iedere dag nieuw geproduceerd? Ik realiseer me ineens dat je ook op die manier in contact kunt komen met de man/ vrouw van je dromen. Oh ja nee, inkijk had dat idee al.
Ja, maar ik ben zeer gehecht aan allen.
Nou werp jij ook drempels op, de pot verwijt de ketel!
Wie een partner zoekt moet zichzelf wel laten zien!
Daar heb je een goed punt, makker.
Dankje Dina80! Door wanhoop schoot ik in dat "mezelf laten zien" misschien een beetje door in creatieve richtingen. Ook kregen enkele mensen een beetje last van plaatsvervangende schaamte maar het lukte mij toch daar niets van aan te trekken om zo mijn doel te bereiken.
Vertel!
Even een toelichting: Er was nog geen Internet dus ik had geen app of site waar ik mezelf op kon plaatsen!

Heb hem hier al eens ergens verteld: Ik heb eens contact briefjes in bibliotheek boeken gedaan. Dat waren dan natuurlijk boeken waarvan ik dacht daarin hebben we al dezelfde smaak. Een reactie heb ik nooit gehad maar ik kwam in een kroeg wel aan de praat met dame die in de bibliotheek werkte dus ik vertelde dit: Was jij dat? :O

Rest volgt...
Vertel verder!
ooitverlegen schreef:
16-05-2017 17:21
Even een toelichting: Er was nog geen Internet dus ik had geen app of site waar ik mezelf op kon plaatsen!

Heb hem hier al eens ergens verteld: Ik heb eens contact briefjes in bibliotheek boeken gedaan. Dat waren dan natuurlijk boeken waarvan ik dacht daarin hebben we al dezelfde smaak. Een reactie heb ik nooit gehad maar ik kwam in een kroeg wel aan de praat met dame die in de bibliotheek werkte dus ik vertelde dit: Was jij dat? :O

Rest volgt...
Ik vind het nu al super :heart:
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Ik had op een avond een afspraak waarbij ik door een collega van een station opgehaald zou worden. In het treindeel zat ik alleen met een leuke vrouw een paar banken verderop. Ze begon af en toe op te kijken van haar boek en te glimlachen. Ik probeerde een beetje terug te flirten maar veel meer wist ik er op dat moment ook niet van te maken. Dit ging nog een tijdje door tot ik moest uitstappen en nog een keer achterom keek: Balen!
Tot ik redeneerde dat ze een boek over gezondheidszorg las en haar instaphalte het beginpunt van de trein was. Ik bedacht het plan om naar het ziekenhuis van die stad te gaan en een oproepje te plaatsen in de personeelskantine. Ik ben er samen met een goede vriend uit die plaats naartoe gegaan en hij vond het best awkward. Maar ik werd keurig geholpen door een mannelijke medewerker die naar 2 personeelskantines meeliep. Heel mooi geregeld.

Het ongelooflijke gebeurde een dag of wat later: Ze belde en wist wie ik was! Ik dacht natuurlijk wow maar lang duurde dat niet. Ze vroeg wat ik ermee voor ogen had maar een date zat er niet in. Het was gewoon een flirt geweest, niets bijzonders!
Ik ben kort daarna ook nog gebeld door een vrouw van een groepje dames die wel interesse had(den) in een date maar ik ben misschien? zo stom geweest om daar niet op in te gaan :$
Dit kan ZO in het blundertopic, man!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven