37jarige man, advies gevraagd

08-10-2011 22:25 3087 berichten
Ik ben een 44 jarige man en maagd op alle gebieden. Nooit gezoend, nooit gedate en nooit seks gehad.

Huidige status 2018 in 7 jaar tijd sinds het begin van dit topic:

Geen veranderingen.
anoniem_132785 wijzigde dit bericht op 24-05-2018 23:42
7.30% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dina80 schreef:
17-05-2017 10:04
Wat bedoel je?
Ik ga een poging doen: Zoals ik er nu tegen aankijk is "koud aanspreken" van een bijna willekeurige vrouw zonder dat daar enige aanleiding aan vooraf ging waarbij zij ook was betrokken niet "normaal".

Meer gebruikelijk is dat er al iets gemeenschappelijks plaatsvond. Dat kan een aanleiding zijn in het openbaar maar meestal ontmoeten mensen elkaar vaker in een gemeenschappelijke activiteit of sociale kring.
Soms zien mannen in iets kleins een aanleiding. Ik noem een voorbeeld: Ik zat in de trein op een tweezitsbank. Het was rustig, dus ik had mijn tas op de plaats naast me liggen. De trein arriveerde bij een druk station waar wel veel mensen instapten. Ik zette mijn tas op mijn schoot om plaats te maken voor een man die naast me wilde zitten, en knikte hem daarbij glimlachend toe. Met die glimlach bedoelde ik iets als 'ik zie dat het opeens druk is, ik zal even plek voor u maken'. Maar die man zag daar aanleiding in om te flirten. Toen 'moest' ik de rest van de reis met hem praten. Ik kon niet het juiste moment vinden om hem 'af te wijzen' omdat hij over gewone onderwerpen sprak. Pas aan het einde van de reis 'gaf hij toe' dat hij me probeerde te versieren, en vroeg me voor een date.
Ik spreek niet zomaar vrouwen aan. Daar moet een reden voor zijn. Als een vrouw mooi is, als dat nog steeds nauwelijks een reden.

Vaker gebeurt het, dat ik door vrouwen aangesproken word. Ze zijn vaak een stuk jonger en mooier dan gemiddeld. Ik vind de meeste vrouwen wel knap.
World of Warcraft: Legion
Zou het voorbeeld dat ik gaf over de situatie in de trein een reden voor je zijn om een vrouw aan te spreken?
Dina80 schreef:
17-05-2017 10:25
Soms zien mannen in iets kleins een aanleiding. Ik noem een voorbeeld: Ik zat in de trein op een tweezitsbank. Het was rustig, dus ik had mijn tas op de plaats naast me liggen. De trein arriveerde bij een druk station waar wel veel mensen instapten. Ik zette mijn tas op mijn schoot om plaats te maken voor een man die naast me wilde zitten, en knikte hem daarbij glimlachend toe. Met die glimlach bedoelde ik iets als 'ik zie dat het opeens druk is, ik zal even plek voor u maken'. Maar die man zag daar aanleiding in om te flirten. Toen 'moest' ik de rest van de reis met hem praten. Ik kon niet het juiste moment vinden om hem 'af te wijzen' omdat hij over gewone onderwerpen sprak. Pas aan het einde van de reis 'gaf hij toe' dat hij me probeerde te versieren, en vroeg me voor een date.
Een kleine aanleiding is alweer beter dan uit het niets. Toevallig had hij aan jou de verkeerde maar er is vast een kans van ik zeg maar iets 1 op 100 dat de vrouw single is, hem ook leuk vindt en het dus een keer succes heeft.
Dat is helemaal waar, maar aan de andere kant: Wat moet ik dan in zo'n situatie? Met een stalen gezicht mijn tas weggrissen zonder oogcontact te maken? Daar wordt de wereld ook niet vriendelijker op als iedereen dat doet. Het heeft echt twee kanten...
Dina80 schreef:
17-05-2017 10:32
Zou het voorbeeld dat ik gaf over de situatie in de trein een reden voor je zijn om een vrouw aan te spreken?
Het gebeurt weleens dat het druk is en dat een vrouw met een glimlach de stoel naast haar, of tegenover haar vrij maakt, zodat ik dan kan zitten. Die glimlach vat ik dan op als: "Je/u kunt naast me gaan zitten; ik heb geen enkel bezwaar." Het is gewoon een beleefde glimlach. Zonder de glimlach, denk ik dat ze denkt: "Het moet dan maar."

Ik begin geen gesprek, maar ik sta wel toe dat ze met mij een gesprek begint, wat af en toe gebeurt. Dan zoek ik er niets achter, wat het onderwerp dan ook is.
hans66 schreef:
17-05-2017 10:47
Het gebeurt weleens dat het druk is en dat een vrouw met een glimlach de stoel naast haar, of tegenover haar vrij maakt, zodat ik dan kan zitten. Die glimlach vat ik dan op als: "Je/u kunt naast me gaan zitten; ik heb geen enkel bezwaar." Het is gewoon een beleefde glimlach. Zonder de glimlach, denk ik dat ze denkt: "Het moet dan maar."
Ja precies, het is gewoon een beleefde glimlach. Wanneer je iemand zonder glimlach een plaats aanbied, lijkt het net alsof het totaal niet van harte gaat.
Dina80 schreef:
17-05-2017 10:42
Dat is helemaal waar, maar aan de andere kant: Wat moet ik dan in zo'n situatie? Met een stalen gezicht mijn tas weggrissen zonder oogcontact te maken? Daar wordt de wereld ook niet vriendelijker op als iedereen dat doet. Het heeft echt twee kanten...
Inderdaad. Zonder een glimlach denk ik dat ze het enigszins vervelend vindt, dat zij haar tas op haar schoot moet zetten, of na moet denken: "Waar laat ik nu mijn tas?" Een beleefde glimlach (alleen die glimlach, verder niets) stel ik wel enigszins op prijs. Het is een non-verbale variant van "Gaat u/ga zitten!".
Dina80 schreef:
17-05-2017 10:42
Natuurlijk moet je ook dat niet doen, alsjeblieft niet. Het heeft zeker twee kanten maar er moet wel iets kunnen. Het is voor jou als degene die iemand af moet wijzen ook niet leuk maar beide partijen moeten hier wel op een sociaal passende manier mee om kunnen gaan.
Er moet zeker wel iets kunnen, alleen door die twee kanten kan die grens dus erg dun zijn.
Dina80 schreef:
17-05-2017 11:17
Er moet zeker wel iets kunnen, alleen door die twee kanten kan die grens dus erg dun zijn.
En dat maakt dus dat een goede sociale antenne noodzakelijk is. Ook om er überhaupt succes mee te hebben.

Het veilige alternatief is overstappen op apps en sites. Tegenwoordig zit bijna iedereen op de mobiel, ook in het openbare leven. Misschien komt er wel een app waarmee je in een kleine straal om je heen kunt connecten met iemand die zich daarvoor digitaal heeft opengesteld.
Net zoiets als een andere kleur winkelmand voor vrijgezellen?
Dina80 schreef:
17-05-2017 11:30
Net zoiets als een andere kleur winkelmand voor vrijgezellen?
Ja, dat is de analoge oplossing! Maar niemand loopt graag te koop met zijn single status dus die methode is niet echt ideaal. Ik zie het al voor me in een winkel met enkele van die mandjes, is ook weer een beetje te geforceerd lijkt me.

Een app bericht krijgen als er een single waarmee je matcht in je buurt loopt lijkt me wel ideaal. Foto erbij en je weet gelijk wie je kunt aanspreken of afspreken.
ooitverlegen wijzigde dit bericht op 17-05-2017 11:49
1.12% gewijzigd
Ach, het is een beetje dagdromen Er zijn al zoveel digitale mogelijkheden.
ooitverlegen schreef:
17-05-2017 11:45
Ja, dat is de analoge oplossing! Maar niemand loopt graag te koop met zijn single status dus die methode is niet echt ideaal. Ik zie het al voor me in een winkel met enkele van die mandjes, is ook weer een beetje te geforceerd lijkt me.
Iedereen mag best weten dat ik single ben, maar met zo'n mandje zou ik me loslopend wild voelen. Dus nee, dan zou ik het 'gelukkig in relatie en niet op zoek' mandje kiezen en rustig mijn boodschappen gaan doen.
Een app bericht krijgen als er een single waarmee je matcht in je buurt loopt lijkt me wel ideaal. Foto erbij en je weet gelijk wie je kunt aanspreken of afspreken.
Tinder is toch zoiets? Of heb ik nu een heel verkeerd idee van die app?
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
tonkje schreef:
17-05-2017 13:20
Iedereen mag best weten dat ik single ben, maar met zo'n mandje zou ik me loslopend wild voelen. Dus nee, dan zou ik het 'gelukkig in relatie en niet op zoek' mandje kiezen en rustig mijn boodschappen gaan doen.

Tinder is toch zoiets? Of heb ik nu een heel verkeerd idee van die app?
Ik zou me ook ongemakkelijk voelen als loslopend wild inderdaad.

Geen idee of er bij Tinder nog meer selectie criteria gelden dan alleen een match op foto. Ik denk dat die apps geen bericht geven op basis van dicht bij elkaar zijn, de actuele gps locatie. Tegelijk mag er dan ook niet meer echt gefilterd worden anders kom je nooit iemand tegen.
Haha, door dit topic denk ik nu teveel na.
Net buiten passeerde ik mannen die bezig waren in plantsoenen en 'durfde' ik ze haast niet te groeten.
Toch gedaan.
Oei ongewenste bijwerkingen! Er moet een bijsluiter bij het forum komen. Dat kan gelijk mee in de bugfix.
Ik heb ook al veel bijwerkingen gehad van forumgebruik maar na 1000 berichten totaal gaat het echt een stuk beter.

Maar ze hebben gewoon terug gegroet zonder avances? Wat vervelend dat je dit dan ook nog hebt bij de verkeerde doelgroep.
Ze hebben gewoon terug gegroet zonder avances.

Een bijsluiter bij het forum is een goede, en zeker niet overbodig. ;)
anoniem_63a904d38f0f6 wijzigde dit bericht op 17-05-2017 15:49
0.42% gewijzigd
ooitverlegen schreef:
17-05-2017 11:45

Die app bestaat en heet Happen
Een keer toen ik op het station (beleefd) glimlachte naar een man zei hij: 'Wil je voor 100 euro met me naar bed?'
Hij keek er bloedserieus bij.
Tadderak30 schreef:
17-05-2017 15:47
Die app bestaat en heet Happen
Zie je wel! Ik mis alle leuke dingen. Ik snap niet dat sommige mannen zich niet in een speelgoedwinkel wanen met al dat leuks. Heb er in een andere eeuw al van gedroomd maar toen was het er niet.

Pfff de warmte slaat toe.
ooitverlegen wijzigde dit bericht op 17-05-2017 15:56
0.46% gewijzigd
Dina80 schreef:
17-05-2017 15:48
Een keer toen ik op het station (beleefd) glimlachte naar een man zei hij: 'Wil je voor 100 euro met me naar bed?'
Hij keek er bloedserieus bij.
Je bent hot! Jouw probleem is dat vrouwen zulke voorstellen niet doen. Ik weet er alles van, het leven is hard! :hug:
Misschien bedoelde hij wel dat IK die 100 euro moest betalen...
Ik ben niet hot, en al zeker niet op de 'standaard' manier.
Echt jammer dat vrouwen die voorstellen niet doen inderdaad. ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven