37jarige man, advies gevraagd

maandag 15 mei 2017 om 19:25
Als de relatie uit is kan zo iemand altijd weer een nieuwe versieren. Veel van de mannen zoals ik hier op het forum hebben jaren en jaren heel weinig intimiteit gehad en slapen elke nacht alleen in een bed.blijfgewoonbianca schreef: ↑15-05-2017 19:04En kan hij die vrouwen dan ook HOUDEN, nadat hij ze versierd heeft? Ik zei net al; dat zijn kunstjes. Maar dat maakt iemand nog niet " normaal sociaal " in andere situaties.
maandag 15 mei 2017 om 19:39
strikjemetstippels schreef: ↑15-05-2017 19:23Ja ok, ik denk dat je daar wel gelijk in hebt blijfgewoonbianca. Ik vind het wel interessante materie, wat iemand precies sociaal invoelend maakt en wat niet.
http://kennisbank.hva.nl/document/526918
Wordt hier heel simpel in uitgelegd.
En natuurlijk zijn bepaalde dingen zeker aan te leren, maar ik heb geen idee of dat ook nog zo is als je 40 plus bent.En, of je dan ook nog in die posties komt om ze toe te passen; de tijd voor verplicht samen spelen is dan al een poosje voorbij. En zoals ook in die link staat ; de kans is er ook dat iemand een bepaalde regel dan altijd , ongeacht de omstandigheden, toe zal passen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maandag 15 mei 2017 om 19:40
Iemand versieren geeft nog geen garantie op een gedeelde nacht, hoor.

maandag 15 mei 2017 om 19:51
Zeker interessante uitleg (al ben ik wel echt even met pauze in lezen, want zo veel grammaticale fouten wordt mij te veel). Met name interessant vond ik het systematiseren, ik doe dat ook en heb het idee dat dat mij juist in staat stelt mensen te begrijpen en daar op in te spelen. Maar de auteur stelt dat dat toch niet helemaal werkt, en ik zelf zal dan ook wel van nature invoelend zijn. Zo had ik het nooit echt bekeken, of iig niet al te lang.blijfgewoonbianca schreef: ↑15-05-2017 19:39http://kennisbank.hva.nl/document/526918
En natuurlijk zijn bepaalde dingen zeker aan te leren, maar ik heb geen idee of dat ook nog zo is als je 40 plus bent.En, of je dan ook nog in die posties komt om ze toe te passen; de tijd voor verplicht samen spelen is dan al een poosje voorbij. En zoals ook in die link staat ; de kans is er ook dat iemand een bepaalde regel dan altijd , ongeacht de omstandigheden, toe zal passen.

maandag 15 mei 2017 om 19:56
Ik ken iemand die dat zelf 'spontaan' noemtstrikjemetstippels schreef: ↑15-05-2017 19:08Toch zijn er wel heel veel zogenaamd sociale figuren die echt heel bot uit de hoek kunnen komen en maar alles zeggen dat in ze op komt. Is dat dan sociaal of niet invoelend?

Er zijn natuurlijk wel meerdere facetten of uitleggen van sociaal. Ik denk wel dat je op een gegeven moment wel doorhebt of iemand een antenne mist of gewoon onverschillig is.
maandag 15 mei 2017 om 20:03
De autistische man die ik via een forum heb gesproken wel. Maar er zijn vast veel mannen voor wie PUA tot niets leidt door verschillen in aanleg en leerbaarheid.blijfgewoonbianca schreef: ↑15-05-2017 19:04En kan hij die vrouwen dan ook HOUDEN, nadat hij ze versierd heeft? Ik zei net al; dat zijn kunstjes. Maar dat maakt iemand nog niet " normaal sociaal " in andere situaties.
Maar hey; Er ligt nog een hele wereld tussen achter elkaar vrouwen versieren en bij niet één vrouw landen.
maandag 15 mei 2017 om 20:05
Wil jij nou gewoon alleen maar graag van bil of wil je iemand die van je houdt ?
maandag 15 mei 2017 om 20:21
@bgb: Beide wil ik heel graag. Liefst van bil met iemand die van mij houdt. Het is al meer dan 20 jaar mijn vurige verlangen en ik durf er steeds meer voor uit te komen. Ook IRL. Het verlangen is zo sterk dat ik nu de revolutie doe.
Ik denk er zelfs over om mijn huidige werk op te geven om er 24/7 aan te besteden. Het verlangen is mega.
Ik denk er zelfs over om mijn huidige werk op te geven om er 24/7 aan te besteden. Het verlangen is mega.

maandag 15 mei 2017 om 20:28
Hoe doe je de revolutie? Is dat een cursus die je volgt?inkijk74 schreef: ↑15-05-2017 20:21@bgb: Beide wil ik heel graag. Liefst van bil met iemand die van mij houdt. Het is al meer dan 20 jaar mijn vurige verlangen en ik durf er steeds meer voor uit te komen. Ook IRL. Het verlangen is zo sterk dat ik nu de revolutie doe.

maandag 15 mei 2017 om 20:35
Jammer dat ik al een man heb.
maandag 15 mei 2017 om 20:58
Het gaat niet om een vrouw, maar het gaat om de vrouw.
Arm en Needy? Ik voel me volledig gesteund door mijn toekomstige vriendin in mijn keuzes. Ze is trots op mij. Ze staat achter mij.
De revolutie zal helpen om haar te vinden. Hoe groot en omvangrijk dat gaat worden weet ik niet. De plannen op dit punt spelen voornamelijk nog in mijn hoofd en ik wil ze hier niet delen.
Punt is: verhoogde inzet is nodig, want ik heb het gevoel dat ze wat ongeduldig raakt. Waar blijft die man van mij?
maandag 15 mei 2017 om 21:26
OMG.. ik gun iedereen een fijne liefde die past en intimiteit heeft ieder mens nodig. Maar 24/7 daarnaar zoeken.. ik zou als vrouw wel uitkijken voor zo'n man! Je bent voor velen júist ook interessant en aantrekkelijk vanwege de andere dingen die je in je leven doet!! Succes!
Het leven is te kort om er niet van te genieten.
maandag 15 mei 2017 om 21:30
Ik vind dat wel interessant, dergelijke rapporten. Maar ik ben er wel even bezig om het door te lezen. Het komend weekend zal ik het doorgelezen hebben en er een mening over hebben.blijfgewoonbianca schreef: ↑15-05-2017 19:39http://kennisbank.hva.nl/document/526918
Ik denk ook dat je op 40-jarige leeftijd dat ook nog kunt leren. Goed, veel kansen om de vaardigheden te leren toepassen, lijken voor mij vanwege de leeftijd minder te zijn, dan vroeger. In werkelijkheid is dat voor mij omgekeerd. Op de lagere school en voortgezet onderwijs was er vrijwel geen kans om dat te leren. Er was niet alleen weinig hulpverleners. Er waren beperkende invloeden van buitenaf (pesterijen). De invloeden zijn er nog steeds, maar niet zo hevig als toen. Deze invloeden vertragen mijn ontwikkeling of doen mij achteruitgaan. Als die invloeden verdedigd worden, kan ik gevoelig reageren.En natuurlijk zijn bepaalde dingen zeker aan te leren, maar ik heb geen idee of dat ook nog zo is als je 40 plus bent.En, of je dan ook nog in die posties komt om ze toe te passen; de tijd voor verplicht samen spelen is dan al een poosje voorbij. En zoals ook in die link staat ; de kans is er ook dat iemand een bepaalde regel dan altijd , ongeacht de omstandigheden, toe zal passen.
Het is waar dat soms, dus niet altijd, even moet nadenken, wanneer een bepaalde regel niet geldt, en waarom niet. Je kunt conclusies trekken uit de omgeving, die het noodzakelijk maakt, om anders te reageren.
World of Warcraft: Legion
maandag 15 mei 2017 om 21:35
Zo'n script werkt niet altijd. De mening van de ander doet er ook toe. Sommige mannen begrijpen dat echt niet (sommige vrouwen trouwens ook niet). Zij worden m.i. dan ten onrechte boos.blijfgewoonbianca schreef: ↑15-05-2017 19:40Iemand versieren geeft nog geen garantie op een gedeelde nacht, hoor.
maandag 15 mei 2017 om 21:52
Wat?! Je huidige werk opgeven om vrouwen te verleiden? Dat vind ik wel bizar. Ik begrijp dat je dit probleem hebt, maar er zijn ook andere belangrijke zaken in je leven? Je gaat toch niet echt je werk ervoor opofferen, of wel?inkijk74 schreef: ↑15-05-2017 20:21@bgb: Beide wil ik heel graag. Liefst van bil met iemand die van mij houdt. Het is al meer dan 20 jaar mijn vurige verlangen en ik durf er steeds meer voor uit te komen. Ook IRL. Het verlangen is zo sterk dat ik nu de revolutie doe.

maandag 15 mei 2017 om 21:54