38 en (nog) single

08-02-2020 14:31 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik ben nogal nieuw hier, maar ik zou mijn verhaal hier kwijt willen en wil graag jullie visie op mijn verhaal.

Ik ben namelijk 38 jaar en nog single. Normaal gesproken ben je op deze leeftijd al getrouwd of samenwonend met/zonder kinderen.

Ik heb een leuk vriendenkring en ik vind mijzelf een leuke vrouw. Alleen krijg ik helaas opmerkingen in mijn omgeving waarom ik nog single ben. Ik stel mij vaak open voor leuke contacten maar het daten lukt niet altijd. Ik wil graag een leuke serieuze relatie maar dan willen mijn dates juist geen relatie of iets vrijblijvend of niets vast.

Ben ik dan kieskeurig of ligt het aan mij? Ik denk juist van niet want ik neem geen relatie om niet alleen te zijn. Wat vinden jullie?
Murrmurr schreef:
08-02-2020 16:34
Wat natuurlijk ook gewoon zo is, maar ik wacht geduldig tot al die leuke mannen van hun vrouw af zijn, nieuwe ronde nieuwe kansen
Maar de meesten nemen dan nog wel wat ongewenste bagage mee zoals kinderen.
redbulletje schreef:
08-02-2020 16:35
Maar de meesten nemen dan nog wel wat ongewenste bagage mee zoals kinderen.
Oh ja, dan wacht ik nog geduldiger tot die uit huis gaan
Ben 38 en nu vijf jaar alleen. Een keer een scharrel gehad maar dat was het hem ook niet. Heb twee kinderen, baan, hond, zorg voor mijn moeder, etc. Online daten doe ik niet aan, en verder kom ik eigenlijk amper leuke vrijgezelle mannen tegen. Het is moeilijk iemand te ontmoeten. En ik moet zeggen ik ben er weinig mee bezig ook. Toevallig vorige week een keer uit gegaan en werkelijk geen een man gezien waarvan ik dacht mmm
reden dat ik niemand vind is omdat ik mij ook niet openstel, ben bv ook huismus en ga wel werken but thats it! moest ik mss wat meer moeite doen in uitgaansleven dat ik mss dan wel iemand zou tegenkomen. maar ik vind het zelf prima zo. ben ook geen persoon om samen te wonen en teveel rekening te moeten houden met iemand.
ik voel bv ook nooit aan als er iemand mij zie zitten, diene radar ontbreekt bij mij. maar heb nooit iets gemist in mijn leven.
nu kom ik thuis savonds en heb ik rust en geen stress.
nu hoe ouder je ook wordt ga je idd ook al meer mannen tegenkomen met bagage, en ik denk niet dat je daar ook op zit te wachten. tenzij je voor toyboy gaat.
icequeen2000 schreef:
08-02-2020 19:23
nu hoe ouder je ook wordt ga je idd ook al meer mannen tegenkomen met bagage, en ik denk niet dat je daar ook op zit te wachten. tenzij je voor toyboy gaat.
Bagage ~ levenservaring, niet? Wat is daar mis mee?
madamzonderm schreef:
08-02-2020 19:31
Bagage ~ levenservaring, niet? Wat is daar mis mee?
Levenservaring is niks mis mee, maar als ze aan voorgaande relaties kinderen hebben overhouden, zie ik dat wel als onoverkomelijke overlast.

Bovendien leidt levenservaring in veel gevallen ook tot meer belang hechten aan een eigen leven/woning ipv je eigen leven wederom in dienst te stellen van een partner waar je veel voor moet opofferen.
icequeen2000 schreef:
08-02-2020 19:22
reden dat ik niemand vind is omdat ik mij ook niet openstel, ben bv ook huismus en ga wel werken but thats it! moest ik mss wat meer moeite doen in uitgaansleven dat ik mss dan wel iemand zou tegenkomen. maar ik vind het zelf prima zo. ben ook geen persoon om samen te wonen en teveel rekening te moeten houden met iemand.
ik voel bv ook nooit aan als er iemand mij zie zitten, diene radar ontbreekt bij mij. maar heb nooit iets gemist in mijn leven.
Ik ben ook een huismus. Uitgaan in de zin van cafés heb ik nooit leuk gevonden. Samenwonen moet ik niet aan denken, heb ook liever geen logés. Eén keer een FBW te logeren gehad en dat was mijn ongemakkelijkste weekend ooit sinds ik op mezelf woon. Mijn huis voelt als mijn domein. En ik heb ook niet door als iemand me leuk vindt. Dan zegt mijn moeder ineens dat er een man indruk op me probeerde te maken. Niks van gemerkt.
Murrmurr schreef:
08-02-2020 16:37
Oh ja, dan wacht ik nog geduldiger tot die uit huis gaan
:proud:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
icequeen2000 schreef:
08-02-2020 19:22
Zo ben ik ook :high5:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
charlottew88 schreef:
08-02-2020 19:50
Zo ben ik ook :high5:
high five sister
paar keer op school gehad dat iemand verliefd op mij was van horen zeggen en ik was compleet uit de lucht gevallen, dacht eerder dat een dikke nek en arrogant was omdat hij altijd op mij zat te pesten of plagen...In mijn hoofd dacht ik dan fuck you kerel
redbulletje schreef:
08-02-2020 19:43
Levenservaring is niks mis mee, maar als ze aan voorgaande relaties kinderen hebben overhouden, zie ik dat wel als onoverkomelijke overlast.

Bovendien leidt levenservaring in veel gevallen ook tot meer belang hechten aan een eigen leven/woning ipv je eigen leven wederom in dienst te stellen van een partner waar je veel voor moet opofferen.
om ruzies tussen exes nog niet vergeten..
redbulletje schreef:
08-02-2020 16:05
Maar je hoeft te toch niet neer te leggen bij een relatie als je wensen onrealistisch zijn? Dan beter geen relatie dan genoegen nemen met iets waar jij je niet gelukkig bij voelt.
Niemand hoeft van mij een relatie
Ik geloof alleen niet in het 'te kieskeurig'geneuzel. Zijn vaak mensen die zelf weinig meebrengen en wel veel verwachten van de ander
Tja...
lilalinda schreef:
08-02-2020 21:30
Ik geloof alleen niet in het 'te kieskeurig'geneuzel. Zijn vaak mensen die zelf weinig meebrengen en wel veel verwachten van de ander
Tja...
Dat is toch de omschrijving van kieskeurig zijn.
iedereen is kieskeurig, hoe ge het draait of keert, ge pakt op straat toch ook niet de eerste de beste die je tegenkomt direct binnen? voor hetzelfde geld is het een creep.
lilalinda schreef:
08-02-2020 21:30
Tja...
Ik stel ongetwijfeld ook véél hogere eisen dan wat ik zelf kan bieden, maar dat komt omdat ik niet zo nodig een relatie hoef. Mensen die desperate op zoek zijn zullen vast sneller bereid zijn water bij de wijn te doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven