3e date

28-08-2017 18:50 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
heey,

Ik heb a.s. zaterdag mijn 3e date wat is leuk om te doen op een 3e date?
amsterdam lijkt ons wel een leuke stad om iets leuks te doen maar we weten beide niets..

hellup!!!
Is dat iets speciaals, een derde date?
Seks
Nee, van alle musea, leuke (eet)tentjes, winkelstraatjes en bezienswaardigheden in Amsterdam kunnen jullie beide niets bedenken?!

Knap.
Huur een bootje en vaar door de stad! Hoezo kan je beiden niets bedenken om te doen?
SilverShadow schreef:
28-08-2017 18:53
Seks
zou fijn zijn maar toch iets te snel denk ik
potjesfabriek schreef:
28-08-2017 18:55
zou fijn zijn maar toch iets te snel denk ik

Je moet bij seks ook niet denken maar doen.
karin12345 schreef:
28-08-2017 18:57
Je moet bij seks ook niet denken maar doen.
Hmmmm :cheers:
Leuke spot plekken in amsterdam?
Seks
Escape room. Kun je gelijk testen of hij een beetje snugger is.
:cheer2:
karin12345 schreef:
28-08-2017 18:53
Is dat iets speciaals, een derde date?
voor mij wel
Nou, als je op je derde date al niet meer weet wat je met elkaar aan moet....
het is gewoon erg moeilijk om iets leuks te bedenken
Derde date is seks. Dat wil de traditie nou eenmaal. Als er op de derde date geen seks is, is het afgelopen. Vervolgens dien je daarna alle woonkrantjes te gaan uitpluizen, want als er ná de seks niet serieus over samenwonen gesproken gaat worden, is het ook mis. Er Dient Binnen Een Half Jaar Samengewoond Te Worden. Daarna wéér seks, elke dag, tot je zwanger bent. En over een jaar, nou ja, misschien twee, hier een topic openen over een vent die je zomaar verlaten heeft voor de volgende Tinder, zodat jij met je koter alleen op de bank zit en dan moeten we állemaal zeggen dat het zo'n klootzak is en kom op meis, je kan het, en je doet het geweldig, enz.

Dát is nou eenmaal de volgorde der dingen.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Wat heb je tijdens de 1e en 2e date gedaan?
Saraatje schreef:
28-08-2017 19:26
Wat heb je tijdens de 1e en 2e date gedaan?
1e date film gekeken bij haar thuis de 2e date naar de efteling geweest haha
pejeka schreef:
28-08-2017 19:25
Derde date is seks. Dat wil de traditie nou eenmaal. Als er op de derde date geen seks is, is het afgelopen. Vervolgens dien je daarna alle woonkrantjes te gaan uitpluizen, want als er ná de seks niet serieus over samenwonen gesproken gaat worden, is het ook mis. Er Dient Binnen Een Half Jaar Samengewoond Te Worden. Daarna wéér seks, elke dag, tot je zwanger bent. En over een jaar, nou ja, misschien twee, hier een topic openen over een vent die je zomaar verlaten heeft voor de volgende Tinder, zodat jij met je koter alleen op de bank zit en dan moeten we állemaal zeggen dat het zo'n klootzak is en kom op meis, je kan het, en je doet het geweldig, enz.

Vrouw
En vergeet niet dat hij daarna meteen intrekt bij zijn ex en er een strijd ontbrandt over Kind/ Ex/ Schoonouders die zich overal tegen aan bemoeien/ Appjes die per ongeluk gezien worden/
Diverse Stoornissen aan deze, dan wel gene kant van de familielijn
pejeka schreef:

Oh jee. Ik ben bijna 50, dus dat zwanger worden lukt niet meer.
Wat nu te doen?
(O) (O)
pejeka schreef:

:HA:
Knuffelheks schreef:
28-08-2017 19:33
Oh jee. Ik ben bijna 50, dus dat zwanger worden lukt niet meer.
Wat nu te doen?
Je grijze haren in een knoetje binden, een bloemetjesjurk van C&A aantrekken (let vooral op het ceintuurtje van dezelfde stof als de jurk!), je steunkousen op gaan halen en op je beige helioforms je verdere leven in kuisheid doorbrengen.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
potjesfabriek schreef:
28-08-2017 19:28
1e date film gekeken bij haar thuis de 2e date naar de efteling geweest haha
Dan nu een 'eerste' date gewoon doen? (stads) wandeling doen en op een terrasje (zijn er genoeg in amsterdam) wat drinken en beetje kletsen? Evt. ook ergens wat eten?

Tijdens een film en in de efteling heb je niet echt de gelegenheid om te praten en elkaar te leren kennen, daarom zou ik ik zou dat soort dingen juist als 3e of 4e of latere date doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven