Aaargghh...wat wil hij nu of ben ik ongeduldig?

10-03-2009 17:15 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja hoorr......het is zo ver. Ik vind een man heel erg leuk.

Maar weer zo verwarrend. Ik snap mannen gewoon niet.

En ik vind het ook wel weer eng dat ik iemand leuk vind. Ik ben goed in versieren. Maar een man 'houden'. Slecht in de liefde dus.

Een tijdje terug had ik hem voor het eerst kort gesproken tijdens uitgaan. En via Hyves had ik hem dan gevonden, bij toeval.

Hij bekende dat hij mij diezelfde avond van onze ontmoeting mij had opgezocht op Hyves. En zelfs zijn telefoonnr. aan iemand had gegeven voor mij. (niet aangekomen)

Maar goed. Heel erg leuk. Hij bekende meteen dat hij meteen verliefd was toen hij mij voor het eerst zag. En tijdens het chatten klikte het ook erg leuk en hij zei dat hij mij steeds leuker begon te vinden. En hij wilde wat met mij afspreken.

Nu was ik in eerste instantie al snel om te zeggen: Euh...maar ik ben nog niet toe aan een relatie hoor!

Maar ja... nu vind ik hem toch wel erg leuk. Sinds hij vorige week bij mij op de koffie is geweest. En hij zei toen ook steed": "de volgende keer als ik je zie...."

En ik voelde toch wel meer na die avond. En ik heb nu ook maar gemaild: ik vind je leuk en ik zou je beter willen leren kennen.

Helaas....reageert hij al een aantal dagen helemaal niet meer nu.

Is hij niet meer geinteresseerd? Ben ik te ongeduldig? Moet hij nu nadenken na onze date? WTF is dit nu weer?

En wat kan ik doen? Gewoon maar afwachten nu tot hij wat laat horen? Of moet ik wel initiatief nemen. Ik dacht dat ik na mijn mailtje over hem beter leren kennen al genoeg initiatief had genomen verder. Of was dat nu ook alweer fout om te doen. Omdat ik zo stellig had gezegd dat ik niets meer wilde, wilde ik nu aangeven dat ik hem toch wel meer dan leuk vind.
Echt, mannen je kunt er beter soep van koken, heb je er nog iets aan.

Ik heb totaal geen notie, denk dat je maar even geduldig moet zijn nu, (heb jij al een sms of iets gestuurd?) anders kan dat nog (we leven immers in 2009

succes
Mss afgelopen weekend tijdens het uitgaan een ame ontmoet die nog leuker was?

Anders nog even afwachten, of nog een beichtje naar zijn hyves sturen.

Bel hem anders even
@return of kreng: hij had zijn kind afgelopen weekend, dus ik neem aan dat hij thuis is gebleven.

@Lobelia: ja ik had hem 2 dagen na onze date een smsje gestuurd.

Pfffffff..........lastig weer om weer iemand leuk te vinden.
@Pilous: ik probeer niet te opdringerig over te komen. En ik wil dit keer eens een keer goed reageren op een man.

Geloof wel dat mannen van jagen houden. En daarom durf ik nu niet zo goed weer contact op te nemen.

Het zou nu toch van hem af moeten komen lijkt mij?
Ohw ja...zag wel dat hij gister op m'n Hyves had gekeken , naar mijn foto's. (van mij) Maar ja....pfff.....waarom doet hij nu niks. Haha. Ik word gek van mijzelf.
Afwachten, maar als hij je echt leuk vindt had hij wel eerder gereageerd. En misschien hebben jullie al wel sex gehad, en vindt hij het wel goed zo, zijn zak is leeg!
@Palientje: nee we hebben geen sex gehad. Daar was hij zelfs erg voorzichtig mee. Met mij dan.

Hij was best wel verlegen als ik hem in zijn ogen aankeek.

Mmm tja, ik laat zelf nog maar nix horen tot het einde van de week. En als ik dan nog nix heb gehoord: Dan maar rechtstreeks vragen of hij het niet meer ziet zitten. Is dan wel vrij duidelijk tegen die tijd. Maar ik moet het gewoon van hem horen/zien/lezen.
Als hij best verlegen is weet je ook al genoeg waarom hij dus niet reageert! Hij weet niet wat hij moet zeggen of hoe hij het aan moet pakken !
@Palientje: hmz...ik dacht dat ik nu wel het 'startsein' had gegeven door hem te mailen en te zeggen dat ik hem meer dan leuk vind. En dat ik hem beter wil leren kennen???

Is 1 van de redenen waarom ik hem dat mailde. Omdat hij best verlegen is bij mij. En omdat ik hem 1st zo stellig afweerde met: ik hoef geen relatie.
Hij houdt de boot een beetje af denk ik, omdat hij al een kind heeft zal hij niet zo snel een relatie beginnen. Hij zal het rustig aan willen doen. En 1 x koffie drinken denk ik niet genoeg om dan gelijk al lief te hebben enzo, Je hebt 1x wat met hem gedronken en gezegd dat je nog niet toe was aan een relatie. Dat had je tijdens zo'n eerste ontmoeting nog niet eens hoeven te zeggen, want jullie zouden elkaar eens wat beter kunnen leren kennen, en dan had je nadien altijd nog kunnen zeggen dat je niet toe bent aan een relatie. Met 1x wat drinken met een man wil niet zeggen dat je gelijk een relatie moet beginnen. Waarschijnlijk heeft hij daar ook zo over gedacht. Aangezien je het toch hebt gezegd en hem nu toch wel erg leuk vindt spreek je jezelf wel erg tegen. En dat komt ook zo bij hem over. Daarbij heeft hij al een kind en zal voorzichtig met je zijn ( omdat jij misschien nog geen kinderen hebt?) en omdat een alleenstaande man met een kind ook niet alles is. Vergis je daar ook niet in. Ga bij jezelf na of je dat allemaal wel wilt. Wacht voorlopig gewoon af! Succes!
Bij mij heeft het ook wel eens een week geduurd voordat meneer aangaf dat hij het een leuke date vond en nog wel een keer af wilden spreken. Terwijk ik de dag na de date dat al had laten weten.

Wacht dus nog even af is mijn advies. Waarom mannen altijd zo lang wachten met wat van zich laten horen is me een raadsel... En mochttie na een week nog niet reageren dan kun je een sms/telefoontje er tegenaan gooien of voor jezelf besluiten dattie t maar bekijkt en dat je zo niet behandeld wilt worden. Jij hebt het iig in de hand.
Mja ik begrijp er in ieder geval niks van. Vooral omdat hij die avond zelf nog zo enthousiast was en zelf een aantal keren het over 'de volgende keer' had.

En dan weer dagen niks laten horen.

En btw ik heb ook 1 kind, dat wist hij vooraf ook.
quote:Birgit1234 schreef op 10 maart 2009 @ 17:32:

@Pilous: ik probeer niet te opdringerig over te komen. En ik wil dit keer eens een keer goed reageren op een man.

Geloof wel dat mannen van jagen houden. En daarom durf ik nu niet zo goed weer contact op te nemen.

Het zou nu toch van hem af moeten komen lijkt mij?

Lijkt mij ook.

Dus heb geduld en ga leuke dingen doen met het risico een nog leukere man tegen te komen. Met andere woorden; laat zitten, je merkt het vanzelf wel. Wij weten ook niet of hij niet geinteresseerd is of gewoon een druk leven heeft. (al kost een sms of telefoontje niet zoveel tijd). Hij heeft geen verplichting naar jou toe, dus meer dan afwachten kun je niet doen.

En een tip voor de volgende man; laat het óf aan hem over, of bel gewoon.
Nogmaals teruglezen wat ik zojuist geschreven heb.

En hoe zou het bij jou overkomen ?

Dat je een man best wel leuk vindt, ( hij krijgt ook de kriebels van jou) Maar dan zegt ie: "ja leuk en aardig maar ik hoef geen relatie ..denk jij ook van nou oke dan...en een paar dagen later vindt hij jou toch wel heel erg leuk?????

Hoe reageer jij daarop met je gevoel?

draai de rollen eens om!
quote:Birgit1234 schreef op 10 maart 2009 @ 17:36:

Ohw ja...zag wel dat hij gister op m'n Hyves had gekeken , naar mijn foto's. (van mij) Maar ja....pfff.....waarom doet hij nu niks. Haha. Ik word gek van mijzelf.

Misschien was hij aan het vergelijken met een ander? Misschien was hij vergeten hoe je eruit ziet? Misschien keek hij en dacht hij; op de foto's ziet ze er leuker uit. Misschien wilde hij je eigenlijk een bericht sturen, maar bekeek hij je foto's en durfde hij eigenlijk niet.

Geen idee dus. Ik zou niets daarvoor invullen, het juiste antwoord zit er waarschijnlijk toch niet bij.
quote:Birgit1234 schreef op 10 maart 2009 @ 17:45:

@Palientje: nee we hebben geen sex gehad. Daar was hij zelfs erg voorzichtig mee. Met mij dan.

Hij was best wel verlegen als ik hem in zijn ogen aankeek.

Mmm tja, ik laat zelf nog maar nix horen tot het einde van de week. En als ik dan nog nix heb gehoord: Dan maar rechtstreeks vragen of hij het niet meer ziet zitten. Is dan wel vrij duidelijk tegen die tijd. Maar ik moet het gewoon van hem horen/zien/lezen.

Je vult vanalles in (je kent hem niet, na 1 kopje koffie.. hoe weet je of zijn blik verlegen was, misschien is dat niet zo).

Je gaat er nu vanuit dat je niets meer hoort denk ik, maar waarom dan nog gaan vragen of hij het niet meer ziet zitten. Dan rent ie gegarandeerd hard weg, of hij bedenkt dat jij heel graag wilt en gaat ie spelletjes met je spelen.

Je MOET het van HEM horen/zien/lezen? Sorry hoor, maar na een kopje koffie moet je helemaal niets.

Je komt best wanhopig over. Het kan zijn dat hij dat aanvoelt natuurlijk. En dat na 1 kopje koffie. Best erg he? Relativeer eens en doe gewoon je eigen ding.
@Madhe: ja je hebt ook wel gelijk. Ik heb dat zelf nodig. Moet gewoon keihard de waarheid horen. Maar dat zal er niet van komen nee.

En dat hij verlegen keek, zei hij ook zelf hardop. Als ik hem aankeek, keek hij weg. Hij werd verlegen door de manier waarop ik hem aankeek. En van t kopje koffie. Ik had hem al een keertje eerder gezien: Hij vroeg of ik ff langskwam op zijn werk. Dat had ik toen gedaan en hem eventjes gezien. Met zijn collega's erbij dan haha.

Tjaa........sorry hoor. Het is alweer lang geleden dat ik een man zo leuk vind. Een jaar geleden een relatie van 8 jaar achter de rug gehad. En nu ben ik zelf onzeker met hoe-het-ook-alweer-allemaal moet, dat daten enzo.

Oh aanvulling: ik wil hem gewoon beter leren kennen. Je kunt idd nog niet spreken van een relatie. Ik wil gewoon kijken hoe hij is.
Je bent naar zijn werk gegaan????

Ik zou niet zomaar iemand op mijn werk uitnodigen eigenlijk. Maar feit blijft; je weet het niet. Je vult in ieder geval veel in nu, en dat moet je eigenlijk gewoon eens niet doen. Geniet van het feit dat je gezellig een kopje koffie hebt gedronken en dat het leuk was. En verder zie je wel.
@Madhe: ja dat is waar. Ik denk teveel. Dat moet ik eens afleren!

Wat bedoelde je met niet zomaar iemand uitnodigen op je werk? Dat je zoiets niet doet. Of dat je iemand wel leuk moet vinden om dat te doen?
Nou, stel nou dat je een hele vervelende dame bent, en hij jou toch niet zo leuk vindt... Je weet nu waar hij werkt, dus in principe zou je hem elke dag op kunnen zoeken en dramatisch kunnen roepen waarom hij je niet leuk vindt enzo...
Hahaha lekker stalken Pilous! Neej, ik wist al dat hij daar werkte hoor. En daar kunnen klanten gewoon naar binnenlopen. Hij werkt nl in een winkel.
ontspan.

speel kat en muis.

en ga idd niet meteen zo gespannen zitten wachten op een reactie.

hij heeft nog meer te doen he ;) zeker als ie kinderen (of 1) heeft.

dat kat en muizen is nou net het leukste van het versieren! zou je toch moeten weten als versier-ster :D
@Lotje: alleen in de 1ste fase van versieren ben ik goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven