Aaargh vrijgezel
vrijdag 6 april 2012 om 14:44
Hallo,
Jahoor, het is weer lente! Tijd voor vlinders, kriebels in de buik en hooikoorts. Ik zou heel graag iemand ontmoeten, maar ik heb nog nooit een serieuze relatie gehad. Ik woon in een durp met weinig uitgaansgelegenheden en ik moet zeggen dat ik werk in het weekend. Ook niet handig.
Ik heb al een paar keer een poging gewaagd met rp en parship, maar daar kom je vaak dezelfde mensen tegen..
Ik baal enorm en zie mezelf al eindigen als als een verbitterd oud kattenvrouwtje en daar heb ik geen zin in.
Jahoor, het is weer lente! Tijd voor vlinders, kriebels in de buik en hooikoorts. Ik zou heel graag iemand ontmoeten, maar ik heb nog nooit een serieuze relatie gehad. Ik woon in een durp met weinig uitgaansgelegenheden en ik moet zeggen dat ik werk in het weekend. Ook niet handig.
Ik heb al een paar keer een poging gewaagd met rp en parship, maar daar kom je vaak dezelfde mensen tegen..
Ik baal enorm en zie mezelf al eindigen als als een verbitterd oud kattenvrouwtje en daar heb ik geen zin in.
vrijdag 6 april 2012 om 14:51
Ik ben al een een hele poos vrijgezel en ik moet heel eerlijke bekennen dat ik het heel erg prima vind, ik heb 3 cavia's en ik zie mijzelf idd als het zo doorgaat, een oud cavia-vrouwtje te zien worden hahhaha.Ik ga sowieso niet op een dating-site dat zie ik ook niet zitten, en zoeken heb ik geen zin in, dus ik neem het zo als het gewoon komt en is. Enjoy life.
vrijdag 6 april 2012 om 14:51
Vrijgezel is heerlijk en een relatie is heerlijk. Als je jezelf bent en overtuigd van je eigen kracht en kunnen, is het 'geen' verschil. Een relatie is niet zaligmakend en vrijgezel zijn ook niet. Geniet van wat je wel hebt en dan komt het vanzelf (of niet, en dan heb je tenminste altijd genoten van wat je wel hebt, dus wederom geen verschil).
vrijdag 6 april 2012 om 15:03
Ben juist blij dat ik single ben. Als ik al die ellende om me heen zie, sleur, vreemdgaan, ruzie, niet uit elkaar kunnen gaan kunnen wegens financiele problemen en/of de kinderen. Nee dank je. En kijk alleen maar naar dit forum, problemen te over.
Relaties worden zwaar overschat.
Relaties worden zwaar overschat.
anoniem_104604 wijzigde dit bericht op 06-04-2012 15:37
Reden: Bericht was half weggevallen
Reden: Bericht was half weggevallen
% gewijzigd
vrijdag 6 april 2012 om 15:12
Hoeveel mensen gaan er niet vreemd omdat hun relatie een sleur is geworden, maar ze niet weg kunnen vanwege koophuis, kids of weet ik wat.....
Dan kun je beter gelukkig zijn zonder relatie dan ongelukkig met.
Ga anders eens speeddaten, of schrijf je in bij een singles club, dat hoeft niet meteen gericht te zijn op het vinden van een relatie, maar je leert zo wel nieuwe mensen kennen.
Misschien heeft een van de leden nog wel een leuke single broer rondlopen
Dan kun je beter gelukkig zijn zonder relatie dan ongelukkig met.
Ga anders eens speeddaten, of schrijf je in bij een singles club, dat hoeft niet meteen gericht te zijn op het vinden van een relatie, maar je leert zo wel nieuwe mensen kennen.
Misschien heeft een van de leden nog wel een leuke single broer rondlopen
vrijdag 6 april 2012 om 15:54
Misschien toeval,maar in mn eigen omgeving valt mij het volgende op .Singles die ik ken en dat niet fijn vinden beginnen vaak een relatie waarvan ik denk ..meid was maar alleen gebleven . Die veranderen compleet in een relatie De andere groep singles zijn happy daarmee en absoluut niet krampachtig opzoek .Daar zie ik wel regelmatig goede relaties ontstaan