Aan de dames...

09-02-2011 12:10 79 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dames,

Wat zouden jullie erger vinden na een relatie van 7 jaar. Je man begaat in een zeer dronken bui een eenmalig slippertje met een prosituee. Of hij heeft een seksrelatie buiten jullie eigen relatie?

Zou je bij hem blijven? Zou je willen dat hij het opbiecht of liever voor zich houd?
Ik mis de poll!!!

Open er maar een nieuwe, nu met poll! Je zal zien, dan zal je je antwoord vinden!

En ik begrijp dat je tweede verhaal ook niet helemaal waar was? Er is geen eenmalig slippertje met een hoer, maar gewoon een sexrelatie buiten je vriendin om.

Ik vind dat je vriendin de catch of her life heeft met jou en dat ze een hele mooie en zonnige toekomst tegemoet gaat met je!

Bestel die kerk/bruidstaart/jurk/pak maar vast!
Nope
Oh ja, ik zie het: het is die gast van het drankje. Haha, nu komt de aap uit de mouw. Hij heeft last van de 7 year itch en heeft een bijvrouw genomen.

Gewoon alles vertellen dus en ik hoop dat je vriendin héél verstandig is en voor zichzelf kiest!!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 09 februari 2011 @ 12:22:

[...]

Heeft jouw vent zo weinig kleren?

[...]

Heeft jouw vent zo weinig kleren?Misschien zou ze ze eerst in heeeeeele kleine stukjes knippen. Dan past het wel
Maar vertel s, wat is het nou? Eenmalig met een prostituee of een seksrelatie? Of een seksrelatie met een prostituee? En is t dan een echte seksrelatie of moet je iedere keer betalen? En krijg je dan korting?
Een sexrelatie vind je vriendin vast niet erg..en dan gaat ze zeker bij je blijven!
Kijk, Ralfie, dat je een fout maakt...........schijnt te kunnen gebeuren, heel menselijk allemaal enzo.

En dat schuldgevoel, dat krijg je gratis bij zo'n stiekeme wip.

En weet je; dat schuldgevoel dat houdt helemaal niet op als je het opbiecht; dan ZIE je hoeveel je verdriet je iemand met stiekum wippen doet. Het is wel heel eerlijk om het te vertellen, dat wel. Maar als je het doet om je minder schuldig te voelen dan moet ik je teleurstellen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 09 februari 2011 @ 12:23:

[...]

Zullen we vast stemmen wat we morgen als éénduidig antwoord gaan zeggen?Goed idee! Morgen even een poll erbij, Ralfie?
Ralfie,

Geen dame hier, toch een reactie.

Opbiechten natuurlijk, gewoon zeggen wat er gebeurd is en zien wat ze zegt of doet. Leuk of niet,

Take it Like A Man.

Misschien dumpt ze je, die keuze ligt bij haar dan. Sterkte.
Eens met BGB. Je bent je schuldgevoel niet kwijt als je het vertelt. Dus als je het om die reden doet, dan gaat het niks opleveren.

Zou je het doen omdat je eerlijkheid erg belangrijk vindt, dan had je het al gedaan.
Ik zou een eenmalige seksrelatie met een prostituee prefereren.
En als je dan een goeie vergelijking wil maken, vraag dan wat " we " erger zouden vinden ; een eenmalige wip met een hoertje of een one night stand met iemand die je hebt opgedoken na een nachtje stappen in een kroeg. Een relatie naast je eigen relatie erop nahouden of een prostituee vervelen vereren met je bezoek is natuurlijk geen eerlijke manier van vergelijken.
quote:Letgo schreef op 09 februari 2011 @ 12:28:

Eens met BGB. Je bent je schuldgevoel niet kwijt als je het vertelt. Dus als je het om die reden doet, dan gaat het niks opleveren.

Zou je het doen omdat je eerlijkheid erg belangrijk vindt, dan had je het al gedaan.Misschien vind hij eerlijkheid het belangrijkste, maar volgens mij wil hij ergens een garantie krijgen dat zijn vriendin hem gaat vergeven. en daarin ben ik het eens met Hans. Als je het opbiecht, dan moet je de ander de ruimte en tijd geven om zelf te beslissen wat zij wil. En dat heb je dan maar te accepteren.
Ja Ralfie, een poll. Denk dat het 100% kiss and tell gaat worden voor je. Misschien hebben ze in het bordeel wel een baantje als schoonmaker voor je tegen kost en inwoning en gratis seks. Niet slecht toch? Kun je nog eens afwisselen!
Ik heb echt meelij met je vriendin... dat ze zo'n loser heeft als vriend! Man, get your stuff together! Spijt komt meestal na de zonde, nietwaar? Ga toch in gesprek met dat arme kind en laat haar verder met rust. Sheesh!!

Heeft jouw vent zo weinig kleren?

Das alleen het hoognodige BGB, paar onderbroekken, sokken een broek en een trui

De rest zet ik op MP
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:N0mi schreef op 09 februari 2011 @ 12:30:

[...]

Misschien vind hij eerlijkheid het belangrijkste, maar volgens mij wil hij ergens een garantie krijgen dat zijn vriendin hem gaat vergeven. en daarin ben ik het eens met Hans. Als je het opbiecht, dan moet je de ander de ruimte en tijd geven om zelf te beslissen wat zij wil. En dat heb je dan maar te accepteren.

Nou, Ralfie, even samengevat;

Je schuldgevoel gaat er niet van over

Je hebt geen garanties dat ze blijft of bij je weg gaat

De enige garantie die ik je geven is deze; ze zal je niet blij om je nek vallen en met zoenen overladen.
quote:Summerdance schreef op 09 februari 2011 @ 12:33:

[...]

Das alleen het hoognodige BGB, paar onderbroekken, sokken een broek en een trui

De rest zet ik op MP Ach, so.
quote:N0mi schreef op 09 februari 2011 @ 12:30:

[...]

Misschien vind hij eerlijkheid het belangrijkste, maar volgens mij wil hij ergens een garantie krijgen dat zijn vriendin hem gaat vergeven. en daarin ben ik het eens met Hans. Als je het opbiecht, dan moet je de ander de ruimte en tijd geven om zelf te beslissen wat zij wil. En dat heb je dan maar te accepteren.Dat denk ik ook dat Ralfie hier probeert om garanties te krijgen dat zijn vriendin het niet uitmaakt. Vandaar ook dat hij verschillende versies van het verhaal uitprobeert. Maar het komt in mijn ogen niet betrouwbaar over. Als hij echt zo eerlijk is, dan moet hij het werkelijke verhaal aan zijn vriendin vertellen. En niet het verhaal dat door de viva-dames wordt ontvangen als een plausibel verhaal, waar zijn vriendin zich waarschijnlijk overheen kan zetten. Want het lijkt alsof hij op zoek is naar een versie waarin zijn vriendin hem waarschijnlijk vergeeft. Maar dat heeft weinig met eerlijkheid te maken.
Ik kan niet kiezen Ralfie. Ik vind het allebei niks.
quote:eleonora schreef op 09 februari 2011 @ 12:35:

Ik kan niet kiezen Ralfie. Ik vind het allebei niks.

Doe dan effe Iene Miene Mutte, of kop of munt.

Je helpt Ralfie er zo mee.
Waarom wil je het persé vertellen, Ralf? Gaat de roddel al? Heb je een SOA? Moet de afrekening van je bankafschrift nog binnenkomen? Sta je op YouTube?
Man ga eens wat anders doen dat jezelf steeds te ehrhalen hier!
Allebei niet.
Heb je wel een vriendin?? Mensen die vaak roepen dat ze iets zijn, zijn het meestal niet!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven