Aan de dames...

09-02-2011 12:10 79 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dames,

Wat zouden jullie erger vinden na een relatie van 7 jaar. Je man begaat in een zeer dronken bui een eenmalig slippertje met een prosituee. Of hij heeft een seksrelatie buiten jullie eigen relatie?

Zou je bij hem blijven? Zou je willen dat hij het opbiecht of liever voor zich houd?
Eens met je Letgo, vind dit ook niet eerlijk overkomen. Het klinkt als je eigen hachje willen redden, en niet de verantwoordelijkheid nemen voor je daden en de gevolgen daarvan. (maar goed, verval nu in herhaling, gister ook al zoiets neergetypt )
Ik krijg altijd een heel onbehaaglijk gevoel als sommige mannen hier refereren aan 'de dames'. Het is vaak een bepaald type man dat dat doet namelijk, voel je je meteen een beetje aangerand.

De OP weerlegt dat beeld ook niet echt
quote:luna_lobo schreef op 09 februari 2011 @ 12:41:

Heb je wel een vriendin?? Mensen die vaak roepen dat ze iets zijn, zijn het meestal niet!

Huh?!

(Ben ik even blij dat ik geen perzik ben, terwijl ik dat wel vaak roep..)
@luna_lobo: dat zou best eens kunnen. Misschien windt het hem wel heel erg op om z'n geheime fantasietjes op te schrijven en er dan zoveel reacties op te krijgen. Een losert, die Ralfie, dat dan weer wel...
Mmm, plaatje plakken mislukt
Ralfie, wat is er mis met jou?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 09 februari 2011 @ 12:36:

[...]

Doe dan effe Iene Miene Mutte, of kop of munt.

Je helpt Ralfie er zo mee.

Ik ben op de prostituette uitgekomen met iene miene mutte.

Nah, gaan we daar maar voor.

Als het Ralfie helpt.

Alles om Ralfie te helpen.
Wat ik vind?

Ik vind t heel sneu dat iemand continu loopt te bedelen om advies en geen ballen heeft om zelf te beslissen dat hij moet doen wat t juiste is.
Ik weet het!!!

Ralfie wil dat wij het aan zijn vriendin vertellen en dan natuurlijk erbij vertellen dat hij bij ons al diep door het stof is gegaan en dat hij alleen maar van haar houdt en dat een wip sexrelatie na een Ghb-tje jointje dronken avond niet erg is en dat dat de beste wel eens overkomt.
Nope
Wat maakt het trouwens uit welke van de twee het ergste is? Heb je het allebei gedaan en wil je alleen de minst erge overtreding opbiechten? Ben je van plan binnenkort dergelijke acties te gaan uitvoeren maar kun je nog niet kiezen welke van de twee?
quote:Machutookunbietjemeerzijn schreef op 09 februari 2011 @ 12:54:

Ik weet het!!!

Ralfie wil dat wij het aan zijn vriendin vertellen en dan natuurlijk erbij vertellen dat hij bij ons al diep door het stof is gegaan en dat hij alleen maar van haar houdt en dat een wip sexrelatie na een Ghb-tje jointje dronken avond niet erg is en dat dat de beste wel eens overkomt.

Aahaa!

Misschien is een petitie ondertekenen een goed idee; Vergeef Ralfie! hij bedoelde het niet slecht.

Dat overtuigt zijn vriendin vast wel!
Is dit je scriptie ofzo?
Hahaha ja een afstudeeronderzoekje, dat is het zusenzoo! Wat voor studie zal daar achter zitten?
@Ralfie: Heel simpel. Op beide situaties zou ik gigantisch afknappen. Een seksrelatie buiten de deur is direct einde verhaal, zou niets meer met hem te maken willen hebben en vóórdat ik het uitmaak jakker ik z'n te dure sportwagen nog even langs iedere flitspaal die ik maar vinden kan.

Een prostitueebezoek: Not Amused. En hij zou van verdomd goeie huize moeten komen om mij ook maar één milliseconde te laten overwegen de relatie te continueren.

Maar in jouw geval, met jouw gelieg en gedraai, zou ik je gedrag an sich al genoeg vinden om je per direct bij het grofvuil te dumpen en nooit meer naar je om te kijken. Een beetje op een vrouwenforum tig versies van een en hetzelfde verhaal posten om eens uit te checken waar je mee weg komt, tsssk. Geen ruggengraat, geen ballen, en een draaikonterij waar je u tegen zegt. Next!
quote:mastermind schreef op 09 februari 2011 @ 13:07:

@Ralfie: Heel simpel. Op beide situaties zou ik gigantisch afknappen. Een seksrelatie buiten de deur is direct einde verhaal, zou niets meer met hem te maken willen hebben en vóórdat ik het uitmaak jakker ik z'n te dure sportwagen nog even langs iedere flitspaal die ik maar vinden kan.

Een prostitueebezoek: Not Amused. En hij zou van verdomd goeie huize moeten komen om mij ook maar één milliseconde te laten overwegen de relatie te continueren.

Maar in jouw geval, met jouw gelieg en gedraai, zou ik je gedrag an sich al genoeg vinden om je per direct bij het grofvuil te dumpen en nooit meer naar je om te kijken. Een beetje op een vrouwenforum tig versies van een en hetzelfde verhaal posten om eens uit te checken waar je mee weg komt, tsssk. Geen ruggengraat, geen ballen, en een draaikonterij waar je u tegen zegt. Next!Hallelujah!
OMG! Hoeveel antwoorden wil hij hebben!

Haal bovenstaand ding, doe 'm aan en misschien ziet je vriendin zo wel dat je ergens heel veel spijt van hebt!

Dan komt het gezprek vanzelf op gang.

Dus je bent zowel verkracht terwijl je KO was door een hoer en je houdt er ook nog een ander neukertje op na?

MAAK HET UIT! Dan ben je van al je problemen af!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Illumi schreef op 09 februari 2011 @ 13:00:

Hahaha ja een afstudeeronderzoekje, dat is het zusenzoo! Wat voor studie zal daar achter zitten?Psychologie
quote:zusenzoo schreef op 09 februari 2011 @ 13:23:

[...]

Psychologie Vrijetijdskunde.
Ik kies voor die hoer.
Heeft iemand al de poll voorbij zien komen?
Nope
Ralfie lijkt mij wel een mensen-mens, ik denk richting Human Resourcing
hahahaha wat een kansloos figuur ben jij zeg

ik hoop altijd heel erg dat karma bestaat als ik verhalen over "mannen" zoals jij hoor
quote:bommi schreef op 09 februari 2011 @ 12:12:

Ga toch weg man. Je bent echt als onkruid.
Bij beide is het "hakkie-takkie-weg-zakkie"! Dus geen keuze is de beste keuze...
Na regen komt regent, kijk maar in de woordenboek
maar goed... volgens mij wil hij gewoon van iedere viva-vrouw een antwoord krijgen!
Na regen komt regent, kijk maar in de woordenboek

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven