Aangeschoten ontgroend

01-07-2018 00:16 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben laatst ontgroend op een feestje. Hij was heel erg dronken, ik een beetje.
Hij doet nu alleen alsof er niks is gebeurd.. en nou kan het zijn dat hij het zich niet meer goed herinnerd. Maar heel veel mensen hadden ons gezien dus hij weet het echt wel. Ik hoef echt niet perse een relatie met hem maar een lief berichtje met: Hey ik vond het super gezellig gister met je. Of zoiets zou ik wel graag willen. Is dit raar en moet ik het maar gewoon laten gaan??
Alle reacties Link kopieren
Het merendeel van de jongens waar ik mee zoende vroeger (nee, dat zijn dr niet belachelijk veel) waren leuke jongens, waar ik verder geen verkering mee kreeg of zo. Ik heb nooit een berichtje verwacht of wat dan ook. En ook nooit gekregen (maar goed, eerlijk is eerlijk, we hadden ook nog geen mobieltjes).

Maar als ik wel een berichtje zou hebben gehad zou ik gedacht hebben dat hij verkering wilde denk ik. Dat hij contact wilde houden.

Ik vind echt dat je teveel verwacht. Helemaal van een dronken vent midden op een feestje! Voor hem stelt dit waarschijnlijk niks voor en ben je een van de vele. Had je het anders gewild, dan had je een andere vent, een andere toestand (nuchter) en een andere plek (niet midden op een feest) uit moeten zoeken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven