Aantrekkingskracht?
zaterdag 23 september 2017 om 18:46
Blondie456 schreef: ↑23-09-2017 17:58Zoals jij het beschrijft zou het voor mij een mooie vriendschap kunnen zijn. Voor een relatie zou ik iemands uiterlijk ook heel aantrekkelijk moeten vinden. Bij zowel als het karakter als uiterlijk moet je aantrekkingskracht voelen.
Ja nouja ik heb wel ook wat mannelijke vrienden, maar dit is wel anders. Die vind ik niet aantrekkelijk en met hen heb ik geen behoefte aan fysiek contact en veel contact (bellen, appen). Dat heb ik met hem wel.
zaterdag 23 september 2017 om 18:53
Dan wens ik jou veel plezier op je date. Volgens mij zit het wel goed namelijk als ik het zo lees.lievekleine schreef: ↑23-09-2017 18:46Ja nouja ik heb wel ook wat mannelijke vrienden, maar dit is wel anders. Die vind ik niet aantrekkelijk en met hen heb ik geen behoefte aan fysiek contact en veel contact (bellen, appen). Dat heb ik met hem wel.
zaterdag 23 september 2017 om 19:36
Als dit niet bestond dat bleven alle lelijkerds single, en dat is zeker niet heg geval. Ik vond indo mannen altijd erg aantrekkelijk en mijn man is zo arisch als maar kan.. het is wel handig dat je aspecten van zijn uiterlijk wel aantrekkelijk vindt, want als je hem niet naakt wilt zien kun je beter vrienden worden..
zaterdag 23 september 2017 om 19:57
Ik viel altijd op een bepaald type tot ik mijn vriend ontmoette. Viel vooral op zijn lach. Het klinkt, bij elke aanraking schoot er een stroomschoot door me heen. We denken over alles hetzelfde, alles loopt zonder moeite en voelt perfect. Dus ja ik denk echt dat het kan werken ookal is het op uiterlijk je type niet.
zaterdag 23 september 2017 om 20:14
Ik val eigenlijk niet zo op uiterlijke kenmerken, als je iedereen waar ik ooit voor ben gevallen op een rijtje zou zetten
Voor mij persoonlijk is het een bepaalde manier van doen die ik heel aantrekkelijk vind. En dan kan ik heus wel objectief zien dat iemand niet perse de knapste is, maar smelt ik toch weg bij die pretoogjes en krijg ik weke knieën van een ondeugend lachje.
Sowieso als het klikt, ook als het vriendschappelijk klikt trouwens, dan springen de mooie kenmerken van de ander meer in het oog ofzo.
Voor mij persoonlijk is het een bepaalde manier van doen die ik heel aantrekkelijk vind. En dan kan ik heus wel objectief zien dat iemand niet perse de knapste is, maar smelt ik toch weg bij die pretoogjes en krijg ik weke knieën van een ondeugend lachje.
Sowieso als het klikt, ook als het vriendschappelijk klikt trouwens, dan springen de mooie kenmerken van de ander meer in het oog ofzo.
zaterdag 23 september 2017 om 20:40
zaterdag 23 september 2017 om 22:32
Joh, ik dacht als jong meisje dat ik later zou trouwen met een mega-kakker. Type hockeyer uit een één of ander kakdorp. Oerdegelijk met nog stijvere ouders 
En wat het is geworden: een soepele Spanjaard met twee joekels van tatoeages op zijn armen hahaha.
Daar zou ik 20 jaar geleden mijn geld niet op hebben ingezet bij een weddenschap.
En als ik kijk naar mijn vriendinnen? Niemand is getrouwd met het type waar er vroeger over werd gepraat.
Want uiteindelijk blijkt het uiterlijk niets te zeggen. Dat klinkt zweverig, maar het klopt vaak wel.
Laat dat idee van een droomman los. Dat is net zo kansloos als je toekomst plannen en uitstippelen, ook dat komt nooit uit.
Geniet van het fijne gevoel. En niet te moeilijk denken.
En wat het is geworden: een soepele Spanjaard met twee joekels van tatoeages op zijn armen hahaha.
Daar zou ik 20 jaar geleden mijn geld niet op hebben ingezet bij een weddenschap.
En als ik kijk naar mijn vriendinnen? Niemand is getrouwd met het type waar er vroeger over werd gepraat.
Want uiteindelijk blijkt het uiterlijk niets te zeggen. Dat klinkt zweverig, maar het klopt vaak wel.
Laat dat idee van een droomman los. Dat is net zo kansloos als je toekomst plannen en uitstippelen, ook dat komt nooit uit.
zaterdag 23 september 2017 om 23:14
sinnombre schreef: ↑23-09-2017 22:32Joh, ik dacht als jong meisje dat ik later zou trouwen met een mega-kakker. Type hockeyer uit een één of ander kakdorp. Oerdegelijk met nog stijvere ouders
Haha mooi verhaal! Thanks!
zaterdag 23 september 2017 om 23:41
Dat ben ik zelden hoor na 2 ontmoetingen. Helemaal gek op iemand.Blondie456 schreef: ↑23-09-2017 18:14Dat jij je nu rustiger voelt zegt voor mij eigenlijk dat het gewoon klikt met die man en dat daar een mooie vriendschap uit voort kan vloeien maar als je echt helemaal gek bent van iemand dan voel je je zo rustig niet is mijn mening.
Mijn man was echt niet mijn type
Maar vanaf dag 1 hadden wij een hele bijzondere klik. Na een jaar pas sloeg de vlam in de pan en nu is hij helemaal mijn type. En vind ik geen man zo aantrekkelijk als de mijne
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 24 september 2017 om 03:15
Zo denk ik er ook over.
Hij is aardig, slim, sociaal, leuke lach. Hij neemt de moeite om je op te bellen om wat te gaan doen samen... Stop met twijfelen en ga voor gezellige date samen.
Overigens moet je -botweg gezegd- wel geil van iemand kunnen worden trouwens. Als je hem echt on-aantrekkelijk vindt wordt het niks natuurlijk.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
maandag 25 september 2017 om 06:44
Klinkt goed! Niet overanalyseren maar gewoon zorgen dat jullie het leuk hebben!lievekleine schreef: ↑24-09-2017 23:08Bedankt voor jullie reacties!
Ik wilde nog even zeggen dat ik hem vandaag gezien heb en we een heeeele leuke dag hebben gehad die eindigde in een heerlijke zoen! De aantrekkingskracht is er dus wel![]()
Ik geloof er heilig in dat je de leukste mensen ontmoet via-via ipv online / via tinder.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.