Aanzoek twijfel?
donderdag 20 december 2018 om 11:17
Dag meiden,
Ik heb al een tijd een relatie . We passwn qua communicatie, emotionele behoeften, begrip, normen en waarden erg bij elkaar. We zijn er voor elkaar als dat nodig is en ik voel mij thuis/ veilig bij hem.
Toch heb ik nooit vlinders in mijn buik gehad. Ik zit nu in een fase waarbij ik veel angstklachten heb.
We hebben het over ringen gehad en een verloving. Ik voelde mij heel enthousiast en wilde het graag. Als we samen dingen ondernemen voel ik mij goed. Maar als hij niet thuis is.. Begin ik te denken maak ik de juiste keuze? Is hij het voor mij?
Ik heb al een tijd een relatie . We passwn qua communicatie, emotionele behoeften, begrip, normen en waarden erg bij elkaar. We zijn er voor elkaar als dat nodig is en ik voel mij thuis/ veilig bij hem.
Toch heb ik nooit vlinders in mijn buik gehad. Ik zit nu in een fase waarbij ik veel angstklachten heb.
We hebben het over ringen gehad en een verloving. Ik voelde mij heel enthousiast en wilde het graag. Als we samen dingen ondernemen voel ik mij goed. Maar als hij niet thuis is.. Begin ik te denken maak ik de juiste keuze? Is hij het voor mij?
anoniem_196088 wijzigde dit bericht op 20-12-2018 11:44
1.33% gewijzigd
donderdag 20 december 2018 om 11:39
Ik heb ook twijfel gevoeld (bij het aanzoek en gedurende de verloving) en heb dat toen genegeerd, dus uit alle kracht die ik in me heb roep ik nu keihard: niet doen!! Uiteindelijk 6 maanden getrouwd geweest. Uiteindelijk bleek mijn onderbuikgevoel terecht en heb ik ontzettend veel gedoe (ook financieel) gehad door hem. Ik wilde dat ik beter had geluisterd naar mijn buik
BIJ TWIJFEL NIET DOEN!!!
BIJ TWIJFEL NIET DOEN!!!
donderdag 20 december 2018 om 11:44
Waarom had jij twijfel, over wat?appeltje78 schreef: ↑20-12-2018 11:39Ik heb ook twijfel gevoeld (bij het aanzoek en gedurende de verloving) en heb dat toen genegeerd, dus uit alle kracht die ik in me heb roep ik nu keihard: niet doen!! Uiteindelijk 6 maanden getrouwd geweest. Uiteindelijk bleek mijn onderbuikgevoel terecht en heb ik ontzettend veel gedoe (ook financieel) gehad door hem. Ik wilde dat ik beter had geluisterd naar mijn buik
BIJ TWIJFEL NIET DOEN!!!
donderdag 20 december 2018 om 17:19
Ik maak op uit je vorige topics dat je met deze man dus echt pas net samen bent + dat je denk ik met jezelf nog het een en ander uit te zoeken hebt.
Liefde gaat niet om “we hebben dit gemeen, dat gemeen en daarom zouden we goed matchen. “ Ja het is een goede basis als dat zo zou zijn. Maar als je gevoel je tegenspreekt moet je daar naar luisteren. Je hart verteld je altijd de waarheid.
Hoe is het nu met je gejaagde gevoel en slaapklachten?
Sterkte en succes
Liefde gaat niet om “we hebben dit gemeen, dat gemeen en daarom zouden we goed matchen. “ Ja het is een goede basis als dat zo zou zijn. Maar als je gevoel je tegenspreekt moet je daar naar luisteren. Je hart verteld je altijd de waarheid.
Hoe is het nu met je gejaagde gevoel en slaapklachten?
Sterkte en succes