Aanzoek twijfel?

20-12-2018 11:17 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag meiden,

Ik heb al een tijd een relatie . We passwn qua communicatie, emotionele behoeften, begrip, normen en waarden erg bij elkaar. We zijn er voor elkaar als dat nodig is en ik voel mij thuis/ veilig bij hem.
Toch heb ik nooit vlinders in mijn buik gehad. Ik zit nu in een fase waarbij ik veel angstklachten heb.

We hebben het over ringen gehad en een verloving. Ik voelde mij heel enthousiast en wilde het graag. Als we samen dingen ondernemen voel ik mij goed. Maar als hij niet thuis is.. Begin ik te denken maak ik de juiste keuze? Is hij het voor mij?
anoniem_196088 wijzigde dit bericht op 20-12-2018 11:44
1.33% gewijzigd
Heb je uberhaupt een relatie met deze man? :@@:
Takkie1 schreef:
20-12-2018 11:19
Ze hebben het over ringen en een verloving, dus dat lijkt me wel.
De liefde spat er niet vanaf. Je zegt ik 'ken een man'. Niet ik heb een vriend, een relatie of verkering.
Klinkt als een hele fijne huisgenoot.

Maak alsjeblieft niet de klassieke vergissing, dat je NU toch trouwt en over tien jaar op dit forum roept, dat je van hem af wil, want je hield nooit echt van hem
Kudos voor de meest liefdeloze post over een aankomend huwelijksaanzoek op het Viva forum ever. :kneel:
Is dit de relatie die in oktober uitging?
of een nieuwe relatie?

antwoorden maakt niet uithoor... Ieder antwoord leidt tot: NIET trouwen!
Ik heb ook twijfel gevoeld (bij het aanzoek en gedurende de verloving) en heb dat toen genegeerd, dus uit alle kracht die ik in me heb roep ik nu keihard: niet doen!! Uiteindelijk 6 maanden getrouwd geweest. Uiteindelijk bleek mijn onderbuikgevoel terecht en heb ik ontzettend veel gedoe (ook financieel) gehad door hem. Ik wilde dat ik beter had geluisterd naar mijn buik

BIJ TWIJFEL NIET DOEN!!!
kindrebel schreef:
20-12-2018 11:29
Kudos voor de meest liefdeloze post over een aankomend huwelijksaanzoek op het Viva forum ever. :kneel:
:HA: maar wel waar
Niet doen dus
appeltje78 schreef:
20-12-2018 11:39
Ik heb ook twijfel gevoeld (bij het aanzoek en gedurende de verloving) en heb dat toen genegeerd, dus uit alle kracht die ik in me heb roep ik nu keihard: niet doen!! Uiteindelijk 6 maanden getrouwd geweest. Uiteindelijk bleek mijn onderbuikgevoel terecht en heb ik ontzettend veel gedoe (ook financieel) gehad door hem. Ik wilde dat ik beter had geluisterd naar mijn buik

BIJ TWIJFEL NIET DOEN!!!
Waarom had jij twijfel, over wat?
Takkie1 schreef:
20-12-2018 11:19
Zeker
Heb het al beter omschreven
kindrebel schreef:
20-12-2018 11:29
Ik ben ook ziekjes..
nina12 schreef:
20-12-2018 11:44
dat maakt voor jouw situatie werkelijk niets uit
JIJ twijfelt!, dus stop hiermee, voordat je echt spijt krijgt
nina12 schreef:
20-12-2018 11:46
Ik ben ook ziekjes..
Oh dat verklaart alles
nina12 schreef:
20-12-2018 11:46
Ik ben ook ziekjes..
als je nou eerst eens goed voor jezelf gaat zorgen.
Lekker aansterkt, en pas daarna besluit wat je met je toekomst en deze man wil??
Hoeft niet vandaag
In een topic van twee maanden terug schrijf je dat je een relatie hebt beëindigd?
Ik maak op uit je vorige topics dat je met deze man dus echt pas net samen bent + dat je denk ik met jezelf nog het een en ander uit te zoeken hebt.

Liefde gaat niet om “we hebben dit gemeen, dat gemeen en daarom zouden we goed matchen. “ Ja het is een goede basis als dat zo zou zijn. Maar als je gevoel je tegenspreekt moet je daar naar luisteren. Je hart verteld je altijd de waarheid.

Hoe is het nu met je gejaagde gevoel en slaapklachten?

Sterkte en succes
nina12 schreef:
20-12-2018 11:44
Omdat hij een burn-out had (dat een depressie bleek te zijn) en nog wat diagnoses bleek te hebben uit de DSM-categorieën. Heel bedekt maar dat kwam er pas na de trouwerij uit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven