Achter deze persoon aangaan of niet?

24-01-2021 13:45 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat vinden jullie..
Ik heb contact met een persoon die me inmiddels 3x heeft verwijderd en opnieuw toegevoegd. Een x was het wel gerechtvaardigd doordat ik dronken een filmpje van mij en iemand anders stuurde, het ging overigens om een onschuldig klein kusje op de lippen.

Dus nu hebben we een paar x proberen af te spreken sindsdien maar iedere x zegt de een of de ander af.
Wat ik wel grappig vind is toen zij zelf 2x achter elkaar last minute afzegde het geen probleem vond en toen dat mij onbewust ook overkwam door onmacht was zij boos geworden doordat er gedacht werd dat ik wraak nam ofso om hetzelfde terug te doen(terwijl dit niet het geval was).

Uiteindelijk na een poos was het weer oke en hadden we weer een poging gewaagd en een datum vastgeprikt.
Vervolgens liet niemand van ons wat horen, ik was het eerlijk gezegd vergeten en nu sprak ik dr laatst aan en werd vervolgens genegeerd en toen ik daar wat van zei ging ze erover heen praten. Toen dacht ik laat maar en reageerde ook niet. Daarna werd ik verwijderd.. toen nog een berichtje gestuurd en nu is er geen contact meer dus.


Mijn vraag aan jullie is, is het mijn fout? Dien ik alsnog proberen het goed te maken.. ik vind deze persoon namelijk wel echt leuk en de moeite waard, maar ik heb geen zin in kinderachtige praktijken van steeds verwijderen doordat iemand boos is en niet zichzelf kan uiten.
Vind het namelijk erg jammer doordat er wel wederzijdse interesse en aantrekkingskracht was en nu het verpest is door nonchalante houding mbt afspreken. Wellicht zijn t excuses maar t kwam mij echt niet uit en haar ook niet dus ze verwijt mij terwijl ze exact hetzelfde doet of deed. Wellicht lijken we teveel op elkaar en gaat dit daarom nooit werken?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 24-01-2021 15:39
Reden: permabanneling , to kan dus niet meer reageren
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Luci_Mster2 schreef:
24-01-2021 14:03
Ja, normale mensen blokkeren 1x na zo'n achterlijk filmpje van TO en deblokkeren dan gewoon nooit meer.
Exact
Ben goed in andere dingen, maar spelling en grammatica horen daar niet bij.
Alle reacties Link kopieren
Sasja90 schreef:
24-01-2021 14:03
Je begint niet een relatie zodat je de ander kan veranderen.....
Dat is niet hoe het werkt
In de praktijk wel hoor.
Er zullen altijd dingen zijn waar aan gewerkt dienen te worden. Als je iedereen afwijst of laat gaan vanwege een bepaald kunt kan je net zo goed met niemand wat beginnen. Er zullen altijd wel wat dingen spelen die een ander niet trekt dus dient veranderd te worden of wat dan ookz
Alle reacties Link kopieren
Na het lezen van de eerste alinea dacht ik al wat een zooitje.
05-2019 wijzigde dit bericht op 24-01-2021 14:14
3.23% gewijzigd
Blijf in jezelf geloven !
MeisjeVanDeBuurt schreef:
24-01-2021 14:07
In de praktijk wel hoor.
Er zullen altijd dingen zijn waar aan gewerkt dienen te worden. Als je iedereen afwijst of laat gaan vanwege een bepaald kunt kan je net zo goed met niemand wat beginnen. Er zullen altijd wel wat dingen spelen die een ander niet trekt dus dient veranderd te worden of wat dan ookz
Maar niet zo extreem als dit. Dit is alleen maar ellende
Alle reacties Link kopieren
MeisjeVanDeBuurt schreef:
24-01-2021 14:07
In de praktijk wel hoor.
Er zullen altijd dingen zijn waar aan gewerkt dienen te worden. Als je iedereen afwijst of laat gaan vanwege een bepaald kunt kan je net zo goed met niemand wat beginnen. Er zullen altijd wel wat dingen spelen die een ander niet trekt dus dient veranderd te worden of wat dan ookz


Dit lijkt me wijs.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Alle reacties Link kopieren
MeisjeVanDeBuurt schreef:
24-01-2021 13:52
Jullie geven geen echte advies waar ik wat aan heb. Nog een poging wagen en diegene benaderen of het erbij laten? Mijn ego zegt nee, maar mijn gevoel zegt ja doe er alles aan. I dont know, zit er ook wel best mee.
Zoek Hulp
Maar goed, dat advies geef ik je al zolang jij hier rondhobbelt van het ene probleem in het andere
Alle reacties Link kopieren
Luci_Mster2 schreef:
24-01-2021 14:03
Ja, normale mensen blokkeren 1x na zo'n achterlijk filmpje van TO en deblokkeren dan gewoon nooit meer.
Dit ja. Je komt in rare situaties terecht to, ik denk dat dit komt omdat je zelf ook raar doet.
Alle reacties Link kopieren
zusjevanLady_Day schreef:
24-01-2021 14:22
Dit ja. Je komt in rare situaties terecht to, ik denk dat dit komt omdat je zelf ook raar doet.
Daar zit n kern van waarheid in. Ontken ook mn aandeel niet.
Als jij degene echt leuk vond was je de afspraak echt niet vergeten.

Laat het gaan. Dit is echt veel te veel gedoe terwijl je nog niet eens hebt afgesproken.
Aan het gedrag van jullie beiden is wel wat op te merken. Het is allemaal erg dramatisch.
Ah, je bent er weer.
Alle reacties Link kopieren
Met de nadruk op raar ‘doet’. Gedrag kun je veranderen en als jij zelf ander gedrag vertoont, trek je andere mensen aan.

Ik heb een periode gehad dat ik onbetrouwbare mannen aantrok. Tsja, dat deed ik echt zelf. En het mooie nieuws is dus ook dat je het zelf kunt veranderen ten goede.
Alle reacties Link kopieren
Je vindt haar niet echt leuk: je was de date vergeten/hebt de date afgezegd

Next.
Aan je bericht te lezen ben je nog erg jong. Ik zou het lekker op zijn beloop laten. Je komt elkaar vast wel weer een keer tegen en dan kun je altijd kijken wat daar uitkomt. Niet teveel forceren nu en het lekker spontaan houden.
Alle reacties Link kopieren
FransjeG schreef:
24-01-2021 14:37
Je vindt haar niet echt leuk: je was de date vergeten/hebt de date afgezegd

Next.
Heel makkelijk praten maar dit is dus niet het geval. Anders zou ik er geen topic over openen. Soms neem je dingen voor lief totdat het er niet meer is waardoor dan pas t besef komt.

Ik laat het wel gaan maar enigzins denk ik hoe vaak of hoe veel personen ga je nog in je leven tegenkomen waarbij er een klik is maar door je houding niet er volledig voor bent gegaan. Mensen blijven niet op je pad komen en eerlijk gezegd heb ik ook geen zin om weer straks op zoek te gaan.
Alle reacties Link kopieren
Jagersvrouw schreef:
24-01-2021 14:41
Aan je bericht te lezen ben je nog erg jong. Ik zou het lekker op zijn beloop laten. Je komt elkaar vast wel weer een keer tegen en dan kun je altijd kijken wat daar uitkomt. Niet teveel forceren nu en het lekker spontaan houden.
Daar heb je gelijk in. Ik laat het wel zoals het is allemaal.
Alle reacties Link kopieren
ik heb geen zin in kinderachtige praktijken

Die had ik niet aan zien komen gezien je andere topics en onderstaande:


Ik heb contact met een persoon die me inmiddels 3x heeft verwijderd en opnieuw toegevoegd. Een x was het wel gerechtvaardigd doordat ik dronken een filmpje van mij en iemand anders stuurde, het ging overigens om een onschuldig klein kusje op de lippen.

Waarom ga je niet gewoon eens aan jezelf werken ipv jezelf steeds overal de nesten in te werken?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou dat filmpje waarin je aan het snuiven bent aan haar sturen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Jagersvrouw schreef:
24-01-2021 14:41
Aan je bericht te lezen ben je nog erg jong. Ik zou het lekker op zijn beloop laten. Je komt elkaar vast wel weer een keer tegen en dan kun je altijd kijken wat daar uitkomt. Niet teveel forceren nu en het lekker spontaan houden.
Jong? Dit is niet per se leeftijdgerelateerd gedrag hoor.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het zo laten. Steek je energie in jezelf.
Dit is een blok tekst dat toegevoegd kan worden aan de berichten die je maakt. Er is limiet van 255 tekens.
Alle reacties Link kopieren
Luci_Mster2 schreef:
24-01-2021 15:00
Jong? Dit is niet per se leeftijdgerelateerd gedrag hoor.

Het is in elk geval geen volwassen gedrag.
Luci_Mster2 schreef:
24-01-2021 15:00
Jong? Dit is niet per se leeftijdgerelateerd gedrag hoor.
Dat is wel te hopen.
Alle reacties Link kopieren
FransjeG schreef:
24-01-2021 14:37
Je vindt haar niet echt leuk: je was de date vergeten/hebt de date afgezegd

Next.
Ja.
En de rest klinkt ook veel te vermoeiend allemaal.
LaFolie schreef:
24-01-2021 13:46
In ieder geval geen baby maken.
Niet goed opgelet bij biologie?
Alle reacties Link kopieren
Dat zou wel heel knap zijn.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
himalaya schreef:
24-01-2021 13:53
Eerst heeft iemand je gefilmd terwijl je coke gebruikte, nu heb je een filmpje gestuurd terwijl je dronken iemand kust.

Gaat goed hè?
Duurt niet lang meer voor ze haar kop kaalscheert, zich in laat checken bij rehab, paparazzi inhuurt en de taxi uitstapt zonder slipje
Onze kleine meid :flirting:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven