Achter deze persoon aangaan of niet?

24-01-2021 13:45 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat vinden jullie..
Ik heb contact met een persoon die me inmiddels 3x heeft verwijderd en opnieuw toegevoegd. Een x was het wel gerechtvaardigd doordat ik dronken een filmpje van mij en iemand anders stuurde, het ging overigens om een onschuldig klein kusje op de lippen.

Dus nu hebben we een paar x proberen af te spreken sindsdien maar iedere x zegt de een of de ander af.
Wat ik wel grappig vind is toen zij zelf 2x achter elkaar last minute afzegde het geen probleem vond en toen dat mij onbewust ook overkwam door onmacht was zij boos geworden doordat er gedacht werd dat ik wraak nam ofso om hetzelfde terug te doen(terwijl dit niet het geval was).

Uiteindelijk na een poos was het weer oke en hadden we weer een poging gewaagd en een datum vastgeprikt.
Vervolgens liet niemand van ons wat horen, ik was het eerlijk gezegd vergeten en nu sprak ik dr laatst aan en werd vervolgens genegeerd en toen ik daar wat van zei ging ze erover heen praten. Toen dacht ik laat maar en reageerde ook niet. Daarna werd ik verwijderd.. toen nog een berichtje gestuurd en nu is er geen contact meer dus.


Mijn vraag aan jullie is, is het mijn fout? Dien ik alsnog proberen het goed te maken.. ik vind deze persoon namelijk wel echt leuk en de moeite waard, maar ik heb geen zin in kinderachtige praktijken van steeds verwijderen doordat iemand boos is en niet zichzelf kan uiten.
Vind het namelijk erg jammer doordat er wel wederzijdse interesse en aantrekkingskracht was en nu het verpest is door nonchalante houding mbt afspreken. Wellicht zijn t excuses maar t kwam mij echt niet uit en haar ook niet dus ze verwijt mij terwijl ze exact hetzelfde doet of deed. Wellicht lijken we teveel op elkaar en gaat dit daarom nooit werken?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 24-01-2021 15:39
Reden: permabanneling , to kan dus niet meer reageren
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Er zit echt een complete wereld tussen perfect en alles moet nog aangepast en verandert worden voordat je iemand "trekt".
Ik wens je van harte dat je zal gaan ervaren dat een relatie met iemand die goed bij je past, heel gemakkelijk gaat, met name in de eerste jaren. Bij een lange relatie zullen er ook minder gemakkelijke tijden bij komen kijken, maar zelfs dan zijn dat vaak moeilijkheden van buitenaf, waarbij je er meestal zelfs sterker uitkomt samen.

Maar goed, ik heb je niet geloept maar wel vaker gelezen, je bent geloof ik nog behoorlijk in gevecht met jezelf, dan beter daar eerst rust in krijgen, en zelfliefde. Dan komt die echte leukerd vanzelf.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt haar dus voor lief genomen en ze was al vrij snel klaar met jouw bullshit acties.

Tippie voor de volgende keer: als je iemand echt leuk en aardig en de moeite waard vindt, doe er dan ook echt je best voor en ga niet andere mensen ‘onschuldig’ op hun lippen kussen.
Alle reacties Link kopieren
Mumper schreef:
24-01-2021 15:49
Duurt niet lang meer voor ze haar kop kaalscheert, zich in laat checken bij rehab, paparazzi inhuurt en de taxi uitstapt zonder slipje
Onze kleine meid :flirting:
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Een man die mij in een dronken bui een foto stuurt waarop ie een andere vrouw kust heeft nooit meer kans op sex bij mij. Jeetje hoe onvolwassen. Ik zou er ook op afknappen.
Alle reacties Link kopieren
MeisjeVanDeBuurt schreef:
24-01-2021 13:55
Ik volg al een opleiding en werk.
Maar leven draait niet alleen daarom. Zou leuk zijn als je er leuke toffe mensen ernaast aan overhoudt om het leven ook plezierig te houden ipv alleen maar leerzaam en productief bezig zijn. Toch??
Je hebt plezierig en coke snuiven en vrouwen foto's sturen waar je een ander kust. Dat is kansloos gedrag.
Alle reacties Link kopieren
MeisjeVanDeBuurt schreef:
24-01-2021 14:07
In de praktijk wel hoor.
Er zullen altijd dingen zijn waar aan gewerkt dienen te worden. Als je iedereen afwijst of laat gaan vanwege een bepaald kunt kan je net zo goed met niemand wat beginnen. Er zullen altijd wel wat dingen spelen die een ander niet trekt dus dient veranderd te worden of wat dan ookz
Ieuw... Echt niet. Mijn vriend en ik hoeven nergens aan te werken. Wij accepteren elkaar gewoon met elkaars minpunten. Jij klinkt echt niet klaar voor een relatie. Ben je ouder dan 16?
Alle reacties Link kopieren
Wanneer je iemand echt leuk vind, dan gedraag je je niet zo kansloos.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
abracadabra schreef:
24-01-2021 17:12
Ieuw... Echt niet. Mijn vriend en ik hoeven nergens aan te werken. Wij accepteren elkaar gewoon met elkaars minpunten. Jij klinkt echt niet klaar voor een relatie. Ben je ouder dan 16?
Ze is al weg.
Ik denk dat het vertrouwen geschaad is en het dus niet lekker zal lopen daarom.
Maar ik denk ook dat je wel wil zien waar dit toe zal leiden.
Probeer het dus maar uit zou ik zeggen maar hou een slag om de arm en stort je er niet te hard in :)
Mumper schreef:
24-01-2021 15:47
Niet goed opgelet bij biologie?
:-D
abracadabra schreef:
24-01-2021 17:07
Een man die mij in een dronken bui een foto stuurt waarop ie een andere vrouw kust heeft nooit meer kans op sex bij mij.
En nuchter?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vooral benieuwd waarom je dat filmpje stuurde naar je potentieeltje?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je het een vervelend gevoel vindt dat de optie niet meer open staat, ipv dat je echt iets leuks wil opbouwen.
menta schreef:
24-01-2021 23:12
Ik denk dat je het een vervelend gevoel vindt dat de optie niet meer open staat, ipv dat je echt iets leuks wil opbouwen.

Ja denk ik ook. Bang om iets mis te lopen. Maar he aldoende leert men.
Alle reacties Link kopieren
Als je haar eerlijk vertelt dat je haar alleen voor de leuk en de neuk wil, aangezien jij uiteindelijk met een man wil trouwen, dan hoef je het waarschijnlijk daarna niet meer te proberen. Maar als ze dan nog wel wil, dan zijn jullie een goede match!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven